Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

IC z FIMIC.PL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • IC z FIMIC.PL

    klarus, no potwierdzam, lekko mi się przysnęło.
    Dostałem od mamy lampkę wina na Dzień Dziecka
    Zapraszam - https://www.facebook.com/luke.automotive

  • #2
    IC z FIMIC.PL

    Siemka panowie jak wypadają jakościowo IC z FIMIC.pl? na pewno ktoś ma już taki zamontowany i może ma jakieś ważne spostrzeżenia na ten temat? Mam chętkę an taki Kolanka silikonowe 90' - FMIC
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz


    • #3
      Będziesz zadowolony, co tu dużo pisać. Te z nowym rdzeniem są wydajniejsze, lepiej schładzają.
      W OI masz dużo miejsca, możesz pomyśleć nad tym 230, to w sumie zależy od tego jakie mody planujesz w aucie.
      Nie zapomnij o odpowiedniej średnicy orurowania całego układu, opaskach skręcanych i najlepiej jest napunktować rurki na końcach.

      Komentarz


      • #4
        Pół Polski na nich jeździ. Bedziesz zadowolony.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz


        • #5
          pany wejdzie to Tuning samochodowy - części tuningowe - sklep tuningowy FMIC
          dobrze by było mieć wszystkie rury z jednej strony to nie będzie dużego laga
          MOCY PRZYBYWAJ

          Komentarz


          • #6
            Cóż z tego ze lag mniejszy jak chlodzenie słabsze . Lepiej dwustronny mniejszy.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              no nic to pozostaje ten z pierwszego postu
              MOCY PRZYBYWAJ

              Komentarz


              • #8
                Odpuść ten jednostronny chyba, że masz umiejętności żeby go przerobić.
                Jest tam w środku podobno jakaś przegroda, która bardzo ogranicza przepływ powietrza a więc i zarazem jego chłodzenie.

                Komentarz


                • #9
                  To jest stary SMIC
                  a tutaj nowy FMIC

                  montowany prze Doktora....
                  MOCY PRZYBYWAJ

                  Komentarz


                  • #10
                    Jaki koszt całości wychodzi zrobienie takiego FMIC?

                    Komentarz


                    • #11
                      koszt FMIC to 530zł w tym:intercooler,4 złączki,2 redukcje i dużo obejm,do tego doliczyć trzeba koszt łącznika z redukcją do połączenia z oryginalną rurą 67zł,robocizna fachowca to 600zł w tym jest wliczony materiał
                      MOCY PRZYBYWAJ

                      Komentarz


                      • #12
                        A jeśli mam tig-a to sobie samemu moge wszystko pospawać itd? Czy trzeba jakieś obliczenia itd? No i pytanie czy nie moge przypadkiem powyginać wszystkich rur? Czy musze jednak kolanka itd?

                        Komentarz


                        • #13
                          Jak masz tig-a to koszt spada o połowę więc nie ma się nad czym zastanawiać,co do obliczeń to nie ma za bardzo co obliczać.Moim zdanie Fmic nie może być za duży bo będzie wyczuwalny lag a rury trzeba poprowadzić możliwie najkrótszą drogą,jeśli masz w planach większe turbo i wymianę reszty gratów to możną brać większy Fmic ale nie wiem czy wejdzie bez większej rzeźby jak będę miała auto to zapodam zdjęcia
                          MOCY PRZYBYWAJ

                          Komentarz


                          • #14
                            Właśnie nie chce nic większego zapodac Tylko ic wiekszy żeby turbo oddychało zimniutkim powietrzem.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez rytcher
                              Właśnie nie chce nic większego zapodac Tylko ic wiekszy żeby turbo oddychało zimniutkim powietrzem.
                              nie turbo, tylko silnik
                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                              @ by Tune-up Gdańsk
                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                              Antek

                              Komentarz


                              • #16
                                Jak nie chcesz nic większego ładować to bierz IC 550/140/65 i będzie nawet zapas
                                Tak to wygląda u mnie zrobione przez doktora
                                Zaktualizuj swoją przeglądarkę | Facebook
                                MOCY PRZYBYWAJ

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X