[O1] regeneracja turbiny i mega Lagi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lzuchowski
    Drive
    • 2012
    • 65

    [O1] regeneracja turbiny i mega Lagi

    klarus, pilnuję, pilnuję. Kontrolka to tylko moment odczytu km przejechanych od zalania nowej porcji oleju
    Zapraszam - https://www.facebook.com/luke.automotive
  • owen
    Rider
    • 2010
    • 482

    #2
    [O1] regeneracja turbiny i mega Lagi

    Witam,mam mega problem jakieś dwa tygodnie temu regenerowałem turbinę i po regeneracji jest mega lag i turbo wstaje tak ok 2800-3000 obr/min.Miałem robiony program trzy lata temu na regenerowanej turbinie i turbo wytrzymało jakieś 25-30tys km..... teraz konieczne będzie zrobienie korekty w programie po kolejnej regeneracji?
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz

    • yusin
      Ambiente
      • 2010
      • 176

      #3
      Ciekawe czy gruszka od turbo dobrze ustawiona, ale niech ktoś bardziej obeznany się odezwie..
      Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

      Komentarz

      • d00lar
        Rider
        • 2014
        • 366

        #4
        myślę że bez kompletu logów dynamicznych się nie obejdzie
        ewentualnie faktycznie sprawdź gruchę
        jak masz vaga to możesz nawet z poziomu kompa kazać się jej ruszać i zaobserwować ja kto wygląda
        Wykonywanie zdalnych pomiarów emisji spalin z pojazdów spalinowych metodą Remote Sensing RSE

        tam masz opis jak
        czipek by me >140 kucy
        OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

        Komentarz

        • yusin
          Ambiente
          • 2010
          • 176

          #5
          Logi podstawa- wielcy na naszym forum napewno wtedy pomogą
          Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Robiles logi dynamiczne po regeneracji ?
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • owen
              Rider
              • 2010
              • 482

              #7
              Nie nic takiego nie robiłem
              MOCY PRZYBYWAJ

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Bo kazdy regenerator mowi o tym, ze po zalozeniu nalezy wykonac testy na aucie, a po testach ewentualnie wyregulowac sztange przy turbinie.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • owen
                  Rider
                  • 2010
                  • 482

                  #9
                  Gość który regenerował turbinę był i zrobił pomiar z czego wyszło że do gruszki dochodzi -0,5 a powinno -0,6 i stad ten problem jak pod pompował o -0,6 to auto szło jak wściekłe( mnie nie było w aucie)Zrobiłem pomiar sam i faktycznie do gruszki idzie -0,5 a z pompy vacum do zaworu N75 jeśli dobrze zmierzyłem jest -0,8 i mam zamiar na chwile obejść zawór N75 i podłączyć do gruszki i wtedy będę wiedział czy to zawór czy nieszczelność jest gdzieś indziej-taką mam teorię
                  MOCY PRZYBYWAJ

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    Dobry trop...
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      W pierwszym poscie tego nie bylo
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • owen
                        Rider
                        • 2010
                        • 482

                        #12
                        Tak zgadza się byłem przekonany że chłop po prostu źle zregenerował turbo i jak wstawiłem auto na mechanika ten wezwał gościa od regeneracji i dłubali ci i jak....... dziś zrobię myk i zapodam co i jak :wink: :wink:

                        [ Dodano: Sob 24 Maj, 14 20:23 ]
                        Tak więc, zrobiłem obejście zaworu N75 i zmierzyłem podciśnienie dochodzące do gruszki-wszystko OK wiec nieszczelność przewodów wykluczona.Podejrzenie padło na zawór wiec go rozebrałem a tam piaskownica,brud,syf i malaria,ale wszystko wyczyszczone WD 40 i złożone do kupy pękałem z dumy że zaoszczędziłem 150 zł ale jak wrócił na miejsce i dostał zasilanie z Vacum pompy zmierzone podciśnienie pokazało "000" uuuuu na to sobie zaoszczędziłem.Nazajutrz zakupiłem nowy podłączyłem pomiar i wszystko ok,test drogowy i tez wszystko ok,mam nadzieje że komuś się to przyda.Teraz nie wiem czy nie zrobili mi niepotrzebnie regeneracji turbiny :?
                        MOCY PRZYBYWAJ

                        Komentarz

                        Pracuję...