zamierzam powolutku zacząć dłubać przy moim golfiku ALH
Póki co siedzą w nim wtryskiwacze 0.206
Miałem zamiar już nim jechać do tune-up ale raczej się wstrzymam bo chcę uzyskać troszkę więcej mocy.
plan póki co jest taki aby zmienić wtryski na 0.240 i dopiero odwiedzić tunera.
dobrze myślę aby je zmienić?
bo na razie turbawki nie chcę zmieniać :P
jak wiadomo wsadzić byle szajs nie sztuka
czy jak na moim miejscu byście to zrobili?
czy może wsadzić popularne 0.216 i to starczy?
moc w przyszłości mam zamiar wykrzesać na poziomie 180+
wiem ,że bez wymiany turbo, ic, się nie obejdzie. dlatego od czego powolutku zacząć?
/e czy może po prostu póki co odpuścić póki co tunera a w te miejsce wtryski np. 240 bądź 216 a w te miejsce turbo od np. arl i dopiero za jakiś czas (czy. $$) odwiedzić tunera?
Moim zdaniem jak zrobisz teraz program to też ALH będzie fajnie jechało... Kwestia tylko gdzie pojedziesz na ten program bo jak wypłacisz koło 1000pln to ja bym odpuścił i dopiero po zmianie osprzętu pojechał zestroić..
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
W ALH to najpierw wymienia się sprzęgło na 1-mas, bo ori 2-mas to padaka. Śmoc 180KM osiągniesz na innej pompie, znaczy na "11". Pomyśl najpierw może o hamplach, bo jakoś tego "potwora" trzeba będzie zatrzymać :diabelski_usmiech
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
turbo ASZ wtryski 216 sprzeglo 1M plus IC wiekszy i atakujesz 160-170 koni. Bez IC tak do 160 powinno wyjsc. Polecam Tune up. Tyle bym robil w tym silniku. Wykrecanie wiekszych mocy wiaze sie z wiekszymi kosztami niewspolmiernymi do wyników. Poza tym sam oczenisz czy juz ci te 160-170 Km nie wystarcza. To prawie dwa razy tyle co seria.
Aha hamulce zostaw w spokoju. Takie same heble sa w ARLu jak i w 1.8T gdzie moce sa w serii 150 KM i daja rade.
Jeśli nie masz pompy 11 więcej niż 160PS nie ugrasz i 350Nm
Na początek. Zapodaj 230, turbo Arl i właśnie będziesz miał tyle jak sprzęgło pozwoli.
Zwykła pompa da rade obsłużyć do tej wartości wtyski 230. A one są przyszłościowe. Nie baw się w 216 dwa razy sprzedawanie kombinowanie itp. i Zmarnowana kasa.
Potem sprzęgło ic i pompa i dojedziesz do 180PS i 400 - 420Nm
posłuchaj tych co przeszli każde stadium modyfikacji VP. wiem co mówie.
jeżeli dużo jeździsz i zależy Ci na bezawaryjności to ładuj 0,216 Bosch jeżeli tylko na mocy to tak jak Walus napisał 0,230 bo sa przyszłościowe. Zacznij od sprzęgał będziesz miał to z głowy a i tak Cię to nie minie.
Ja na wtryskiwaczach 0,216 miałem 155 km 330 nm potem padło turbo więc wsadzilem ARL i ic wyszło 170 km 340 nm, niedawno zrobiłem pare drobiazgów: cały dolot od filtra do turbiny z ARL, DP 2,5" i walek SDI wyszło 176 km 344 nm wszystko na seryjnej pompie 10 nie zdecydowałem sie na 11 bo podobno znacznie wzrasta spalanie i rozrząd co 60 tysięcy poza tym już mi trochę szkoda kasy no i dół w ALH nie jest tak mocny jak w ASZ/ARL i dla niego moc około 200 km i 400 nm moze okazać sie destrukcyjna. Tak więc zostaje juz przy tym co jest autem jeździ sie naprawdę bardzo przyjemnie.
Zamieszczone przez wesol
Aha hamulce zostaw w spokoju. Takie same heble sa w ARLu jak i w 1.8T gdzie moce sa w serii 150 KM i daja rade.
w ALH są hamulce 280 mm i beben z tylu a w ARL 288 mm (280 nie nadaja się do niczego)
Warto założyć hamulce z 312/256 wiem że są drobie ale warto..
"urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
może dlatego że to Golf Octavie mały bebny z tyłu dopiero powyżej 100 koni były tarcze seryjnie, a z przodu jaka tarcza siedzi? że tak zapytam z ciekawości...
"urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
Wtryski 0,216 + wydech +fmic+ arl turbo+dolot i na serii pompie 165-175km i ok 350nm da sie zrobic.
Heble przód 288 by sie przydały.
Jak cos to mam takie na sprzedaż .
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
to na ta moc to turbo ASZ tansze i pewniejsze sie znajdzie. ARLowskasuszare dobra to ze swieca szukac. ASZ ogarnie na moc 170 koni spokojnie. Nie wiemjak w sodach ale w golfie hample sa takie same w 1.9 tdi niezaleznie od mocy i tka samo w 1.8T wiec jak dla mnie nie ma sensu pakowac wiekszych. Mam w sharanczy tez takie heble czyli 288 mm i 160 KM i daja rade wiec w mniejszej budzie spokojnie ogarna sprawe. Ci co mnie znaja to wiedza ze nie latam przepisowo ani golfem ani sharanem. U mnie musi caly czas byc cegla na gazie.
może dlatego że to Golf Octavie mały bebny z tyłu dopiero powyżej 100 koni były tarcze seryjnie, a z przodu jaka tarcza siedzi? że tak zapytam z ciekawości...
kat out da Ci parę stów w kieszeni :wink: po za tym tłumok przelotowy też swoje zrobi i będzie "luźniej" dla turbiny. o dźwięk/hałas się nie martw, bo grzechotniki nie są dokuczliwe dla otoczenia w takiej wersji. co innego turbobenziny :diabelski_usmiech
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz