Witam,mam mega problem jakieś dwa tygodnie temu regenerowałem turbinę i po regeneracji jest mega lag i turbo wstaje tak ok 2800-3000 obr/min.Miałem robiony program trzy lata temu na regenerowanej turbinie i turbo wytrzymało jakieś 25-30tys km..... teraz konieczne będzie zrobienie korekty w programie po kolejnej regeneracji?
myślę że bez kompletu logów dynamicznych się nie obejdzie
ewentualnie faktycznie sprawdź gruchę
jak masz vaga to możesz nawet z poziomu kompa kazać się jej ruszać i zaobserwować ja kto wygląda
Gość który regenerował turbinę był i zrobił pomiar z czego wyszło że do gruszki dochodzi -0,5 a powinno -0,6 i stad ten problem jak pod pompował o -0,6 to auto szło jak wściekłe( mnie nie było w aucie)Zrobiłem pomiar sam i faktycznie do gruszki idzie -0,5 a z pompy vacum do zaworu N75 jeśli dobrze zmierzyłem jest -0,8 i mam zamiar na chwile obejść zawór N75 i podłączyć do gruszki i wtedy będę wiedział czy to zawór czy nieszczelność jest gdzieś indziej-taką mam teorię
Tak zgadza się byłem przekonany że chłop po prostu źle zregenerował turbo i jak wstawiłem auto na mechanika ten wezwał gościa od regeneracji i dłubali ci i jak....... dziś zrobię myk i zapodam co i jak :wink: :wink:
[ Dodano: Sob 24 Maj, 14 20:23 ]
Tak więc, zrobiłem obejście zaworu N75 i zmierzyłem podciśnienie dochodzące do gruszki-wszystko OK wiec nieszczelność przewodów wykluczona.Podejrzenie padło na zawór wiec go rozebrałem a tam piaskownica,brud,syf i malaria,ale wszystko wyczyszczone WD 40 i złożone do kupy pękałem z dumy że zaoszczędziłem 150 zł ale jak wrócił na miejsce i dostał zasilanie z Vacum pompy zmierzone podciśnienie pokazało "000" uuuuu na to sobie zaoszczędziłem.Nazajutrz zakupiłem nowy podłączyłem pomiar i wszystko ok,test drogowy i tez wszystko ok,mam nadzieje że komuś się to przyda.Teraz nie wiem czy nie zrobili mi niepotrzebnie regeneracji turbiny :?
Komentarz