chip tuning jaki wykres?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wesol
    Rider
    • 2008
    • 689

    #26
    Może pomyliłem bo koles mi mówil jak u niego było w serii. Ale zerknijcie ile jest dla asv, ahf ile dla ajm auy. Ksiazkowo pierwsze 110 km drugie 115 a na hamowni po 120 km wypluwa.
    Gdzieś mam wykres z samym dygnieciem doladowania i różnica 4 koni. Moc jest z paliwa.
    G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      AHF/ASV ma tyle samo
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • wesol
        Rider
        • 2008
        • 689

        #28
        Tyle samo co AJM i AUY? A np ALH 90 konny ile ma doladowania i co sie stanie jak zalozysz wtryski 216 albo nawet 205 czy 210?? Ile koni wypluje na hamowni??
        G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #29
          ALH chyba tez tyle, tamte nie wiem.

          ALH jest zmulony wtryskami. Wkladajac wieksze mamy wieksza moc bez ruszania softu
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • yusin
            Ambiente
            • 2010
            • 176

            #30
            U mnie alh na seryjnym sofcie plus wtryski asv wyplul 115 km u Mastersa..
            Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

            Komentarz

            • wesol
              Rider
              • 2008
              • 689

              #31
              ahf;'a mialem to wiem ile ma dolaodwania. Zazwyczja AHF czy ASV wypluwa jak tu kolega podal ze swoim ALH z wtryskami 205 Czyli okolice 115-120 koni. Tkai standard. Zreszta zdorwy ALH wypluwa okolice 98 KM. Mam takie na sprzedanie wtryski 210 od 140 KM 2.5 tdi i tez po ich zalozeniu do ALH 1Z to sie robi szatan niemozliwy. Nawet podkapcania nie ma zbytniego. Moc jest z paliwa nie z powietrza. Powietrza dajemy tylko tyle by nam nie kopcil, mial tlenu tyle by spalał paliwo.

              AUY ile dmucha w serii to tez wiem bo mam takie autko choc juz po tuningu ale moge zawsze przelaczyc na serie. Fak tez ze na hamowni wyplul nieco wiecje jak te 115 koni ale to i tak bylo sporo gratisu bo az 7 koni. Zazwyczaj jest ze 4 konie gratis. Czemu roznicy doladowania w tych silnikach moc jest na prawie rownym poziomie. Technologi tu tez nie ma nic do gadania raczej. Tak czy siak liczy sie ilosc paliwa, powietrza i kiedy jest to podlane- moment i czas odlania.
              G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

              Komentarz

              • rss
                L&K
                • 2009
                • 1098

                #32
                Zamieszczone przez wesol
                ech chyba z tym doladowaniem to przesadziles. AXR Jest juz w serii mocno przepompowany . Zobacz w logach ze juz ma zadane ponad 2300 mBar. Wczesniejsze tdi np na pompie mialy dolaodwanie na poziomie 2000mBar. Generalnei w PDkach zaczeli mocno przepompowywac powietrzem. Juz 115 konne wersje maja tez 2200 mBara ponad zapodane. Moj seryjny ASZ mial zadane w serii 2340 mBar a po programie ma 2440 mBar. Moge logi wstawic nawet.
                moj mial w serii 2040, po "pierwszym strzale" 2200 i 135KM dlatego pisze.
                ASZ to juz inna bajka raczej ale logami nie pogardze (i pewnie reszta forum tez)
                kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                _________________________________________
                Do sprzedania:
                komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                zaciski do hamulcow 280mm.

                Komentarz

                • wesol
                  Rider
                  • 2008
                  • 689

                  #33
                  Pytalem kolesia. Mowil ze mu sie cos pomylilo i zle mi podał. Ech. Dziwnym mi sie wydawalo zeby tyle pompowac taka suszarka.

                  ASZ po mapie
                  G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                  Komentarz

                  • alxxx
                    RS
                    • 2010
                    • 1823
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                    #34
                    rss, ale w AXR masz inną suszarkę - ona tyle nie przetrwa co ASZ :P
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz

                    • rss
                      L&K
                      • 2009
                      • 1098

                      #35
                      Zamieszczone przez alxxx
                      rss, ale w AXR masz inną suszarkę - ona tyle nie przetrwa co ASZ :P
                      wiem, dlatego napisalem ze to inna bajka
                      kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                      _________________________________________
                      Do sprzedania:
                      komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                      zaciski do hamulcow 280mm.

                      Komentarz

                      • d00lar
                        Rider
                        • 2014
                        • 366

                        #36
                        to już dzisiaj
                        czekamy na wieści od zszokowanego właściciela nowego auta :diabelski_usmiech
                        czipek by me >140 kucy
                        OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                        Komentarz

                        • dd4a
                          Drive
                          • 2014
                          • 81

                          #37
                          Jestem już po zabiegu. Wyniki są w załączniku 144kM/300Nm. Efekt jest piorunujący nie spodziewałem się takiej zmiany. Kolega z EDC - Chiptunnig bardzo profesjonalnie podszedł do tematu, wykonał kawał dobrej roboty za przystępne finanse. Zobaczymy jak dalsza eksploatacja auta i jak się na drodze sprawuje.
                          Załączone pliki

                          Komentarz

                          • rss
                            L&K
                            • 2009
                            • 1098

                            #38
                            ladny wykres. plaski.
                            u mnie przed zmiana tez byl taki "dolek" przy wyzszych obrotach

                            "przystepne finanse" to jakie? (odpowiedz moze byc na PW jesli nie chcesz tego upubliczniac )

                            pojezdzij troche i wrzuc logi
                            kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                            _________________________________________
                            Do sprzedania:
                            komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                            zaciski do hamulcow 280mm.

                            Komentarz

                            Pracuję...