Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Octavia 1.9 tdi ASV Modyfikacje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez Tony065
    nie ma to jak wielka, wiercona-nacinana tarcza za ładną felgą /312mm i 17"/
    no to fakt , jest lans :P
    a tak na poważnie to do zimy jest czas , więc może uda się sprzedać swoje i kupić coś w zamian, z felgami nie ma problemu opony sporo wyjdą.
    Póki co motorownia dostała suszarkę
    ]"]Link
    ]"]Link
    i Smica żeby zadyszki nie było
    ]"]Link
    Felunek
    ]"]Link
    ]"]Link

    Komentarz


    • #27
      Zacnie tylko tak się teraz zastanawiam czy nie lepsze były by wtryski 230 do tej suszarki i smica?
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz


      • #28
        Myślałem przez chwilę nad firadami 225 ale odpuściłem stawiam na fabrykę robią się już 216 na boschu , wszyscy pisali że najpewniejsze i najmniej awaryjne ,zobaczymy ma być fajnie ale bez hardkoru

        Komentarz


        • #29
          Hardcore to jest dopiero przy 260 :diabelski_usmiech
          Ja mam 216 na końcówkach FB i od 3 lat śmiga aż miło
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez Tony065
            Hardcore to jest dopiero przy 260 :diabelski_usmiech
            Ja mam 216 na końcówkach FB i od 3 lat śmiga aż miło
            Napisz co masz porobione w swojej i jakie liczby masz teraz .

            Komentarz


            • #31
              Hample z RS, springi -15mm, amory Bilstein B6, rozpórka górna przód, koło jednomasowe i sprzęgło G60, wtryski 216 FB, kratka w nadkolu za IC, po @ wyszło 147-149KM/325Nm. Teraz do tego wsadziłem turbo z ASZ, ale bez konkretnej korekty i nie wiem ile teraz wychodzi. Największą bolączką naszych aut jest skrzynia, przeważnie 5B, słabo nadająca się do "sportu". Najprościej wymienić na jak najdłuższą, zdaje się GGU, lub swap na 6B, ale to znowu kolejne graty i koszty. Ehhh... Tuning :diabelski_usmiech
              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
              @ by Tune-up Gdańsk
              TDI VP++ i jeszcze rośnie
              Antek

              Komentarz


              • #32
                wszyscy piszą że po zmianie przpływki na ASZ/ARL trzeba robić korektę ja zmieniłem i pochałem do Mastersa a on shamował auto i co? nic nie zmieniał z sofcie! powiedział że po chipie przepływka jest i tak oszukiwana i taka zamiana na ARLową nic praktycznie nie zmiania w odczytach.. analogiczną sytuację miałem z wałkiem rozrządu od SDI
                "urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]

                176Km 343Nm
                hamulce 312mm przód i 256mm tył

                Komentarz


                • #33
                  Z tego co mi wiadomo to trzeba ją podobno zaadaptować, żeby działała poprawnie , ale to chyba trzeba się dowiedzieć od kogoś kto to robił albo zajmuje się ,,ćipowaniem" , bo skoro nie trzeba by było robić takich czarów to można by mieć szerszy odlot, hmm

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez Tomasz76
                    Póki co motorownia dostała suszarkę
                    suszarka z ARL nowa czy po regeneracji? jaki koszt?
                    Zamieszczone przez Tomasz76
                    Smica żeby zadyszki nie było
                    ile za smic? czy nie myślałeś aby zrobić fimic?
                    MOCY PRZYBYWAJ

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez owen
                      Zamieszczone przez Tomasz76
                      Póki co motorownia dostała suszarkę
                      suszarka z ARL nowa czy po regeneracji? jaki koszt?
                      Zamieszczone przez Tomasz76
                      Smica żeby zadyszki nie było
                      ile za smic? czy nie myślałeś aby zrobić fimic?
                      Turbo udało mi się kupić okazyjnie używane z Leona, naprawdę w stanie niemal fabrycznym, ale czasu spędzonego na necie i wertowaniu ogłoszeń i nerwów - pierwotnie kupiłem z asz też igła ,lecz sprzedający pomylił adresy i wysłał komu innemu :evil: - tak czy inaczej przed zakupem obejrzałem osobiście i po targach poszło za 900 :diabelski_usmiech
                      Coolera kupiłem od kolegi z forum który rozmyslił się i założył fimca. Ogólnie nie chciałem nic rzeźbić dlatego wybrałem takie rozwiązanie przynajmniej póki co. Jak będzie dym to się założy jakiegoś 140mm wys. i powinno być git, nie pamiętam ile za niego już dałem ale cena była dobra chyba 600.

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez Tomasz76
                        Ogólnie nie chciałem nic rzeźbić dlatego wybrałem takie rozwiązanie przynajmniej póki co
                        suszarka z ARL podchodzi bez żadnej rzeźby? sam sie zastanawiam nad zmianą intercoolera ale smic jest bardzo drogi ale mało przy nim roboty ( zapewne dwie gumowe złączki i dwa komplety zacisków) fimic i tutaj jest pole do popisu albo mały chińczyk albo coś droższego i lepszego tylko mnie trochę martwią te rury które trzeba dorobić...... ale marzy mi się coś takiego [img][/img]
                        MOCY PRZYBYWAJ

                        Komentarz


                        • #37
                          Suszarka z arl-a podchodzi p&p tylko trzeba zastosować przejściówkę do kupienia na aledrogo bo ori jest na szybkozłącze a u nas na opaski zaciskowe. Jedynie wąż do turbo trzeba delikatnie przyciąć żeby ładnie pasował i wsio. Intercooler pasuje natomiast idealnie obyło się bez przygód , no ale fakt cena zaporowa. Do naszych na pompie wystarczy fimc o wysokości 140mm spokojnie ,co innego do pd -ka tam moce grubo ponad 220 wiec duży fimc zda egzamin u nas prócz wyglądu da niewiele, tylko powiększy laga. Rzeźby przy tym sporo żeby wszystko wpasować, raczej dniowka braknie chyba żeby na sucho wszystko popasować i dopiero rozbierać.

                          Komentarz


                          • #38
                            W naszych VP dół silnika jest za słaby na grubą rzeźbę. Bezpiecznie można dłubać do max 200KM, niestety... :diabelski_usmiech
                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                            @ by Tune-up Gdańsk
                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                            Antek

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez Tony065
                              W naszych VP dół silnika jest za słaby na grubą rzeźbę. Bezpiecznie można dłubać do max 200KM, niestety... :diabelski_usmiech
                              Dlatego nie będę miał więcej jak 199 KM :diabelski_usmiech

                              Komentarz


                              • #40
                                Ale przy tej masie to i tak będzie się zacnie odpychać :twisted:
                                A nie jeden w furze za parę stówek grrruuuubo się zdziwi :wink:

                                Modź Tomku, modź, czekamy na efekty :slinka
                                O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                Komentarz


                                • #41
                                  dzisiaj przyszło co nieco
                                  ]"]Link
                                  ]"]Link
                                  trzeba będzie tylko dokupić sachsa, kurcze tylko nigdzie nie mogę dostać nowych śrub do koła. Dzwoniłem do intercarsu ale nie mają.
                                  doszedł też kolektor ssący z egr ARL. Przed czyszczeniem
                                  ]"]Link
                                  ]"]Link
                                  ]"]Link
                                  I po czyszczeniu, roboty trochę przy tym było niestety kolektora nie sposób wewnątrz wyczyścić w pełni z osadu.
                                  ]"]Link
                                  ]"]Link
                                  ]"]Link
                                  ]"]Link
                                  w egr muszę tylko wymienić oring na nowy bo już jest zużyty i może nie trzymać.

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Śruby do koła kupowałem w ASO. Kosztowały jakieś grosze z tego co pamiętam...

                                    - śruby do mocowania docisku nr katalogowy N 101 010 01 – 6szt.
                                    - śruby do mocowania koła zamachowego nr katalogowy N 902 061 03 – 6 szt.
                                    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez looker
                                      Śruby do koła kupowałem w ASO. Kosztowały jakieś grosze z tego co pamiętam...

                                      - śruby do mocowania docisku nr katalogowy N 101 010 01 – 6szt.
                                      - śruby do mocowania koła zamachowego nr katalogowy N 902 061 03 – 6 szt.
                                      nie takie znowu grosze . Dzwoniłem do serwisu i cena pozycji 2 to 11,50 zł ... za sztukę :shock:

                                      Chyba włożę śruby które dostałem razem z kołem :?

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Zamieszczone przez Tomasz76
                                        Zamieszczone przez looker
                                        Śruby do koła kupowałem w ASO. Kosztowały jakieś grosze z tego co pamiętam...

                                        - śruby do mocowania docisku nr katalogowy N 101 010 01 – 6szt.
                                        - śruby do mocowania koła zamachowego nr katalogowy N 902 061 03 – 6 szt.
                                        nie takie znowu grosze . Dzwoniłem do serwisu i cena pozycji 2 to 11,50 zł ... za sztukę :shock:

                                        Chyba włożę śruby które dostałem razem z kołem :?
                                        Jak ty za 80 zl chcesz sie martwic to moze zostan przy seryjnych gratach.
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Zamieszczone przez Tomasz76
                                          cena pozycji 2 to 11,50 zł ... za sztukę
                                          Ja też bym akurat w tym miejscu nie oszczędzał :roll:
                                          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            I tak i tak, zaklada sie to na klej. Fakt z nowym dwumasem, albo stalym kolem przychodza zawsze nowe sruby z nalozonym juz klejem.
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Jak 216 bedziesz mial to granica max 165 KM powinienes miec. U mnie bylo 216 + turbo azta = 159 i jakos 380 nm. Ale wrazenie z jazdy na prawde bardzo fajne, najbardziej podobal mi sie brak jakiegokolwiek laga, gdzie obecnie niestety jest dosc duzy
                                              Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                looker, popytaj w kioskach z częściami. Ja w IC jeden komplet kupiłem za 14zł a drugi w sklepie moto. za 18zł.

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Chodzi o to czy właśnie nie ma innej alternatywy niż serwis. Nie chodzi tutaj też o oszczędzanie, ale 7 dych za 6 srubek to lekka przesada, jeśli nie znajdę alternatywy to kupię w serwisie i tyle. Do docisku już zamówiłem i przy okazji uszczelkę pod ramkę tylnej klapy. :P

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Już o tym mówiono na forum. Te śruby rozciągają się podczas dokręcania. Zakładanie starych nie jest chyba bezpieczne?
                                                    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                                    @ by Tune-up Gdańsk
                                                    TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                                    Antek

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X