Proszę nie ustalać z Gospodarzem godziny bo prosił mnie żeby to załatwić na forum i jemu tylko do informacji. Inna sprawa, że wypadałoby się określić ilościowo. Rafał i Piotrek nie będą obecni. Paweł, Artur, ja będziemy. Kto jeszcze będzie? pstrykacz jeszcze nie wiadomo????
[O1] Wymiana turba 110KM AHF na 150KM ARL.
Zwiń
X
-
[O1] Wymiana turba 110KM AHF na 150KM ARL.
Pada mi turbina w mojej Skodzie Octavii 1 1.9TDI AHF. Na allegro jest regenerowane turbo ARL za 850zł , natomiast regenerowane AHF za 700zł. Słyszałem, że turbinę można podmienić P&P wystarczy jakaś przejściówka/wąż za ok 150zł? Może ktoś mi wskazać co to za część na allegro?
Czy po przełożeniu turba ARL do silnika AHF trzeba jakieś robić strojenie, czy wystarczy przełożyć wyczyścić dolot zmienić olej i tyle?
Co można osiągnąć po programie na seryjnym AHF z turbiną ARL, bez zmiany wtrysków, pompy czy też IC?
-
-
chyba o to ci chodzi
coś podobnego na wejście do turbiny
a to chyba na wylot z turbiny
i chyba jeszcze przepływomierz by trzeba było od ARL
no i poszukaj na forum bo mnie się wydaje że już jest opisane
Tu poczytaj bardzo podobne silniki różnią się czystością spalin ale moce i osprzęt podobne
jakby co posiadam kabel vag
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez majuDJNa allegro jest regenerowane turbo ARL za 850zł , natomiast regenerowane AHF za 700zł.
Zamieszczone przez majuDJSłyszałem, że turbinę można podmienić P&P wystarczy jakaś przejściówka/wąż za ok 150zł? Może ktoś mi wskazać co to za część na allegro?
Trzeba zrobić program bo fabryczne turbo pompuje 0,95b a takie z ARL chyba 1,45b
Komentarz
-
-
Odpuść regenerowanego ARL, już tłumaczę dlaczego:
Ja mam ARL ori seria 150HP, wczoraj spotkałem kolegę z leonclub.pl na drodze - ARL po wirusie na ok 190HP, turbo regenerowane w WWA na Bemowie - znana firma.
Finał taki, że objechałem go bez zająknięcia do ok 120/140 km/h.
Jego turbo nie wstaje kompletnie, co z tego że ma zrobione na nim 190HP jak nie ma dołu.
Jak ktoś wyżej napisał, tylko kilka firm w PL potrafi zregenerować ARL. Z czystym sumieniem mogę polecić Bartka z Kingsoftu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kamil90, tylko kilka firm w PL potrafi zregenerować ARLOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
To czyli jak ARL to tylko nowe za 3300zł :P A jak z turbiną BPX 163KM? To kto ogarnia regeneracje turbiny opórcz drogiego Turbotec oraz REAM-POLAND Sp. z o.o. z Lublina? Bo firemek regenerujących jest mnóstwo. Mój mechanik powiedział, że jak chce to może mi moją zregenerować i koszt całkowity z demontażem/montażem 950zł - 1500zł w zależność jak turbina jest uszkodzona (podobno chwalił sobie specjalistów jakiś z Al. Krakowskiej z Warszawy)
[ Dodano: Sob 26 Lip, 14 09:35 ]
Na początek turbo a później może wtryski 216, 230 i większy IC.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez majuDJTo czyli jak ARL to tylko nowe za 3300zł :P A jak z turbiną BPX 163KM? To kto ogarnia regeneracje turbiny opórcz drogiego Turbotec oraz REAM-POLAND Sp. z o.o. z Lublina? Bo firemek regenerujących jest mnóstwo. Mój mechanik powiedział, że jak chce to może mi moją zregenerować i koszt całkowity z demontażem/montażem 950zł - 1500zł w zależność jak turbina jest uszkodzona (podobno chwalił sobie specjalistów jakiś z Al. Krakowskiej z Warszawy)
[ Dodano: Sob 26 Lip, 14 09:35 ]
Na początek turbo a później może wtryski 216, 230 i większy IC.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
W BPX jest to samo turbo co ARL czyli GT1749VB więc to bez różnicy.
rOBERTO795, nie zgodzę się z Tobą. Takie turbo od AWX to nawet jak złożysz na najtańszym chińskim zestawie naprawczym to będzie hulało. To nie tylko moja opinia - GruchaARL powie Ci to samo.
Poza tym przecież zwykłych turbin od VP jeździ zregenerowanych w tym kraju tysiące - co jest dowodem, że nie z każdą sprężarką jest taki problem jak z ARL.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kamil90Takie turbo od AWX to nawet jak złożysz na najtańszym chińskim zestawie naprawczym to będzie hulało. To nie tylko moja opiniaOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065Zamieszczone przez Tobi77Czyli podsumowując - jakie turbo w miejsce AHF?Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
wsadzic tam turbo z awx czy innej 130 do tego IC i jechac na program z czasem kupic 216 i poprawic program- przepis znany i ogolnie dostepny po co kombinowac skoro kolega nie celuej w mega moce ??Moja Czerwona menda:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60507
Komentarz
-
-
wsadzic tam turbo z awx czy innej 130 do tego IC i jechac na program z czasem kupic 216 i poprawic program- przepis znany i ogolnie dostepny po co kombinowac skoro kolega nie celuej w mega moce ??Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zgodze sie bo ostatnio zalozylem caly dolot z arl i nei chcial jechac za boga moj osiołek heheMoja Czerwona menda:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60507
Komentarz
-
-
Jeśli to ma być p&p to praktycznie pozostaje arl lub asz z silników poprzecznych nie wiem czy podeszłaby też od ibizy ale tak chyba muszla jest inaczej ustawiona. Z awx na pewno nie bedzie p&p bo tam wylot jest w dół ustawiony więc bez przeróbek aby to połączyć dalej w obieg bez rzeźby się nie obejdzie, co nie znaczy że sie nie da. Brd jest sterowana elektronicznie więc też nie podejdzie bez przerobienia sztangi na vnt.
Zależy czego właściciel oczekuje bo przy robieniu fimca pod autko robi sie wieksze pole do popisu z turbinami.
Komentarz
-
-
ja u siebei mam z avf'a troche zmodzic wydech i pare dupereli i pasuje ale fakt asz p&pMoja Czerwona menda:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60507
Komentarz
-
-
Do Octavia 1.9 TDI ALH P&P pasuje turbo z Seat Ibiza 1.9 TDI BLT 130km
Różni się rurka egr która i tak zaślepiamy, oraz dolny wąż Turbo ponieważ jest na szybko-złączkę.
Osobiście jeżdżę właśnie na czymś takim.______________________________
Skoda Octavia 1.9 TDI ALH 2004r.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=#1277652
Komentarz
-
Komentarz