[O1] Octavia 1.9 tdi ASV Modyfikacje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • owen
    Rider
    • 2010
    • 482

    #51
    Zamieszczone przez Tomasz76
    doszedł też kolektor ssący z egr ARL. Przed czyszczeniem
    po co wymieniasz kolektor ssący? jest jakaś różnica w kolektorze miedzy ASZ/ARL? jaka cena?
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz

    • Tomasz76
      Ambiente
      • 2013
      • 173

      #52
      Zamieszczone przez owen
      Zamieszczone przez Tomasz76
      doszedł też kolektor ssący z egr ARL. Przed czyszczeniem
      po co wymieniasz kolektor ssący? jest jakaś różnica w kolektorze miedzy ASZ/ARL? jaka cena?
      Kolektor ssący jest taki sam w asz i arl. Natomiast różni się znacząco od asv, i innych mu pochodnych na pompie. Lepiej poprowadzone są przewody powietrzne i są większe ,natomiast przyłącze, flansza do bloku jest taka sama. Ogólnie rzecz biorąc ma za zadanie lepsze napełnianie cylindrów. Niestety nasze kolektory są bardzo ,,kwadratowe"
      Tutaj link do naszego kolektora zalukaj , na pewno zobaczysz różnicę.

      Komentarz

      • owen
        Rider
        • 2010
        • 482

        #53
        Zamieszczone przez rOBERTO795
        Jak ty za 80 zl chcesz sie martwic to moze zostan przy seryjnych gratach.
        dokładnie tak,ja dziś odebrałem śrubki z serwisu VW i kosztowało mnie to 69zł mało to nie jest ale przy wydatku za cały komplet BTB plus robociznę to naprawdę parę zloty
        Zamieszczone przez Tomasz76
        na pewno zobaczysz różnicę
        tak masz racje dobry krok zwłaszcza jak już masz lepszą suszarkę :szeroki_usmiech
        MOCY PRZYBYWAJ

        Komentarz

        • looker
          RS
          • 2008
          • 1886
          • Octavia II (1Z3)
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #54
          Zamieszczone przez Tomasz76
          nie takie znowu grosze . Dzwoniłem do serwisu i cena pozycji 2 to 11,50 zł ... za sztukę :shock:
          Chyba włożę śruby które dostałem razem z kołem :?
          Żartujesz oczywiście ?
          Przy modach za kilka tysi, cackasz się ze śrubkami za parędziesiąt PLN ? :shock:
          A to dość ważne śrubki.
          Wiem, że cena w ASO jest jaka jest ale nie kombinuj. W końcu co miesiąc tego nie robisz...
          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

          Komentarz

          • owen
            Rider
            • 2010
            • 482

            #55
            Panowie jak wam sie widzi ten IC http://fmic.pl/51-jednostronne
            MOCY PRZYBYWAJ

            Komentarz

            • looker
              RS
              • 2008
              • 1886
              • Octavia II (1Z3)
              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

              #56
              Zasada, że z jednej strony wlot i wylot jest super.
              Sprawdź tylko wymiary bo coś za duży chyba jest jak na ASZ-ta...
              OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
              SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

              Komentarz

              • rss
                L&K
                • 2009
                • 1098

                #57
                nie podoba mi sie w nim 'czapka' gdzie powietrze ma zawracac - jest bardzo mala i wg mnie bedzie stawiac dodatkowy opor przeplywu.
                wogole ten IC to mam wrazenie przezrobka (przespawany) z dwustronnego.
                zastanow sie moze na taka opcja: dwa male FMICki dwustronne polaczone kolankiem - wtedy masz wlot i wylot po jednej stronie i mozesz wszystko lepiej upakowac (kwestia dopasowania kolanka)
                kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                _________________________________________
                Do sprzedania:
                komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                zaciski do hamulcow 280mm.

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #58
                  Zamieszczone przez owen
                  Panowie jak wam sie widzi ten IC http://fmic.pl/51-jednostronne
                  Jednostronne wolniej chłodzą i przy tych samych rozmiarach sa mniej wydajne niz dwustronne.

                  [ Dodano: Sro 11 Cze, 14 10:06 ]
                  Zamieszczone przez owen
                  Zamieszczone przez rOBERTO795
                  Jak ty za 80 zl chcesz sie martwic to moze zostan przy seryjnych gratach.
                  dokładnie tak,ja dziś odebrałem śrubki z serwisu VW i kosztowało mnie to 69zł mało to nie jest ale przy wydatku za cały komplet BTB plus robociznę to naprawdę parę zloty
                  Zamieszczone przez Tomasz76
                  na pewno zobaczysz różnicę
                  tak masz racje dobry krok zwłaszcza jak już masz lepszą suszarkę :szeroki_usmiech
                  Jak sie nie ma pieniedzy na zabawe to sie nie bawi bo koszty z oszczedności moga byc spore.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • owen
                    Rider
                    • 2010
                    • 482

                    #59
                    Sorki panowie potrzebuje szybkiej pomocy,mam taki zestaw luk 624 303434 jest tam sprzęgło i docisk (324 0302 10 + 124 0321 10) tle że w tym komplecie jest inny numer wyprzęgnika luk 510017710 sprawdził by ktoś to?
                    MOCY PRZYBYWAJ

                    Komentarz

                    • Tomasz76
                      Ambiente
                      • 2013
                      • 173

                      #60
                      Śruby dziś zamówione w serwisie skody, po numerze N 902 061 03 jutro powinny być.
                      Teraz pytanko czy ten zestaw sachsa to jest ten o którym mowa :

                      chodzi też czy łożysko dociskowe jest takie jak ma być.

                      [ Dodano: Sob 14 Cze, 14 12:54 ]
                      może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć kto montował w/w zestaw czy ten będzie pasił, oraz śruby do zamachu.

                      wymiana chłodnicy oleju na razie wstrzymana i stoi pod znakiem zapytania. Znalazłem na necie takie oto dane:
                      silnik AGR,ALH : Wymiary radiatora 90x90x54
                      silnik ARL,ASZ : Wymiary radiatora 118x96x40
                      silnik ATD,AXR : Wymiary radiatora 90x90x54
                      silnik ASV,AHF : Wymiary radiatora 98x95x72
                      czyli:
                      1. ASV/AHF 670,32 cm3
                      2. ARL/ASZ 453,12 cm3
                      3. AGR/ALH/AXR 437,4 cm3
                      no chyba że ktoś pokiełbasił wymiary

                      Komentarz

                      • Czarna_LK
                        RS
                        • 2014
                        • 2255
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #61
                        A turbo z ARL do ASV podchodzi bez problemów czy coś zmieniamy przy montażu?
                        Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

                        _______
                        Piotr

                        Komentarz

                        • Tony065
                          RS
                          • 2009
                          • 2487
                          • Octavia I (1U2)
                          • ARX 1.8 20VT 150 KM

                          #62
                          Zamieszczone przez Czarna_LK
                          A turbo z ARL do ASV podchodzi bez problemów czy coś zmieniamy przy montażu?
                          1. Potrzebna jest przejściówka, bo inny jest sposób zamocowania rury od powietrza i jej kąt wejścia. http://allegro.pl/przejsciowka-reduk...317684726.html
                          2. Przydałby się większy IC, bo ori ledwo wyrabia :diabelski_usmiech
                          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                          @ by Tune-up Gdańsk
                          TDI VP++ i jeszcze rośnie
                          Antek

                          Komentarz

                          • Czarna_LK
                            RS
                            • 2014
                            • 2255
                            • Octavia I combi (1U5)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #63
                            A intercooler z ASZ? też tylko jakaś przejciówka?


                            Tony065, dzięki za odp. Też się przymierzam do jakiegoś dłubnięcia + soft na 139PS.
                            Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

                            _______
                            Piotr

                            Komentarz

                            • Tony065
                              RS
                              • 2009
                              • 2487
                              • Octavia I (1U2)
                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                              #64
                              Zamieszczone przez Czarna_LK
                              A intercooler z ASZ? też tylko jakaś przejciówka?


                              Tony065, dzięki za odp. Też się przymierzam do jakiegoś dłubnięcia + soft na 139PS.
                              jak już tak chcesz, to wsadź też rury z ASZ. Ile wyjdzie po programie to loteria, bo zawsze jest ciut inaczej :wink:
                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                              @ by Tune-up Gdańsk
                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                              Antek

                              Komentarz

                              • Tomasz76
                                Ambiente
                                • 2013
                                • 173

                                #65
                                dotarły następne części

                                i tutaj moje pytanie , dolot z agr-a ma ori wyjście na wężyk podciśnienia jak na foto poniżej czy tutaj mogę się podpiąć zegarem doładowania, będzie dobrze pokazywał czy trzeba się wpinać przy ssącym?

                                Komentarz

                                • 4tech
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 4199
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                  #66
                                  No w sumie pewne przekłamanie może wyjść, bo to już za ICkiem... rurami...

                                  A pomiar doładowania nie powinien być brany zaraz za szuszarką :?:

                                  Dobrze by było, żeby jakiś spec tu wrzucił 3 grosze
                                  O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                  Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                  Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                  Komentarz

                                  • kornat
                                    Rider
                                    • 2007
                                    • 578

                                    #67
                                    Zegar doładowania to tam nie możesz zamontować ponieważ tam powietrze jest zasysane Taki czujnik z zegarem powinien być między turbo a EGR i najlepiej jak najbliżej EGR

                                    Komentarz

                                    • Tomasz76
                                      Ambiente
                                      • 2013
                                      • 173

                                      #68
                                      Zamieszczone przez kornat
                                      Zegar doładowania to tam nie możesz zamontować ponieważ tam powietrze jest zasysane Taki czujnik z zegarem powinien być między turbo a EGR i najlepiej jak najbliżej EGR
                                      Tylko u mnie egr jest zaślepiony jeśli to ma jakieś znaczenie. Będę musiał w takim razie wwiercić się w egra i tam zapodać wyjście na zegar.
                                      Panowie a jak jest w końcu z tym sprzęgłem bo poczytałem na forach i podobno docisk od ori vr6 jest jednak inny czytaj mocniejszy od tego g60 pomimo iż w etce po numerze jest to ten sam. Tzn nalezy szukac wersji sachs hd bo te podobno w pl to prawdziwy vr taki jak za gramanicą zwykły vr , po prostu pdobno w pl w kulki walą dlatego te dociski według etki są takie same bo są oszczędności na częściach.

                                      Komentarz

                                      • Tony065
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 2487
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                        #69
                                        Tomasz76, co Ty chcesz zrobić z tego auta :?: zwykłe G60 poradzi sobie spokojnie z maxymalną mocą dla tej motorowni, więc po co szukać problemu :?:
                                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                        @ by Tune-up Gdańsk
                                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                        Antek

                                        Komentarz

                                        • owen
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 482

                                          #70
                                          Zamieszczone przez Tomasz76
                                          dotarły następne części
                                          te większe śruby są takie same,tez nie wiedziałem i kupiłem komplet :wink:
                                          MOCY PRZYBYWAJ

                                          Komentarz

                                          • Tomasz76
                                            Ambiente
                                            • 2013
                                            • 173

                                            #71
                                            Zamieszczone przez Tony065
                                            Tomasz76 zwykłe G60 poradzi sobie spokojnie z maxymalną mocą dla tej motorowni, więc po co szukać problemu :?:
                                            nie wiem ile momentu wyjdzie u mnie, chciałbym powyżej 350 może 370 ale nie wiem czy to realne. Po prostu martwię się na zapas żeby mi nie zaczęło ślizgać bo ile kierowników tyle opinii. Czytałem na forach że są osoby które mają na nim 420-430 i daje radę , pewien jestem tylko tego że wszystko zależeć będzie od poprowadzenia, rozłożenia momentu, jak pójdzie szybko w górę to na pewno się wysra i tyle. Dlatego rozważam montaż do tarczy g60 docisku z ori vr6 lub piszą od t4 2.4d podobno toto samo ale nikt nie potwierdził tego, możliwe że nikt tego nie zakładał. Są osoby którym przy 350nm już ślizgało, ale upatruję tutaj winę w złym rozłożeniu momentu.
                                            PS: może mi ktoś podać jakie numery mają uszczelnienia chłodniczki oleju, po 2002r

                                            Komentarz

                                            • Tony065
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 2487
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                              #72
                                              Żaden szanujący się tuner nie zrobi Ci momentu z górką, chyba że na Twoje wyraźne życzenie. BTW, gdzie chcesz robić program :?: umów się najpierw z tunerem, powiedz co masz w aucie, co jego zdaniem jeszcze trzeba, a on już się dostosuje
                                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                              @ by Tune-up Gdańsk
                                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                              Antek

                                              Komentarz

                                              • Tomasz76
                                                Ambiente
                                                • 2013
                                                • 173

                                                #73
                                                Przyszły nowe klamoty

                                                Teraz tylko będzie trzeba rozebrać chłodniczkę i sprawdzić czy wszystko pasuje jeśli tak to zamówić uszczelki i poskładać jak należy.

                                                [ Dodano: Czw 26 Cze, 14 17:17 ]
                                                Zamieszczone przez Tony065
                                                BTW, gdzie chcesz robić program :?:
                                                stroił będzie mój kuzyn, ale póki co w ten weekend muszę założyć dolot i kolektor. Cały czas czekam na wtryski :evil:

                                                Komentarz

                                                • Tony065
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 2487
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                                  #74
                                                  Widzę że kolega zamierza grubo ciąć po autostradach :diabelski_usmiech 2 paki to minimum i tak przez 500km... Zaraz, zaraz... W Polsce nie mamy tylu autostrad :szeroki_usmiech
                                                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                                  @ by Tune-up Gdańsk
                                                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                                  Antek

                                                  Komentarz

                                                  • owen
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 482

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez Tomasz76
                                                    Póki co motorownia dostała suszarkę
                                                    rozumiem że suszarka już zamontowana? jak się sprawuje? :szeroki_usmiech
                                                    MOCY PRZYBYWAJ

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...