Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] regeneracja turbiny i mega Lagi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] regeneracja turbiny i mega Lagi

    klarus, pilnuję, pilnuję. Kontrolka to tylko moment odczytu km przejechanych od zalania nowej porcji oleju
    Zapraszam - https://www.facebook.com/luke.automotive

  • #2
    [O1] regeneracja turbiny i mega Lagi

    Witam,mam mega problem jakieś dwa tygodnie temu regenerowałem turbinę i po regeneracji jest mega lag i turbo wstaje tak ok 2800-3000 obr/min.Miałem robiony program trzy lata temu na regenerowanej turbinie i turbo wytrzymało jakieś 25-30tys km..... teraz konieczne będzie zrobienie korekty w programie po kolejnej regeneracji?
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz


    • #3
      Ciekawe czy gruszka od turbo dobrze ustawiona, ale niech ktoś bardziej obeznany się odezwie..
      Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

      Komentarz


      • #4
        myślę że bez kompletu logów dynamicznych się nie obejdzie
        ewentualnie faktycznie sprawdź gruchę
        jak masz vaga to możesz nawet z poziomu kompa kazać się jej ruszać i zaobserwować ja kto wygląda
        Strony nie znaleziono - Zdalne Pomiary Emisji Spalin Turbospec
        tam masz opis jak
        czipek by me >140 kucy
        OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

        Komentarz


        • #5
          Logi podstawa- wielcy na naszym forum napewno wtedy pomogą
          Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

          Komentarz


          • #6
            Robiles logi dynamiczne po regeneracji ?
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz


            • #7
              Nie nic takiego nie robiłem
              MOCY PRZYBYWAJ

              Komentarz


              • #8
                Bo kazdy regenerator mowi o tym, ze po zalozeniu nalezy wykonac testy na aucie, a po testach ewentualnie wyregulowac sztange przy turbinie.
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  Gość który regenerował turbinę był i zrobił pomiar z czego wyszło że do gruszki dochodzi -0,5 a powinno -0,6 i stad ten problem jak pod pompował o -0,6 to auto szło jak wściekłe( mnie nie było w aucie)Zrobiłem pomiar sam i faktycznie do gruszki idzie -0,5 a z pompy vacum do zaworu N75 jeśli dobrze zmierzyłem jest -0,8 i mam zamiar na chwile obejść zawór N75 i podłączyć do gruszki i wtedy będę wiedział czy to zawór czy nieszczelność jest gdzieś indziej-taką mam teorię
                  MOCY PRZYBYWAJ

                  Komentarz


                  • #10
                    Dobry trop...
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz


                    • #11
                      W pierwszym poscie tego nie bylo
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        Tak zgadza się byłem przekonany że chłop po prostu źle zregenerował turbo i jak wstawiłem auto na mechanika ten wezwał gościa od regeneracji i dłubali ci i jak....... dziś zrobię myk i zapodam co i jak :wink: :wink:

                        [ Dodano: Sob 24 Maj, 14 20:23 ]
                        Tak więc, zrobiłem obejście zaworu N75 i zmierzyłem podciśnienie dochodzące do gruszki-wszystko OK wiec nieszczelność przewodów Link padło na zawór wiec go rozebrałem a tam piaskownica,brud,syf i malaria,ale wszystko wyczyszczone WD 40 i złożone do kupy pękałem z dumy że zaoszczędziłem 150 zł ale jak wrócił na miejsce i dostał zasilanie z Vacum pompy zmierzone podciśnienie pokazało "000" uuuuu na to sobie zaoszczędziłem.Nazajutrz zakupiłem nowy podłączyłem pomiar i wszystko ok,test drogowy i tez wszystko ok,mam nadzieje że komuś się to przyda.Teraz nie wiem czy nie zrobili mi niepotrzebnie regeneracji turbiny :?
                        MOCY PRZYBYWAJ

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X