Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

chip tuning jaki wykres?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • chip tuning jaki wykres?

    klarus, no tak i dodatkowym plusem zaczynania od siebie jest to, że nawet uparciuch czy pieniacz widząc nasze inne podejście niż to które zamierza często wywołać swoim zachowaniem (świadomie lub nie), wedle starych swoich schematów, może spowodować refleksję i zmianę u niego samego
    maksiu, zgadzam się, moderator po to poniekąd jest "niestety", żeby reagować tam gdzie poszło za daleko i ludzie sami się nie ogarnęli między sobą. W tej funkcji na pewno trzeba zachować dużo cierpliwości, obiektywizmu, szacunku, ale też absolutnie nie można odpuszczać upartym delikwentom bez hamulców i chęci zmiany. To nie łatwe, mam świadomość.
    Ale powiem wam generalnie, że właśnie lepiej dać komuś informację zwrotną niż ustępować, bo ktoś jest taki czy inny w reakcjach. Być może wszyscy tak robią w otoczeniu tego kogoś - ustępują i nigdy nie napotykając mądrej informacji zwrotnej o sobie, czy swoim zachowaniu, nigdy tego nie zmieni, dalej kopiąc kogoś i siebie tak naprawdę. Warto poprostu próbować - nauczyło mnie życie. A co zrobi ktoś z naszą próbą - różne scenariusze są, ale pozytywnych też nie brakuje :wink:

  • #2
    chip tuning jaki wykres?

    Witam w nowym roku, za parę dni wybieramy się na chip mojej skody posiadam 1,9tdi o oznaczeniu AXR czyli katalogowo 101kM. Proszę o zalecenia uwagi jakie należy zastosować???

    Proszę o sugestię ale bez drwin ze to tuner musi wiedzieć ja chce znać opinie ludzi którzy są po zabiegu i maja jakieś konkretne sugestie które są warte do zastosowania???

    Drugie pytanie brzmi jakie głośniki (wymiar) montując się w oryginalnym miejscu w ©kodzie octavi liftback tył?

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez dd4a
      Witam w nowym roku, za parę dni wybieramy się na chip mojej skody posiadam 1,9tdi o oznaczeniu AXR czyli katalogowo 101kM. Proszę o zalecenia uwagi jakie należy zastosować???

      Proszę o sugestię ale bez drwin ze to tuner musi wiedzieć ja chce znać opinie ludzi którzy są po zabiegu i maja jakieś konkretne sugestie które są warte do zastosowania???
      poczytaj

      Forum - Octavia Club Polska


      Zamieszczone przez dd4a
      Drugie pytanie brzmi jakie głośniki (wymiar) montując się w oryginalnym miejscu w ©kodzie octavi liftback tył?
      car audio

      Forum - Octavia Club Polska
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz


      • #4
        Pierwszy link nie odpowiada na moje pytanie dotyczących sugestii i oczekiwań po chipie. Zależy mi na poprawieniu tego co inni zauważyli po czasie użytkowania. Może moment na poczatku za wysoki...może turbo za późno startuje! Tego typu uwagi. Po za tym Rogal jest drogi i długo się czeka! Co do drugiego linku tez brak odpowiedzi. Na forum są różne opinie 165; 130; a ja na otworach pod śruby mam 105mm rozstaw.

        Komentarz


        • #5
          użyj opcji szukaj...
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz


          • #6
            Już jestem po tej opcji nic konkretnego. Jedni mają po zabiegu 130kM inni 146kM. Od czego to zależy jaka wartość jest bezpieczna jak moment najlepiej rozłożyć? Liniowo czy w jakimś momencie go podnieść żeby sprzęgła nie rozwalić!

            Czy jakieś opinie na temat tej firmy home.pl: Nr 1 w Polsce. Domeny, Hosting, Serwery WWW, Strony, eSklep, Office 365

            Tam tez się zapisalem na chip

            Komentarz


            • #7
              146 bez zmiany turba abo wtrysków raczej nie realne
              chyba że chcesz zajechać autko po pół roku
              130-135 na seryjnym osprzęcie jeśli Tuner uzna że jest bezpieczne to powinieneś być zadowolony
              generalnie każde autko jest inne ciężko tak uogólniać
              wyjdzie ile wyjdzie
              czipek by me >140 kucy
              OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez d00lar
                146 bez zmiany turba abo wtrysków raczej nie realne
                chyba że chcesz zajechać autko po pół roku
                130-135 na seryjnym osprzęcie jeśli Tuner uzna że jest bezpieczne to powinieneś być zadowolony
                generalnie każde autko jest inne ciężko tak uogólniać
                wyjdzie ile wyjdzie
                No widzisz ile użytkowników tyle opinii. Juz od jakiegoś czasu pregladam forum w poszukiwaniu info na ten temat po rozmowie z Rogalem powiedział iż 130-140kM bez problemu zrobi gość z EDC potwierdził to. Nie chciałbym zniszczyć silnika bo jest w rewelacyjnym stanie orgnialny przebieg 138000km pierwszy właściciel.

                Ty jesteś po zabiegu? Jeżeli tak to jakie opinie?

                [ Dodano: Sob 03 Sty, 15 14:31 ]
                Forum - Octavia Club Polska

                Kolega adi ma u siebie 144kM po zabiegu!!!!

                Komentarz


                • #9
                  w serii mial nieco wiecej jak 101 KM. Poza tym auta nie dlubie sie na jakis konkretny wynik bo w jednym wystarczy tylko 4 % wydluzyc czas wtrysku, nieco dlubnac doladowanie i przyrost jest 30 koni a w drugim podciagasz 8% i slabiutko. Hamownia hamowni tez moze byc nierowna.
                  G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                  Komentarz


                  • #10
                    O i już jakiś konkret czyli wiele zależy od wtrysków. A powiedz mi jak wykres dobrze zrobionego chipa powinien wyglądać? Czy powinien być to przyrost prostolinijny jednostajny? Oraz w ktorymmomecie powinny się wykresy przecinać ( moment a km)?

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez wesol
                      w serii mial nieco wiecej jak 101 KM. Poza tym auta nie dlubie sie na jakis konkretny wynik bo w jednym wystarczy tylko 4 % wydluzyc czas wtrysku, nieco dlubnac doladowanie i przyrost jest 30 koni a w drugim podciagasz 8% i slabiutko. Hamownia hamowni tez moze byc nierowna.
                      Po co grzebać w czasie trwania wtrysku dla auta tylko z programem? Nie ma po co ruszać map dla seryjnego auta. Po zmianie wtrysków/turbo itd to już ma sens.

                      Zamieszczone przez dd4a
                      O i już jakiś konkret czyli wiele zależy od wtrysków. A powiedz mi jak wykres dobrze zrobionego chipa powinien wyglądać? Czy powinien być to przyrost prostolinijny jednostajny? Oraz w ktorymmomecie powinny się wykresy przecinać ( moment a km)?
                      Przebieg momentu ma być maksymalnie "gładki" dla zdrowia motoru i osprzętu.. chyba, że będziesz chciał bęcki to Ci tuner zrobi jak sobie zażyczysz :diabelski_usmiech
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz


                      • #12
                        Jeżeli wykres momentu ma być jak najbardziej gładki to jak powinna reszta wykresu wyglądać?

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez dd4a
                          Jeżeli wykres momentu ma być jak najbardziej gładki to jak powinna reszta wykresu wyglądać?
                          Powinny być skale momentu, obrotów i mocy .

                          Nie chce być niegrzeczny ale :
                          -poczytaj troszke skąd bierze się moc, co to jest moc, co to jest moment obrotowy, co to są straty mocy. Poogladaj wykresy np Rogala na jego Facebooku czegoś sie dowiesz. Zainteresuj się troszke tematem sam!! Wiem że na tacy najłatwiej ale......
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez dd4a

                            Ty jesteś po zabiegu? Jeżeli tak to jakie opinie?
                            ja robiłem chipa sam
                            poszukasz to znajdziesz mój temat - dziennik o chipowaniu - też ci trochę wyjaśni wrzucałem tam screeny z mapek przed / po zmianach itp
                            generalnie teraz ma ponad 140kucy ale ja ze 110 zaczynałem - asv
                            więcej hmm wszystko sie da
                            ale szkoda mu turba na więcej - jest w super stanie
                            a pozatym nie potrzeba mi więcej jest super - lepiej niż zakładałem zaczynając !
                            czipek by me >140 kucy
                            OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                            Komentarz


                            • #15
                              Panowie wiem że należy poczytać trochę! już studiowałem temat zależy mi na opiniach kogoś kto się zna na tym lub jest po zabiegu. Po za tym nie jestem specjalistą od mechaniki i wiedza taka jest mi do niczego potrzebna. Po to jest forum aby się dowiedzieć od ludzi czego się wystrzegać i na co uwagę zwrócić. Żeby sobie problemu nie zrobić. Nie oczekuje że ktoś mi to zrobi za mnie i za darmo ale w naszym kraju cierpimy na przyrost fachowców w każdej dziedzinie. rOBERTO795 jak będziesz potrzebował porady prawnej jak i technicznej z branży budowlanej nie będę Ci wysyłać na studia tylko rzetelnie odpowiem na Twoje pytanie. Idę do tunera którego znają na forum Leona i Audi, tu nikt się nie wypowiedział na jego temat.

                              Ale dzięki za pomoc. Bez urazy dla nikogo

                              Komentarz


                              • #16
                                Skoro poczytałeś to wiesz ze ok 140KM i 300-320nm robi się z Axr-a bezpiecznie bez dotykania czegokolwiek. Pozdrawiam
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez rOBERTO795
                                  Skoro poczytałeś to wiesz ze ok 140KM i 300-320nm robi się z Axr-a bezpiecznie bez dotykania czegokolwiek. Pozdrawiam
                                  Nie denerwuje się roberto. :P

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    kolego masz tylko okreslic sie tunerowi jak jezdzisz i jak to widzisz w sensie czy chcesz miec wiecej z dolu czy nie. Tu oczewiscie sprawa sie ma tka ze jesli robisz rocznie 50 czy 100 tys km to lepiej tak nie dawac za duzo koksu bo bedziesz czesto wymienial dwumas czy sprzeglo. Pytanie tez czy latasz na autostradzie duzo z predkosciami top speed bo wtedy tez tuner zareaguje odpowiednio i ci raczej nie zapoda max doladowania bo tez bedziesz wymienial suszary na potege. Tez wazne jest to czy masz ciezka noge czy tylko do czasu do czasu cos tam depniesz. Ja np cisne caly czas i rzadko kiedy jade spokojnie.
                                    G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Styl jazdy mam chyba normalny. Dużo jezdze po trasie z dużą prędkością, po mieście raczej spokojnie ale lubię depnąć ze świateł ale bardziej mi zależy aby po trasie muc depnać i wyprzedic nic specjalnego 140kM raczej odlotu mi nie da!

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        zdziwisz sie ;D
                                        ostatnio dla logów wgrałem oryginał na chwile
                                        masakraaaaaaa
                                        czipek by me >140 kucy
                                        OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          10.01 jest zabieg więc na pewno swoją opinie wrzucę

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            teraz w zasadzie AXR-a moze zrobic kazdy srednio kumaty czlowiek z MPPS-em.

                                            a wracajac do tematu: na pierwszy strzal podonoszone jest tylko cisnienie doladowania
                                            w calym zakresie obrotow i uzyskujesz ok 135-140 KM (w zaleznosci m. in. od TEMPERATURY OTOCZENIA - gdzies na forum znajdziesz wzor na wyliczenie z tego mocy standardowej) oraz jakies 300-320 Nm. Takie parametry wystarcza do nieco dynamiczniejszej jazdy.

                                            Rownie wazne jak max wartosci parametrow jest ich przebieg -
                                            320 NM przy 2700RPM jest DUZO mniej szkodliwe jak 300Nm przy 2000RPM.
                                            Polecam Ci zostac przy obecnym momencie dla 2000RPM i miec max-a przy 2600-2700RPM - oszczedzisz sprzeglo i skrzynie biegow.

                                            samej roznicy kilku koni przy max obrotach nie odczujesz. uwierz na slowo.
                                            u mnie na pierwszy strzal wyszlo 139KM, ale dymienie bylo za duze i stanelo na 135KM.
                                            (teraz te wartosci sa juz nieaktualne, ale to inna bajka)

                                            aha. jak szukasz kazdego KM to wrzuc sobie wiekszy (grubszy) IC od Octavii/Golfa ASZ
                                            one nie kosztuja duzo, pasuja bez przrobek i obnizaja temp w dolocie (ma to wplyw na moc i moment)
                                            kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                                            _________________________________________
                                            Do sprzedania:
                                            komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                                            zaciski do hamulcow 280mm.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              ech chyba z tym doladowaniem to przesadziles. AXR Jest juz w serii mocno przepompowany . Zobacz w logach ze juz ma zadane ponad 2300 mBar. Wczesniejsze tdi np na pompie mialy dolaodwanie na poziomie 2000mBar. Generalnei w PDkach zaczeli mocno przepompowywac powietrzem. Juz 115 konne wersje maja tez 2200 mBara ponad zapodane. Moj seryjny ASZ mial zadane w serii 2340 mBar a po programie ma 2440 mBar. Moge logi wstawic nawet.
                                              G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                wesol, przeglądam sobie logi axr dynamiczne i nie wiem skąd wnosisz że axr seryjny ma zadane 1,3bara .. :|
                                                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zadane dla AXR to 2040mbar
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X