Witam
Zaistniała konieczność wyczyszczenia nastawnika, po jego zdjęciu mym oczom ukazał się pierścień z zagłębieniem, w którym trzeba trafić palcem od nastawnika podczas jego montażu. Pierścień ten powinien podobno poruszać się w lewo i w prawo płynnie - u mnie niestety tak nie jest, w połowie skali jest przeskok widać też przyczynę, jest delikatny rdzawy nalot. Czy jest szansa aby to wyczyścić np papierem wodnym bez demontażu i rozbierania całej pompy ? robił ktoś taki eksperyment ?
O1 98r 1.9 TDI AHF
Zaistniała konieczność wyczyszczenia nastawnika, po jego zdjęciu mym oczom ukazał się pierścień z zagłębieniem, w którym trzeba trafić palcem od nastawnika podczas jego montażu. Pierścień ten powinien podobno poruszać się w lewo i w prawo płynnie - u mnie niestety tak nie jest, w połowie skali jest przeskok widać też przyczynę, jest delikatny rdzawy nalot. Czy jest szansa aby to wyczyścić np papierem wodnym bez demontażu i rozbierania całej pompy ? robił ktoś taki eksperyment ?
O1 98r 1.9 TDI AHF
Komentarz