Siemka panowie jak wypadają jakościowo IC z FIMIC.pl? na pewno ktoś ma już taki zamontowany i może ma jakieś ważne spostrzeżenia na ten temat? Mam chętkę an taki Kolanka silikonowe 90' - FMIC
Będziesz zadowolony, co tu dużo pisać. Te z nowym rdzeniem są wydajniejsze, lepiej schładzają.
W OI masz dużo miejsca, możesz pomyśleć nad tym 230, to w sumie zależy od tego jakie mody planujesz w aucie.
Nie zapomnij o odpowiedniej średnicy orurowania całego układu, opaskach skręcanych i najlepiej jest napunktować rurki na końcach.
Odpuść ten jednostronny chyba, że masz umiejętności żeby go przerobić.
Jest tam w środku podobno jakaś przegroda, która bardzo ogranicza przepływ powietrza a więc i zarazem jego chłodzenie.
koszt FMIC to 530zł w tym:intercooler,4 złączki,2 redukcje i dużo obejm,do tego doliczyć trzeba koszt łącznika z redukcją do połączenia z oryginalną rurą 67zł,robocizna fachowca to 600zł w tym jest wliczony materiał
A jeśli mam tig-a to sobie samemu moge wszystko pospawać itd? Czy trzeba jakieś obliczenia itd? No i pytanie czy nie moge przypadkiem powyginać wszystkich rur? Czy musze jednak kolanka itd?
Jak masz tig-a to koszt spada o połowę więc nie ma się nad czym zastanawiać,co do obliczeń to nie ma za bardzo co obliczać.Moim zdanie Fmic nie może być za duży bo będzie wyczuwalny lag a rury trzeba poprowadzić możliwie najkrótszą drogą,jeśli masz w planach większe turbo i wymianę reszty gratów to możną brać większy Fmic ale nie wiem czy wejdzie bez większej rzeźby jak będę miała auto to zapodam zdjęcia
Jak nie chcesz nic większego ładować to bierz IC 550/140/65 i będzie nawet zapas
Tak to wygląda u mnie zrobione przez doktora Zaktualizuj swoją przeglądarkę | Facebook
Komentarz