dlaczego? bo w cenie springów znajdziesz używkę gwint który będzie dużo twardszy i zostawi ci możliwość regulacji wysokości.
Jaki Gwint do OCT I RS
Zwiń
X
-
pytanie czy nie będzie dla niego za twardy mo może wolałby twardość springów a obniżenie gwintu
to jest droga którą każdy musi przejsc sam i odczyc na własnym portfeluw zalezności od upodobań
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Co do seryjnych amorów i obniżonych sprężyn - optymalnym wyborem jest Eibach pro kit, zejdziesz z wysokością i nie wykończysz szybko amortyzatorów.
Jednak jest to rozwiązanie przejściowe - docelowo powinieneś zmienić zarówno amortyzator i sprężynę albo całość na gwint.
Chodzi o fakt, że amortyzator ori jest obliczony pod ori sprężynę i raczej nie są to widzimisie konstruktora. Zgadzam się, że można tak jeździć tylko ze świadomością, że prędzej czy później zmienisz to.
Komentarz
-
-
Mimo to chyba jednak dozbieram $$$ i zainwestuje w gwint...co polecacie w miare dobre i w miarę normalnych pieniądzach ? może być używka..O1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613
Komentarz
-
Komentarz