Zamieszczone przez Tomasz76
[O1] Octavia 1.9 tdi ASV Modyfikacje
Zwiń
X
-
Kolektor ssący jest taki sam w asz i arl. Natomiast różni się znacząco od asv, i innych mu pochodnych na pompie. Lepiej poprowadzone są przewody powietrzne i są większe ,natomiast przyłącze, flansza do bloku jest taka sama. Ogólnie rzecz biorąc ma za zadanie lepsze napełnianie cylindrów. Niestety nasze kolektory są bardzo ,,kwadratowe"Zamieszczone przez owenpo co wymieniasz kolektor ssący? jest jakaś różnica w kolektorze miedzy ASZ/ARL? jaka cena?Zamieszczone przez Tomasz76doszedł też kolektor ssący z egr ARL. Przed czyszczeniem
Tutaj link do naszego kolektora zalukaj , na pewno zobaczysz różnicę.
Komentarz
-
-
dokładnie tak,ja dziś odebrałem śrubki z serwisu VW i kosztowało mnie to 69zł mało to nie jest ale przy wydatku za cały komplet BTB plus robociznę to naprawdę parę zlotyZamieszczone przez rOBERTO795Jak ty za 80 zl chcesz sie martwic to moze zostan przy seryjnych gratach.
tak masz racje dobry krok zwłaszcza jak już masz lepszą suszarkę :szeroki_usmiechZamieszczone przez Tomasz76na pewno zobaczysz różnicęMOCY PRZYBYWAJ
Komentarz
-
-
Żartujesz oczywiście ?Zamieszczone przez Tomasz76nie takie znowu grosze . Dzwoniłem do serwisu i cena pozycji 2 to 11,50 zł ... za sztukę :shock:
Chyba włożę śruby które dostałem razem z kołem :?
Przy modach za kilka tysi, cackasz się ze śrubkami za parędziesiąt PLN ? :shock:
A to dość ważne śrubki.
Wiem, że cena w ASO jest jaka jest ale nie kombinuj. W końcu co miesiąc tego nie robisz...OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zasada, że z jednej strony wlot i wylot jest super.
Sprawdź tylko wymiary bo coś za duży chyba jest jak na ASZ-ta...OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
nie podoba mi sie w nim 'czapka' gdzie powietrze ma zawracac - jest bardzo mala i wg mnie bedzie stawiac dodatkowy opor przeplywu.
wogole ten IC to mam wrazenie przezrobka (przespawany) z dwustronnego.
zastanow sie moze na taka opcja: dwa male FMICki dwustronne polaczone kolankiem - wtedy masz wlot i wylot po jednej stronie i mozesz wszystko lepiej upakowac (kwestia dopasowania kolanka)kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Jednostronne wolniej chłodzą i przy tych samych rozmiarach sa mniej wydajne niz dwustronne.Zamieszczone przez owenPanowie jak wam sie widzi ten IC http://fmic.pl/51-jednostronne
[ Dodano: Sro 11 Cze, 14 10:06 ]
Jak sie nie ma pieniedzy na zabawe to sie nie bawi bo koszty z oszczedności moga byc spore.Zamieszczone przez owendokładnie tak,ja dziś odebrałem śrubki z serwisu VW i kosztowało mnie to 69zł mało to nie jest ale przy wydatku za cały komplet BTB plus robociznę to naprawdę parę zlotyZamieszczone przez rOBERTO795Jak ty za 80 zl chcesz sie martwic to moze zostan przy seryjnych gratach.
tak masz racje dobry krok zwłaszcza jak już masz lepszą suszarkę :szeroki_usmiechZamieszczone przez Tomasz76na pewno zobaczysz różnicęOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Śruby dziś zamówione w serwisie skody, po numerze N 902 061 03 jutro powinny być.
Teraz pytanko czy ten zestaw sachsa to jest ten o którym mowa :
chodzi też czy łożysko dociskowe jest takie jak ma być.
[ Dodano: Sob 14 Cze, 14 12:54 ]
może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć kto montował w/w zestaw czy ten będzie pasił, oraz śruby do zamachu.
wymiana chłodnicy oleju na razie wstrzymana i stoi pod znakiem zapytania. Znalazłem na necie takie oto dane:
silnik AGR,ALH : Wymiary radiatora 90x90x54
silnik ARL,ASZ : Wymiary radiatora 118x96x40
silnik ATD,AXR : Wymiary radiatora 90x90x54
silnik ASV,AHF : Wymiary radiatora 98x95x72
czyli:
1. ASV/AHF 670,32 cm3
2. ARL/ASZ 453,12 cm3
3. AGR/ALH/AXR 437,4 cm3
no chyba że ktoś pokiełbasił wymiary
Komentarz
-
-
A turbo z ARL do ASV podchodzi bez problemów czy coś zmieniamy przy montażu?Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
-
1. Potrzebna jest przejściówka, bo inny jest sposób zamocowania rury od powietrza i jej kąt wejścia. http://allegro.pl/przejsciowka-reduk...317684726.htmlZamieszczone przez Czarna_LKA turbo z ARL do ASV podchodzi bez problemów czy coś zmieniamy przy montażu?
2. Przydałby się większy IC, bo ori ledwo wyrabia :diabelski_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
A intercooler z ASZ? też tylko jakaś przejciówka?
Tony065, dzięki za odp. Też się przymierzam do jakiegoś dłubnięcia + soft na 139PS.Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
-
jak już tak chcesz, to wsadź też rury z ASZ. Ile wyjdzie po programie to loteria, bo zawsze jest ciut inaczej :wink:Zamieszczone przez Czarna_LKA intercooler z ASZ? też tylko jakaś przejciówka?
Tony065, dzięki za odp. Też się przymierzam do jakiegoś dłubnięcia + soft na 139PS.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
No w sumie pewne przekłamanie może wyjść, bo to już za ICkiem... rurami...
A pomiar doładowania nie powinien być brany zaraz za szuszarką :?:
Dobrze by było, żeby jakiś spec tu wrzucił 3 grosze
O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Tylko u mnie egr jest zaślepiony jeśli to ma jakieś znaczenie. Będę musiał w takim razie wwiercić się w egra i tam zapodać wyjście na zegar.Zamieszczone przez kornatZegar doładowania to tam nie możesz zamontować ponieważ tam powietrze jest zasysane
Taki czujnik z zegarem powinien być między turbo a EGR i najlepiej jak najbliżej EGR
Panowie a jak jest w końcu z tym sprzęgłem bo poczytałem na forach i podobno docisk od ori vr6 jest jednak inny czytaj mocniejszy od tego g60 pomimo iż w etce po numerze jest to ten sam. Tzn nalezy szukac wersji sachs hd bo te podobno w pl to prawdziwy vr taki jak za gramanicą zwykły vr , po prostu pdobno w pl w kulki walą dlatego te dociski według etki są takie same bo są oszczędności na częściach.
Komentarz
-
-
nie wiem ile momentu wyjdzie u mnie, chciałbym powyżej 350 może 370 ale nie wiem czy to realne. Po prostu martwię się na zapas żeby mi nie zaczęło ślizgać bo ile kierowników tyle opinii. Czytałem na forach że są osoby które mają na nim 420-430 i daje radę , pewien jestem tylko tego że wszystko zależeć będzie od poprowadzenia, rozłożenia momentu, jak pójdzie szybko w górę to na pewno się wysra i tyle. Dlatego rozważam montaż do tarczy g60 docisku z ori vr6 lub piszą od t4 2.4d podobno toto samo ale nikt nie potwierdził tego, możliwe że nikt tego nie zakładał. Są osoby którym przy 350nm już ślizgało, ale upatruję tutaj winę w złym rozłożeniu momentu.Zamieszczone przez Tony065Tomasz76 zwykłe G60 poradzi sobie spokojnie z maxymalną mocą dla tej motorowni, więc po co szukać problemu :?:
PS: może mi ktoś podać jakie numery mają uszczelnienia chłodniczki oleju, po 2002r
Komentarz
-
-
Żaden szanujący się tuner nie zrobi Ci momentu z górką, chyba że na Twoje wyraźne życzenie. BTW, gdzie chcesz robić program :?: umów się najpierw z tunerem, powiedz co masz w aucie, co jego zdaniem jeszcze trzeba, a on już się dostosuje
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Przyszły nowe klamoty

Teraz tylko będzie trzeba rozebrać chłodniczkę i sprawdzić czy wszystko pasuje jeśli tak to zamówić uszczelki i poskładać jak należy.
[ Dodano: Czw 26 Cze, 14 17:17 ]
stroił będzie mój kuzyn, ale póki co w ten weekend muszę założyć dolot i kolektor. Cały czas czekam na wtryski :evil:Zamieszczone przez Tony065BTW, gdzie chcesz robić program :?:
Komentarz
-







Komentarz