IC z FIMIC.PL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lzuchowski
    Drive
    • 2012
    • 65

    IC z FIMIC.PL

    klarus, no potwierdzam, lekko mi się przysnęło.
    Dostałem od mamy lampkę wina na Dzień Dziecka
    Zapraszam - https://www.facebook.com/luke.automotive
  • owen
    Rider
    • 2010
    • 482

    #2
    IC z FIMIC.PL

    Siemka panowie jak wypadają jakościowo IC z FIMIC.pl? na pewno ktoś ma już taki zamontowany i może ma jakieś ważne spostrzeżenia na ten temat? Mam chętkę an taki http://fmic.pl/uniwersalne/11-interc...x180x65mm.html
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz

    • kamil90
      Ambiente
      • 2014
      • 113

      #3
      Będziesz zadowolony, co tu dużo pisać. Te z nowym rdzeniem są wydajniejsze, lepiej schładzają.
      W OI masz dużo miejsca, możesz pomyśleć nad tym 230, to w sumie zależy od tego jakie mody planujesz w aucie.
      Nie zapomnij o odpowiedniej średnicy orurowania całego układu, opaskach skręcanych i najlepiej jest napunktować rurki na końcach.

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Pół Polski na nich jeździ. Bedziesz zadowolony.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • owen
          Rider
          • 2010
          • 482

          #5
          pany wejdzie to http://fmic.pl/jednostronne/279-inte...x140x65mm.html
          dobrze by było mieć wszystkie rury z jednej strony to nie będzie dużego laga
          MOCY PRZYBYWAJ

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Cóż z tego ze lag mniejszy jak chlodzenie słabsze . Lepiej dwustronny mniejszy.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • owen
              Rider
              • 2010
              • 482

              #7
              no nic to pozostaje ten z pierwszego postu
              MOCY PRZYBYWAJ

              Komentarz

              • kamil90
                Ambiente
                • 2014
                • 113

                #8
                Odpuść ten jednostronny chyba, że masz umiejętności żeby go przerobić.
                Jest tam w środku podobno jakaś przegroda, która bardzo ogranicza przepływ powietrza a więc i zarazem jego chłodzenie.

                Komentarz

                • owen
                  Rider
                  • 2010
                  • 482

                  #9
                  To jest stary SMIC
                  a tutaj nowy FMIC

                  montowany prze Doktora....
                  MOCY PRZYBYWAJ

                  Komentarz

                  • rytcher
                    Rider
                    • 2011
                    • 420

                    #10
                    Jaki koszt całości wychodzi zrobienie takiego FMIC?

                    Komentarz

                    • owen
                      Rider
                      • 2010
                      • 482

                      #11
                      koszt FMIC to 530zł w tym:intercooler,4 złączki,2 redukcje i dużo obejm,do tego doliczyć trzeba koszt łącznika z redukcją do połączenia z oryginalną rurą 67zł,robocizna fachowca to 600zł w tym jest wliczony materiał
                      MOCY PRZYBYWAJ

                      Komentarz

                      • rytcher
                        Rider
                        • 2011
                        • 420

                        #12
                        A jeśli mam tig-a to sobie samemu moge wszystko pospawać itd? Czy trzeba jakieś obliczenia itd? No i pytanie czy nie moge przypadkiem powyginać wszystkich rur? Czy musze jednak kolanka itd?

                        Komentarz

                        • owen
                          Rider
                          • 2010
                          • 482

                          #13
                          Jak masz tig-a to koszt spada o połowę więc nie ma się nad czym zastanawiać,co do obliczeń to nie ma za bardzo co obliczać.Moim zdanie Fmic nie może być za duży bo będzie wyczuwalny lag a rury trzeba poprowadzić możliwie najkrótszą drogą,jeśli masz w planach większe turbo i wymianę reszty gratów to możną brać większy Fmic ale nie wiem czy wejdzie bez większej rzeźby jak będę miała auto to zapodam zdjęcia
                          MOCY PRZYBYWAJ

                          Komentarz

                          • rytcher
                            Rider
                            • 2011
                            • 420

                            #14
                            Właśnie nie chce nic większego zapodac Tylko ic wiekszy żeby turbo oddychało zimniutkim powietrzem.

                            Komentarz

                            • Tony065
                              RS
                              • 2009
                              • 2487
                              • Octavia I (1U2)
                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez rytcher
                              Właśnie nie chce nic większego zapodac Tylko ic wiekszy żeby turbo oddychało zimniutkim powietrzem.
                              nie turbo, tylko silnik
                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                              @ by Tune-up Gdańsk
                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                              Antek

                              Komentarz

                              • owen
                                Rider
                                • 2010
                                • 482

                                #16
                                Jak nie chcesz nic większego ładować to bierz IC 550/140/65 i będzie nawet zapas
                                Tak to wygląda u mnie zrobione przez doktora
                                MOCY PRZYBYWAJ

                                Komentarz

                                Pracuję...