Dłubiemy kolejnego AGR...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dłubiemy kolejnego AGR...

    Ja bede tak kolo 18.30, mysle ze jak juz sie spotkamy, to z godzine posiedzimy.

  • #2
    Dłubiemy kolejnego AGR...

    w tym poscie opisałem mody ojcowskiego AGR http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=23&start=165

    Co można jeszcze w nim samemu zrobić ?
    W szafie lezy turbinka od ARL-a ale to na później z nią...

    W zwiazku z tym ze zostało mi jeszcze troche rury po uturbianiu mojego Nissna to mogłbym ojcu także zapodać wydech 2,5" pełen przelot - jak to się sprawdzi w diselu ?

    I czy np. jak zamontuje IC z Iveco to czy nie zwięszy się LAG ?

    Komentarz

    • MiKruS
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7976

      #3
      Zaczalbym jednak od zmiany tej turbiny.

      Ja mam wydech 2,5", ktory dal +6PS i +29Nm.

      Nie bedziesz mial wiekszego laga.

      [ Dodano: Czw Mar 17, 2005 8:07 am ]
      Aha - jak masz te wtryski od ASV nowki to od razu uderzylbym do Aligatora i zrobil z nich hybrydy, bo jesli celujesz w jakies wysokie moce to ich wydajnosc jest za mala...
      TDI 205PS

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Podobno nowki sztuki.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Nowiutkie tanio wyrwane.

          Czy orjentujecie się ile Aligator bierze za tą usługę przerobienia wtrysków ?

          Tata twierdzi ze auto w tej chwili ładnei bryka i nie wie czy ni sprzeda tej Turbiny i nie zrobi wydechu i IC.

          Przy montowaniu tej turibny z ARL jest jak dla mnie troche niejasności - przejście z nadcisnienia sterującego na podciśnienie :|

          Ps. Ladny przyrościk mocy i Nm jak na sam wydech, ciekawe jak się sprawa będzie miała w siliniku z tradycyjnymi wtryskami - czy jest szansa że po zmieanie wydechu przyrosty będą zbliżone do twoich ?

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            #6
            Turbina od AGR juz pewnie wiecej nie wydoli i tak jestem w szoku, ze udalo sie uzyskac na niej taka moc.

            Jesli mialbys jeszcze zmieniac wtryski to juz w ogole bym sie nie zastanawial nad jej zostawieniem.

            Co do ceny to skontaktuj sie Aligatorem, ale jest ona bardzo rozsadna IMHO. Poza tym nie ma alternatywy, bo wtryski od 2,5TDi kosztuja kosmos - 4,5kPLN, a na rynku wtornym kupienie ich graniczy z cudem.

            BTW: Moj samochod jest seryjny - nic nie dlubane.
            TDI 205PS

            Komentarz

            • Purchawa
              Admin
              S_OCP Member
              • 2004
              • 8007

              #7
              BTW, ja ostatnio tak sobie myslalem czy by nie zrobic FMIC tak jak jest w Subaru Imprezie, pod maska.
              Teoretycznie bylyby krotsze rury i sporo krotsza droga powietrza.

              Jak byscie widzieli taki patent ?
              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

              STOP ECO-TERRORISM!

              Komentarz


              • #8
                purchawa powiem ci ze niezly pomysl tylko jak to jest rozwiazane przez wlot na masce dostaje sie powietrze , a co jak pada?? orientowales sie?? poza tym nie wiem jak bys chcial to odizolowac co by nie zasysalo cielpego powietrza z silnika?? jak to jest roziwzane w subaru :roll:

                Komentarz

                • BaPit
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 630

                  #9
                  Zamieszczone przez Purchawa
                  BTW, ja ostatnio tak sobie myslalem czy by nie zrobic FMIC tak jak jest w Subaru Imprezie, pod maska.
                  Teoretycznie bylyby krotsze rury i sporo krotsza droga powietrza.

                  Jak byscie widzieli taki patent ?
                  raczej kiepsko. mniej wydajny (grzeje się od strony silnika), na masce mega wlot... nie ma po co moim zdaniem. raczej coś dużego przed chłodnicą lepiej się sprawdzi - ale chyba tam już masz coś nadłubane :wink:
                  Pozdr!
                  BP
                  była mocna Octa, a jest konik
                  Greckie Delikatesy

                  Komentarz

                  • Purchawa
                    Admin
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 8007

                    #10
                    Zamieszczone przez da3
                    purchawa powiem ci ze niezly pomysl tylko jak to jest rozwiazane przez wlot na masce dostaje sie powietrze , a co jak pada?? orientowales sie??
                    Powietrze wpada przez wlot na masce, zaraz pod nim jest IC. Nie mialem okazji ogladac tego jakos bardzo szczegolowo, ale pod IC jest cos a'la splyw wody, gdyz tam jest jeszcze natrsyk. Tak mi sie przynajmniej wydawalo.
                    Ogolnie w silniku Subaru jest wszystko inaczej niz w normalnych silnikach
                    Nic nie jest na swoim miejscu

                    Zamieszczone przez da3
                    poza tym nie wiem jak bys chcial to odizolowac co by nie zasysalo cielpego powietrza z silnika?? jak to jest roziwzane w subaru :roll:
                    Mysle, ze to akurat jest do rozwiazania. Wystarczylo by dorobic jakis pojemnik/mocownie...
                    Jak bede mial nastepny raz okazje poogladac, to przyjze sie dokladniej.

                    [ Dodano: 17 Mar 2005 04:59 pm ]
                    Zamieszczone przez BaPit
                    raczej kiepsko. mniej wydajny (grzeje się od strony silnika), na masce mega wlot... nie ma po co moim zdaniem. raczej coś dużego przed chłodnicą lepiej się sprawdzi - ale chyba tam już masz coś nadłubane :wink:
                    No wlasnie nie mam jeszcze FMIC, a lato sie zbliza.
                    Z jednej strony chcialbym to zrobic przy jak najmniejszej rzezbie, no i kosztach. Dlatego ogolnie jestem nastawiony na FMIC od ARL, ale nie bardzo usmiech mi sie wymieniac i chlodnice wody, a bez tego bedzie podobno nie latwo wpasowac FMIC od ARL.
                    Jest jeszcze opcja od jakiegos IVECO. Niestety FMIC na zamowienie, raczej odpada ze wzgledu na koszty...

                    Z drugiej strony, chyba inzynierowie Subaru umiescili w Imprezie IC w takim miejscu z jakiegos powodu ? Bo nie sadze, ze nie dalo sie upchac tego przed zderzakiem, choc musze przyznac, ze w STI pod maska jest strasznie wszystko upchane.
                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                    STOP ECO-TERRORISM!

                    Komentarz


                    • #11
                      Najprostrze rozwiazanie to kupic duzy ic za ok 300zł moge mieć z IVECO, zrobić do tego alu tanki - znajomy zrobi no problem...

                      Paten jest taki ze wlot i wylot jest po tej samej stronie, trzeba będzie nieznacznie przedluzyć seryjne rurki idące do seryjengo IC.

                      No i oczywiście odpoweidnio podpilować zderzak


                      Ps. Jak już tacie zrobie takiego Gifta w pozstaci FMIC to zameiszcze możę realcje foto i kazdy w przydomowym warztaticku sobei sam bedzie wsadzać FMIC do swoich OCTAVEK...
                      Ten od ARL jest taki troche przymały

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez coobcio
                        Ten od ARL jest taki troche przymały
                        To co powiesz o seryjnym :wink:
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz


                        • #13
                          to róznica jest astronomiczna to tak jak porównywać piłkę do tenisa z piłką do koszykówki :wink:

                          Komentarz

                          • MiKruS
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 7976

                            #14
                            Zamieszczone przez coobcio
                            Paten jest taki ze wlot i wylot jest po tej samej stronie, trzeba będzie nieznacznie przedluzyć seryjne rurki idące do seryjengo IC.
                            Widziales te rurki? :roll:
                            Zal dupe sciska jak sie na nie patrzy - nie widze wiekszego sensu rzezbienia FMIC-a i zostawiania tych pseudo rurek.

                            Jak juz robic to IMHO porzadnie, bo tak to wyjdzie druciarstwo.

                            Zamieszczone przez coobcio
                            Ten od ARL jest taki troche przymały
                            FMIC od ARL jest przymaly??? Cos Ci sie chyba pomylilo... :roll: :?
                            TDI 205PS

                            Komentarz


                            • #15
                              Porównując go do tego z IVECO to róznica jest widoczna i to sporo...

                              Jakie druciarstwo, seryjna istalacja jest twoim zdaniem druciarstwem ?

                              Wiadomo ze mozna ją zroić o wiele lepiej np. jadać od tubiny az do IC rurką 2" ale czy top jest warte zachodu ?

                              O ile IC to poprawi parametry o 2-3 a moze 4 konie ? I wydawać na to kupe kasy...

                              Dodam że mi chodziło o wsadzenie samego nowego dużego IC o reszcie ukł. tłoczaczacego nic nie wspominałem

                              Komentarz

                              • Purchawa
                                Admin
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 8007

                                #16
                                Tzn, ja oczywiscie bede robil caly dolot z/do FMIC w el-tecu. Chodzi mi tylko o zalozenie FMIC przy jak nejmniejszej rzezbie...
                                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                STOP ECO-TERRORISM!

                                Komentarz

                                • Samiec
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 4287
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Purchawa
                                  Tzn, ja oczywiscie bede robil caly dolot z/do FMIC w el-tecu. Chodzi mi tylko o zalozenie FMIC przy jak nejmniejszej rzezbie...
                                  A na jaki FMIC sie zdecydowales?
                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                  Komentarz

                                  • Purchawa
                                    Admin
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 8007

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Samiec
                                    Zamieszczone przez Purchawa
                                    Tzn, ja oczywiscie bede robil caly dolot z/do FMIC w el-tecu. Chodzi mi tylko o zalozenie FMIC przy jak nejmniejszej rzezbie...
                                    A na jaki FMIC sie zdecydowales?
                                    No wlasnie jeszcze sie nie zdecydowalem, narazie jest opcja ze bedzie z ARL, ale jeszcze zobaczymy.
                                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                    STOP ECO-TERRORISM!

                                    Komentarz

                                    • Jackal
                                      Elegance
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 758

                                      #19
                                      mam nadzieje ze jeszcze przed upalami zaloze komplecik turbo od ARL plus IC, i chyba tez bedzie od ARL...
                                      bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                      Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                      Perfect service by DobryGrzesWawa

                                      Komentarz

                                      • misiekwaw
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 7715
                                        • Ford

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Jackal
                                        mam nadzieje ze jeszcze przed upalami zaloze komplecik turbo od ARL plus IC, i chyba tez bedzie od ARL...
                                        widzieliście go jaki dzikus :lol: :lol: :lol: dopiero co się zawirusował i już mało :szeroki_usmiech
                                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                        http://www.disi-tune.pl
                                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                        Był WRX
                                        Była Octa

                                        Komentarz

                                        • Nexus6
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 4847
                                          • Volkswagen

                                          #21
                                          Zamieszczone przez MisiekWAW
                                          Zamieszczone przez Jackal
                                          mam nadzieje ze jeszcze przed upalami zaloze komplecik turbo od ARL plus IC, i chyba tez bedzie od ARL...
                                          widzieliście go jaki dzikus :lol: :lol: :lol: dopiero co się zawirusował i już mało :szeroki_usmiech
                                          w końcu xywke ma właściwą :diabelski_usmiech
                                          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            --- Zawsze jest za mało

                                            Każdy mod to lekarstwo ale takie które uzależnia...

                                            Komentarz

                                            • Jackal
                                              Elegance
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 758

                                              #23
                                              hhmmm.... chyba sie stalem nalogowcem :twisted:

                                              No bo jak takie jedno AGR moze miec wiecej mocy niz AHF...
                                              bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                              Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                              Perfect service by DobryGrzesWawa

                                              Komentarz

                                              • Purchawa
                                                Admin
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 8007

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Jackal
                                                hhmmm.... chyba sie stalem nalogowcem :twisted:
                                                Widze, ze masz tak jak ja

                                                Zamieszczone przez Jackal
                                                No bo jak takie jedno AGR moze miec wiecej mocy niz AHF...
                                                Eee... nie tylko jedno :P
                                                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                                STOP ECO-TERRORISM!

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Jest nas więcej :szeroki_usmiech

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...