[O1] Octavia 1.9 tdi ASV Modyfikacje
Zwiń
X
-
Hample z RS, springi -15mm, amory Bilstein B6, rozpórka górna przód, koło jednomasowe i sprzęgło G60, wtryski 216 FB, kratka w nadkolu za IC, po @ wyszło 147-149KM/325Nm. Teraz do tego wsadziłem turbo z ASZ, ale bez konkretnej korekty i nie wiem ile teraz wychodzi. Największą bolączką naszych aut jest skrzynia, przeważnie 5B, słabo nadająca się do "sportu". Najprościej wymienić na jak najdłuższą, zdaje się GGU, lub swap na 6B, ale to znowu kolejne graty i koszty. Ehhh... Tuning :diabelski_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
wszyscy piszą że po zmianie przpływki na ASZ/ARL trzeba robić korektę ja zmieniłem i pochałem do Mastersa a on shamował auto i co? nic nie zmieniał z sofcie! powiedział że po chipie przepływka jest i tak oszukiwana i taka zamiana na ARLową nic praktycznie nie zmiania w odczytach.. analogiczną sytuację miałem z wałkiem rozrządu od SDI"urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
176Km 343Nm
hamulce 312mm przód i 256mm tył
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez owenZamieszczone przez Tomasz76Póki co motorownia dostała suszarkęZamieszczone przez Tomasz76Smica żeby zadyszki nie było
Coolera kupiłem od kolegi z forum który rozmyslił się i założył fimca. Ogólnie nie chciałem nic rzeźbić dlatego wybrałem takie rozwiązanie przynajmniej póki co. Jak będzie dym to się założy jakiegoś 140mm wys. i powinno być git, nie pamiętam ile za niego już dałem ale cena była dobra chyba 600.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tomasz76Ogólnie nie chciałem nic rzeźbić dlatego wybrałem takie rozwiązanie przynajmniej póki coMOCY PRZYBYWAJ
Komentarz
-
-
Suszarka z arl-a podchodzi p&p tylko trzeba zastosować przejściówkę do kupienia na aledrogo bo ori jest na szybkozłącze a u nas na opaski zaciskowe. Jedynie wąż do turbo trzeba delikatnie przyciąć żeby ładnie pasował i wsio. Intercooler pasuje natomiast idealnie obyło się bez przygód , no ale fakt cena zaporowa. Do naszych na pompie wystarczy fimc o wysokości 140mm spokojnie ,co innego do pd -ka tam moce grubo ponad 220 wiec duży fimc zda egzamin u nas prócz wyglądu da niewiele, tylko powiększy laga. Rzeźby przy tym sporo żeby wszystko wpasować, raczej dniowka braknie chyba żeby na sucho wszystko popasować i dopiero rozbierać.
Komentarz
-
-
Ale przy tej masie to i tak będzie się zacnie odpychać :twisted:
A nie jeden w furze za parę stówek grrruuuubo się zdziwi :wink:
Modź Tomku, modź, czekamy na efekty :slinkaO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
dzisiaj przyszło co nieco
trzeba będzie tylko dokupić sachsa, kurcze tylko nigdzie nie mogę dostać nowych śrub do koła. Dzwoniłem do intercarsu ale nie mają.
doszedł też kolektor ssący z egr ARL. Przed czyszczeniem
I po czyszczeniu, roboty trochę przy tym było niestety kolektora nie sposób wewnątrz wyczyścić w pełni z osadu.
w egr muszę tylko wymienić oring na nowy bo już jest zużyty i może nie trzymać.
Komentarz
-
-
Śruby do koła kupowałem w ASO. Kosztowały jakieś grosze z tego co pamiętam...
- śruby do mocowania docisku nr katalogowy N 101 010 01 – 6szt.
- śruby do mocowania koła zamachowego nr katalogowy N 902 061 03 – 6 szt.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerŚruby do koła kupowałem w ASO. Kosztowały jakieś grosze z tego co pamiętam...
- śruby do mocowania docisku nr katalogowy N 101 010 01 – 6szt.
- śruby do mocowania koła zamachowego nr katalogowy N 902 061 03 – 6 szt.
Chyba włożę śruby które dostałem razem z kołem :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tomasz76Zamieszczone przez lookerŚruby do koła kupowałem w ASO. Kosztowały jakieś grosze z tego co pamiętam...
- śruby do mocowania docisku nr katalogowy N 101 010 01 – 6szt.
- śruby do mocowania koła zamachowego nr katalogowy N 902 061 03 – 6 szt.
Chyba włożę śruby które dostałem razem z kołem :?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tomasz76cena pozycji 2 to 11,50 zł ... za sztukęO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Jak 216 bedziesz mial to granica max 165 KM powinienes miec. U mnie bylo 216 + turbo azta = 159 i jakos 380 nm. Ale wrazenie z jazdy na prawde bardzo fajne, najbardziej podobal mi sie brak jakiegokolwiek laga, gdzie obecnie niestety jest dosc duzyJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
Komentarz