Jaki Gwint do OCT I RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nikoś151
    Rider
    • 2013
    • 563

    #26
    dlaczego? bo w cenie springów znajdziesz używkę gwint który będzie dużo twardszy i zostawi ci możliwość regulacji wysokości.

    Komentarz

    • adi747
      L&K
      • 2008
      • 1138

      #27
      pytanie czy nie będzie dla niego za twardy mo może wolałby twardość springów a obniżenie gwintu
      to jest droga którą każdy musi przejsc sam i odczyc na własnym portfelu w zalezności od upodobań
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
      2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
      JEST
      megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
      octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
      octavia 2 2.0TDI BKD

      Komentarz

      • nikoś151
        Rider
        • 2013
        • 563

        #28
        ani masz rację ja też przechodziłem przez sparingi i teraz mam gwint a za tydzień albo dwa air

        Komentarz

        • kamil90
          Ambiente
          • 2014
          • 113

          #29
          Co do seryjnych amorów i obniżonych sprężyn - optymalnym wyborem jest Eibach pro kit, zejdziesz z wysokością i nie wykończysz szybko amortyzatorów.

          Jednak jest to rozwiązanie przejściowe - docelowo powinieneś zmienić zarówno amortyzator i sprężynę albo całość na gwint.

          Chodzi o fakt, że amortyzator ori jest obliczony pod ori sprężynę i raczej nie są to widzimisie konstruktora. Zgadzam się, że można tak jeździć tylko ze świadomością, że prędzej czy później zmienisz to.

          Komentarz

          • lukasz16v
            Rider
            • 2012
            • 271

            #30
            Mimo to chyba jednak dozbieram $$$ i zainwestuje w gwint...co polecacie w miare dobre i w miarę normalnych pieniądzach ? może być używka..
            O1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
            Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613

            Komentarz

            • kamil90
              Ambiente
              • 2014
              • 113

              #31
              Czyli temat od nowa;D

              Pisałem już w pierwszym poście. Do siebie planuje KW ver 2 z regulacja twardości. Moim zdaniem optymalne połączenie obniżenia i twardości zawiasu.

              Komentarz

              • bosss19
                Rider
                • 2013
                • 664

                #32
                Jak jest mądra cena za KW V2 ?
                Sprzedam http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=5167784
                dla OCP rabacik

                Komentarz

                • kamil90
                  Ambiente
                  • 2014
                  • 113

                  #33
                  Zacznijmy od tego, że ciężko dostać v2 ale przez obecną zimę widziałem kilka zestawów - ceny od 400 do 1100zł

                  Komentarz

                  • Kondziu
                    Classic
                    • 2014
                    • 18

                    #34
                    Odkopię trochę temat. Co sądzicie o zawieszeniu AP, jezdzi ktoś z was na takim? Jak się to sprawuje?

                    Komentarz

                    Pracuję...