[O1] Octavia 1.9 tdi ASV Modyfikacje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tomasz76
    Ambiente
    • 2013
    • 173

    miejsca jest sporo, między chłodnicami 1cm bez ich cofana.




    tutaj foto z silikonem już pod zderzakiem, nie powinno być problemu z założeniem obejmy GBS


    [ Dodano: Sro 19 Sie, 15 21:23 ]
    Zamieszczone przez 4tech
    Tomasz76, kiedy poskładasz na tip-top :?:
    Już dawno bym to zrobił ale mam problem ze znalezieniem kogoś ogarniętego żeby to wszystko do kupy pospawał.

    Jutro jadę do spawacza zobaczymy może się uda, koszt spawania niewiadomy - musi najpierw zobaczyć co i jak.

    [ Dodano: Sro 19 Sie, 15 21:35 ]
    Zamieszczone przez Tobi77
    To jeszcze jedno bardzo ważne pytanie do panów fmicowych Ile Was wyszła wymiana na fmic - części, robocizna (spawanie) itp.?
    na tą chwilę koszt gratów z wysyłkami to około 750-770zł plus to co zapłacę za spawanie i wsio, robocizna 0zł i tu jest największa frajda ,że człowiek sam to wszystko ogarnął.
    Trzeba tutaj jasno sobie powiedzieć że taka przyjemność wykonana w warsztacie "tjunerskim" kosztuje 1750zł pod tak zwany kluczyk, tym większy banan ile kasy w kieszeni zostało.

    Komentarz

    • 4tech
      RS
      • 2008
      • 4199
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      Zamieszczone przez Tomasz76
      i tu jest największa frajda ,że człowiek sam to wszystko ogarnął.
      O właśnie :!:
      Już nawet nie chodzi o tą kasę, co się zaoszczędziło, ale właśnie o satysfakcję co samodzielnie się zrobiło :wink:
      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

      Komentarz

      • kornat
        Rider
        • 2007
        • 578

        Lub takie puzzle http://allegro.pl/fmic-intercooler-k...588977015.html

        Komentarz

        • Samiec
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4287
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          Zamieszczone przez kornat
          To zestaw do 1.8T i do tdi nie podejdzie.
          Nie mówiąc już o cenie.

          [ Dodano: Czw 20 Sie, 15 12:16 ]
          Zamieszczone przez Tomasz76
          Już dawno bym to zrobił ale mam problem ze znalezieniem kogoś ogarniętego żeby to wszystko do kupy pospawał.
          Obrazek
          Jutro jadę do spawacza zobaczymy może się uda, koszt spawania niewiadomy - musi najpierw zobaczyć co i jak.
          Jak nadal będzie dupa, wyszukaj gdzieś na forach ogarniętego spawacza, zaznacz wszystko i wyślij do spawania kurierem.
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz

          • Tomasz76
            Ambiente
            • 2013
            • 173

            ok, wszystko już na swoim miejscu, no prawie bo zabrakło mi 3szt obejm SGB i jutro wszystko złoże na gotowo.



            Po jeździe próbnej jest ciut większy lag w porównaniu do tego co był , ale nie ma tragedii. Porównam i zobaczę na trasie z 5 osobami na pokładzie. Ważne że wsio ok, wlot powietrza gorący a na wyjściu letni

            Komentarz

            • 4tech
              RS
              • 2008
              • 4199
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              Ciasno, ale schludnie
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz

              • Tobi77
                Rider
                • 2012
                • 509
                • Octavia I combi (1U5)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                Piękna robota!
                Moja Octavia

                Komentarz

                • Tomasz76
                  Ambiente
                  • 2013
                  • 173

                  ostatnio takie licho chodzi mi po głowie

                  do tego tylko kolektor ajm i przewód do zasilania oleju na zamówienie

                  Komentarz

                  • Samiec
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4287
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    Bardzo ładnie.
                    Masz fotkę nad fmic-em?
                    Od czego to turbo?
                    Jak chcesz coś lepszego od ARL, to tylko GTB17.
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz

                    • Tomasz76
                      Ambiente
                      • 2013
                      • 173

                      Zamieszczone przez Samiec
                      Masz fotkę nad fmic-em?
                      poszukam i wkleje
                      Zamieszczone przez Samiec
                      Od czego to turbo?
                      Jak chcesz coś lepszego od ARL, to tylko GTB17
                      to cah audi 170KM CR, potencjał na 210KM

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        Zamieszczone przez Tomasz76
                        to cah audi 170KM CR, potencjał na 210KM
                        To bym wolał już ARL nie dużo niższa moc, a nie trzeba nic przerabiać.
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz

                        • Tomasz76
                          Ambiente
                          • 2013
                          • 173

                          Zamieszczone przez Samiec
                          Zamieszczone przez Tomasz76
                          to cah audi 170KM CR, potencjał na 210KM
                          To bym wolał już ARL nie dużo niższa moc, a nie trzeba nic przerabiać.
                          Zgadza się tylko weź pod uwagę fakt że turbo z arl -a ma już swoje lata a nowych już nie ma a to kupisz w cenie 700-1100 z 2011 - 2014 więc cena spoko i jest w czym wybierać. I jeszcze jedna rzecz to turbo dużo ładniej trzyma górę niż arl

                          Komentarz

                          • Samiec
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 4287
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                            Zamieszczone przez Tomasz76
                            Zamieszczone przez Samiec
                            Zamieszczone przez Tomasz76
                            to cah audi 170KM CR, potencjał na 210KM
                            To bym wolał już ARL nie dużo niższa moc, a nie trzeba nic przerabiać.
                            Zgadza się tylko weź pod uwagę fakt że turbo z arl -a ma już swoje lata a nowych już nie ma a to kupisz w cenie 700-1100 z 2011 - 2014 więc cena spoko i jest w czym wybierać. I jeszcze jedna rzecz to turbo dużo ładniej trzyma górę niż arl
                            Moje turbo ARL jest z 2001 roku i przebieg miało 220kkm przy wkładaniu.
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz

                            • Tomasz76
                              Ambiente
                              • 2013
                              • 173

                              Mój arl jest chyba z 2004 wyglądał jak nowy ale to nie zmienia faktu że ma już 11 lat, i nie lata na seryjnych ustawieniach.
                              Niech mi ktoś napisze kto siedzi w temacie czy kupując pompę wtryskową z Audi lub Passata silnik ahh muszę mieć do kompletu żeby to pasowało do mnie jeszcze łapę z tej pompy czy nie. Bo gdzieś wyczytałem że trzeba coś roztaczać, bo nie podejdzie. Wiem że z Octavii czy golfa ahh będzie pasować ale tych pomp praktycznie nie ma na necie

                              Komentarz

                              • Samiec
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 4287
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                Zamieszczone przez Tomasz76
                                Mój arl jest chyba z 2004 wyglądał jak nowy ale to nie zmienia faktu że ma już 11 lat, i nie lata na seryjnych ustawieniach.
                                Niech mi ktoś napisze kto siedzi w temacie czy kupując pompę wtryskową z Audi lub Passata silnik ahh muszę mieć do kompletu żeby to pasowało do mnie jeszcze łapę z tej pompy czy nie. Bo gdzieś wyczytałem że trzeba coś roztaczać, bo nie podejdzie. Wiem że z Octavii czy golfa ahh będzie pasować ale tych pomp praktycznie nie ma na necie
                                Roztaczać "trzeba" łapę/wspornik pod pompę, klimatyzację itd.
                                Tylko u mnie otwór na pompę pasował plug & play.
                                A więc albo to w jakiś starszych autach było.
                                Moja ma numer 038130107j
                                np. http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-03...645462534.html

                                Jak nie będziesz miał możliwości zakupu, to uderz do FIODORa, przerabia seryjne 10ki nawet na 12ki. Cena bardzo akceptowalna w porównaniu do zakupu drugiej pompy.
                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                Komentarz

                                • Tomasz76
                                  Ambiente
                                  • 2013
                                  • 173

                                  11 wszystkie są 107j tylko z tą łapą jak jest czy to zależy od rocznika bo te ahh audi czy passat to 99r do 01r a nasze asv 03r i może dlatego może nie podejdzie, no ale tego nie wiem, a nie chcę kupować pompy w ciemno a potem sobie roboty szukać żeby to zamocować. Może lepiej kupić taką z asv i dać do przerobienia, będzie pewność że będzie pasować.

                                  Komentarz

                                  • kornat
                                    Rider
                                    • 2007
                                    • 578

                                    Powoli rozglądam się za mocniejszą turbiną do AHF. Mam okazję kupić turbo z auta 115KM i czy te turbiny były mocniejsze od fabrycznej 110? Znalazłem Informację na temat turbo z ASZ 1,35b fabrycznie, a nic nie ma na temat 115KM

                                    Komentarz

                                    • Samiec
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4287
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      Zamieszczone przez Tomasz76
                                      11 wszystkie są 107j tylko z tą łapą jak jest czy to zależy od rocznika bo te ahh audi czy passat to 99r do 01r a nasze asv 03r i może dlatego może nie podejdzie, no ale tego nie wiem, a nie chcę kupować pompy w ciemno a potem sobie roboty szukać żeby to zamocować. Może lepiej kupić taką z asv i dać do przerobienia, będzie pewność że będzie pasować.
                                      Jeżeli by się okazało że otwór ma nie pasować zawsze możesz zamówić tą pompę z tym aluminiowym uchwytem przykręcanym do bloku silnika.

                                      [ Dodano: Wto 15 Wrz, 15 13:53 ]
                                      Zamieszczone przez kornat
                                      Powoli rozglądam się za mocniejszą turbiną do AHF. Mam okazję kupić turbo z auta 115KM i czy te turbiny były mocniejsze od fabrycznej 110? Znalazłem Informację na temat turbo z ASZ 1,35b fabrycznie, a nic nie ma na temat 115KM
                                      Obstawiam, że to to samo co w 110tce, 5km różnicy tylko raczej by się nie pchali w koszty i montowali inne suszarki.
                                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                      Komentarz

                                      • kornat
                                        Rider
                                        • 2007
                                        • 578

                                        Zamieszczone przez Samiec
                                        Obstawiam, że to to samo co w 110tce, 5km różnicy tylko raczej by się nie pchali w koszty i montowali inne suszarki.
                                        Dogrzebałem się informacji, że 115 miały GT1749V czyli to samo co fabryka z VP.

                                        P.S. Ktoś montował GT1749VA do AHF? Czy po montażu bez remapa faktycznie będzie później wstawać czy kolejny mit? Obecnie auto jest po chipie.

                                        Komentarz

                                        • Samiec
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 4287
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                          Zamieszczone przez kornat
                                          Zamieszczone przez Samiec
                                          Obstawiam, że to to samo co w 110tce, 5km różnicy tylko raczej by się nie pchali w koszty i montowali inne suszarki.
                                          Dogrzebałem się informacji, że 115 miały GT1749V czyli to samo co fabryka z VP.

                                          P.S. Ktoś montował GT1749VA do AHF? Czy po montażu bez remapa faktycznie będzie później wstawać czy kolejny mit? Obecnie auto jest po chipie.
                                          Na pewno po korekcie będzie wstawać lepiej
                                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                          Komentarz

                                          • Tomasz76
                                            Ambiente
                                            • 2013
                                            • 173

                                            wstawiam zdjęcia orurowania przy belce i w komorze silnika


                                            oraz nowy nabytek


                                            tylko teraz muszę znaleźć przyczynę awarii w autku. Jechałem ostatnio trasą i w pewnym momencie silnik stracił wigor , tzn jechał dalej bez awarii i żadnej zapalonej kontrolki ale powyżej 2tys obr żadnego przyspieszania, na zewnątrz słychąć jak turbo zaczyna pompować jak bym miał założony zawór upustowy dosłownie. Posprawdzałem wszystko ok jest nie ma nieszczelności na postoju normalnie się wkręca tylko pod obciążeniem jak jadę to jest lipa. Muszę podmienić n75 na inny może to on jest winny w końcu ma 11lat, może miał ktoś taki przypadek i pomoże.
                                            PS: byłem na kompie i nie wykrył błędów

                                            Komentarz

                                            • 4tech
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 4199
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                              Gdzieś jakaś nieszczelność w dolocie...

                                              A te rury nie wpadają czasem w wibracje - masz je sztywno przymocowane :?:

                                              Sprawdź czy jakaś złączka się przypadkiem nie zluzowała, bądź czy jakiś spaw nie puścił :?: :|
                                              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                              Komentarz

                                              • Tobi77
                                                Rider
                                                • 2012
                                                • 509
                                                • Octavia I combi (1U5)
                                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                                Jest nieszczelność gdzieś, dobrze poszukaj, mam obecnie tak samo.
                                                Moja Octavia

                                                Komentarz

                                                • Tomasz76
                                                  Ambiente
                                                  • 2013
                                                  • 173

                                                  muszę jutro pojechać na rolki do diagnosty i pod obciążeniem zobaczyć co się tam dzieje pod maską gdzie to ucieka , chyba że podjadę do kumpla na podnośnik dzwigniemy dziada do góry i się zobaczy. Bo w trakcie jazdy słychać ewidentnie że coś syczy upuszcza powietrze ale nie idzie tego zlokalizować.

                                                  [ Dodano: Sro 23 Wrz, 15 18:17 ]
                                                  Pod uwagę biorę wąż od turbo do tej rury plastykowej spłaszczonej bo został oryginalny może pękł albo zrobiła się nieszczelność na połączeniu z oringiem,te elementy to najsłabszy punkty układu, muszę je wymienić na Alu.

                                                  [ Dodano: Czw 24 Wrz, 15 13:00 ]
                                                  no i jest dupa, po podniesieniu autka do góry nic nie słychać , nie ma oporów toczenia i sprężarka pracuje lajtowo nic nie słychać, a na diagnostyce Pan powiedział że rolki są napędzane około 5km/h i nie ma wolnego biegu więc nic mi to nie da.
                                                  Lipa ogólnie , proforma zmienię ten wąż z szybkozłączką i ten plastyk na wersję od ahf z bory tam jest na opaski.

                                                  Komentarz

                                                  • Samiec
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2004
                                                    • 4287
                                                    • Octavia I (1U2)
                                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                    Kołnierze masz porobione na rurkach? , bo nie widać.
                                                    Słabym ogniwem może być złączka na czarnym silikonie.
                                                    Dodatkowo jak nie masz kołnierzy, to trochę oleju z odmy i rurki zaczynają wypadać ze złączek.
                                                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...