Siemka panowie jak wypadają jakościowo IC z FIMIC.pl? na pewno ktoś ma już taki zamontowany i może ma jakieś ważne spostrzeżenia na ten temat? Mam chętkę an taki http://fmic.pl/uniwersalne/11-interc...x180x65mm.html
Będziesz zadowolony, co tu dużo pisać. Te z nowym rdzeniem są wydajniejsze, lepiej schładzają.
W OI masz dużo miejsca, możesz pomyśleć nad tym 230, to w sumie zależy od tego jakie mody planujesz w aucie.
Nie zapomnij o odpowiedniej średnicy orurowania całego układu, opaskach skręcanych i najlepiej jest napunktować rurki na końcach.
Odpuść ten jednostronny chyba, że masz umiejętności żeby go przerobić.
Jest tam w środku podobno jakaś przegroda, która bardzo ogranicza przepływ powietrza a więc i zarazem jego chłodzenie.
koszt FMIC to 530zł w tym:intercooler,4 złączki,2 redukcje i dużo obejm,do tego doliczyć trzeba koszt łącznika z redukcją do połączenia z oryginalną rurą 67zł,robocizna fachowca to 600zł w tym jest wliczony materiał
A jeśli mam tig-a to sobie samemu moge wszystko pospawać itd? Czy trzeba jakieś obliczenia itd? No i pytanie czy nie moge przypadkiem powyginać wszystkich rur? Czy musze jednak kolanka itd?
Jak masz tig-a to koszt spada o połowę więc nie ma się nad czym zastanawiać,co do obliczeń to nie ma za bardzo co obliczać.Moim zdanie Fmic nie może być za duży bo będzie wyczuwalny lag a rury trzeba poprowadzić możliwie najkrótszą drogą,jeśli masz w planach większe turbo i wymianę reszty gratów to możną brać większy Fmic ale nie wiem czy wejdzie bez większej rzeźby jak będę miała auto to zapodam zdjęcia
Komentarz