chip tuning 1.8T RS AUQ na 250km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Młodyy
    Classic
    • 2016
    • 13

    chip tuning 1.8T RS AUQ na 250km

    Moje pytanie czy jest to normalne zachowanie? Czy może termostat jest uszkodzony?
    Jeżeli temperatura osiągnęła 90, a potem spadła do tych 80 w trasie, to termostat do wymiany. Ja tak miałem. Zaczęło się od tego, że temperatura płynu spadała przy zjazdach ze wzniesień i hamowaniu silnikiem.
  • Młodyy
    Classic
    • 2013
    • 29

    #2
    chip tuning 1.8T RS AUQ na 250km

    Hej Jak w temacie mam zamiar zrobić w mojej RS moc około 250km.

    Aktualnie jest w aucie zrobiony
    - program ABT 210km 310nm
    - wydech by master-tuning.ch
    Rzeczy które ostatnio kupiłem
    -FMIC z kompletnym orurowaniem
    -stożek K&N
    -pompa paliwa z S3 BAM
    -downpipe

    Czy warto jeszcze wkładać wtryski z S3 koszt nie wielki ale czy dużo dadzą ?
    Słyszałem żeby wymienić też zwężkę przed turbiną.Gdzie można coś takiego dostać ?
    Jaką moc mogę sie spodziewać po takich modach ?
    Z góry dzięki za pomoc

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      program abt na 210 KM hahaha. pokaż.

      Zmien tunera.
      wtryski nie daja KM. ale na 230 KM + polecam zmienić.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • Młodyy
        Classic
        • 2013
        • 29

        #4
        Auto kupiłem już ze zrobionym programem i jest certyfikat z ABT ze ma 210km i 310nm

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez Młodyy
          Auto kupiłem już ze zrobionym programem i jest certyfikat z ABT ze ma 210km i 310nm
          Zrób logi.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • Młodyy
            Classic
            • 2013
            • 29

            #6
            W jakim celu mam robić logi ?

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Ustalimy, czy auto ma te 210KM
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Młodyy
                Classic
                • 2013
                • 29

                #8
                Pewnie nie będzie miała 210 tylko z 200 bo program był robiony jak auto było nowe.Więc teraz na pewno silnik jest w gorszej kondycji.Bardziej chodziło mi co jeszcze muszę kupić żeby mieć 250km Bo i tak będzie musiała być strojona jak się wszystko powkłada

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Młodyy
                  Pewnie nie będzie miała 210 tylko z 200 bo program był robiony jak auto było nowe.Więc teraz na pewno silnik jest w gorszej kondycji.Bardziej chodziło mi co jeszcze muszę kupić żeby mieć 250km Bo i tak będzie musiała być strojona jak się wszystko powkłada
                  Na ok 240-250 KM potrzebujesz
                  -wydech co najmniej 2,5 " + dp
                  - fmic
                  - wtryski
                  - pompe paliwa polecam walbro 255
                  - przydałby sie TIP
                  i kumatego stroiciela
                  oraz zdrowy motor i turbo.

                  Reszta to już po
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • Młodyy
                    Classic
                    • 2013
                    • 29

                    #10
                    rOBERTO795, Dzięki za pomoc.Jeszce parę pytań
                    Czy wtryski z s3 wystarczą czy kupować większe ?
                    Czy TIP metalowy czy silikonowy ?
                    U kogo byś polecił stroić auto ?
                    Czy pompa z s3 nie wystarczy? (Mam już taką kupioną)

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Młodyy
                      Czy wtryski z s3 wystarczą czy kupować większe ?
                      Jesli nie chcesz wiecej w przyszłosci to wystarczą.

                      Zamieszczone przez Młodyy
                      Czy TIP metalowy czy silikonowy ?
                      Zalezy co masz tańsze

                      U kogo byś polecił stroić auto ?
                      Np u siebie

                      Zamieszczone przez Młodyy
                      Czy pompa z s3 nie wystarczy? (Mam już taką kupioną)
                      Szkoda że tyle kasy wydałeś-bo ona jest troszke inna niż pompy z oski- wystarczy spokojnie na ok 330-350KM pod warunkiem że jest nowa czytaj sprawna.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • yellov
                        Classic
                        • 2012
                        • 15

                        #12
                        a ja mam takie pytanko przy okazji ;p jaka jest srednia wyjscia z turbo bo chce zrobic fmic i nie wiem jaki silikon zamowic

                        Komentarz

                        • nikoś151
                          Rider
                          • 2013
                          • 563

                          #13
                          50mm

                          Komentarz

                          • ziutsane
                            RS
                            • 2007
                            • 2376

                            #14
                            Ja np. Mam orurowanie do fmic 2,5 cala, takze zalezy jakie bedzie cirobil, ten kto to bedzie skladal do kupy
                            Musisz miec na prawde farta, zeby ustrzelic te 250 km
                            Radio: C90r+XDP210EQ
                            Kable:Opt,Skyline,50 mm
                            Wzm:XES M1+FP 1.800
                            Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                            Komentarz

                            • turbospec
                              Classic
                              • 2012
                              • 22

                              #15
                              Ostatnimi czasy dostarczaliśmy turbosprężarkę hybrydową do projektu na silniku 1.8T AVJ. Dla zainteresowanych przesyłam wykres od klienta

                              Strojone i hamowane na LPG - wynik 260HP i 370Nm

                              Modyfikacje:
                              -Turbosprężarka K04-190 MTM + wastegate 0,5bar
                              -Downpipe 2.5"
                              -Wtryski BOSCH 412ccm@3bar regulator 4bar
                              -Cewki od S4 4.2 344KM
                              -FMIC
                              -TIP Forge
                              -Wydech ABT, tłumiki końcowe Supersprint
                              www.turbospec.pl

                              Komentarz

                              Pracuję...