Ja bede tak kolo 18.30, mysle ze jak juz sie spotkamy, to z godzine posiedzimy.
Dłubiemy kolejnego AGR...
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
AWARIA!
Dłubiemy kolejnego AGR...
w tym poscie opisałem mody ojcowskiego AGR http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=23&start=165
Co można jeszcze w nim samemu zrobić ?
W szafie lezy turbinka od ARL-a ale to na później z nią...
W zwiazku z tym ze zostało mi jeszcze troche rury po uturbianiu mojego Nissna to mogłbym ojcu także zapodać wydech 2,5" pełen przelot - jak to się sprawdzi w diselu ?
I czy np. jak zamontuje IC z Iveco to czy nie zwięszy się LAG ?
-
Zaczalbym jednak od zmiany tej turbiny.
Ja mam wydech 2,5", ktory dal +6PS i +29Nm.
Nie bedziesz mial wiekszego laga.
[ Dodano: Czw Mar 17, 2005 8:07 am ]
Aha - jak masz te wtryski od ASV nowki to od razu uderzylbym do Aligatora i zrobil z nich hybrydy, bo jesli celujesz w jakies wysokie moce to ich wydajnosc jest za mala...TDI 205PS
Komentarz
-
-
AWARIA!
Nowiutkie tanio wyrwane.
Czy orjentujecie się ile Aligator bierze za tą usługę przerobienia wtrysków ?
Tata twierdzi ze auto w tej chwili ładnei bryka i nie wie czy ni sprzeda tej Turbiny i nie zrobi wydechu i IC.
Przy montowaniu tej turibny z ARL jest jak dla mnie troche niejasności - przejście z nadcisnienia sterującego na podciśnienie :|
Ps. Ladny przyrościk mocy i Nm jak na sam wydech, ciekawe jak się sprawa będzie miała w siliniku z tradycyjnymi wtryskami - czy jest szansa że po zmieanie wydechu przyrosty będą zbliżone do twoich ?
Komentarz
-
Turbina od AGR juz pewnie wiecej nie wydoli i tak jestem w szoku, ze udalo sie uzyskac na niej taka moc.
Jesli mialbys jeszcze zmieniac wtryski to juz w ogole bym sie nie zastanawial nad jej zostawieniem.
Co do ceny to skontaktuj sie Aligatorem, ale jest ona bardzo rozsadna IMHO. Poza tym nie ma alternatywy, bo wtryski od 2,5TDi kosztuja kosmos - 4,5kPLN, a na rynku wtornym kupienie ich graniczy z cudem.
BTW: Moj samochod jest seryjny - nic nie dlubane.TDI 205PS
Komentarz
-
-
BTW, ja ostatnio tak sobie myslalem czy by nie zrobic FMIC tak jak jest w Subaru Imprezie, pod maska.
Teoretycznie bylyby krotsze rury i sporo krotsza droga powietrza.
Jak byscie widzieli taki patent ?"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
da3
purchawa powiem ci ze niezly pomysl tylko jak to jest rozwiazane przez wlot na masce dostaje sie powietrze , a co jak pada?? orientowales sie?? poza tym nie wiem jak bys chcial to odizolowac co by nie zasysalo cielpego powietrza z silnika?? jak to jest roziwzane w subaru :roll:
Komentarz
-
Zamieszczone przez PurchawaBTW, ja ostatnio tak sobie myslalem czy by nie zrobic FMIC tak jak jest w Subaru Imprezie, pod maska.
Teoretycznie bylyby krotsze rury i sporo krotsza droga powietrza.
Jak byscie widzieli taki patent ?
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez da3purchawa powiem ci ze niezly pomysl tylko jak to jest rozwiazane przez wlot na masce dostaje sie powietrze , a co jak pada?? orientowales sie??
Ogolnie w silniku Subaru jest wszystko inaczej niz w normalnych silnikach
Nic nie jest na swoim miejscu
Zamieszczone przez da3poza tym nie wiem jak bys chcial to odizolowac co by nie zasysalo cielpego powietrza z silnika?? jak to jest roziwzane w subaru :roll:
Jak bede mial nastepny raz okazje poogladac, to przyjze sie dokladniej.
[ Dodano: 17 Mar 2005 04:59 pm ]
Zamieszczone przez BaPitraczej kiepsko. mniej wydajny (grzeje się od strony silnika), na masce mega wlot... nie ma po co moim zdaniem. raczej coś dużego przed chłodnicą lepiej się sprawdzi - ale chyba tam już masz coś nadłubane :wink:
Z jednej strony chcialbym to zrobic przy jak najmniejszej rzezbie, no i kosztach. Dlatego ogolnie jestem nastawiony na FMIC od ARL, ale nie bardzo usmiech mi sie wymieniac i chlodnice wody, a bez tego bedzie podobno nie latwo wpasowac FMIC od ARL.
Jest jeszcze opcja od jakiegos IVECO. Niestety FMIC na zamowienie, raczej odpada ze wzgledu na koszty...
Z drugiej strony, chyba inzynierowie Subaru umiescili w Imprezie IC w takim miejscu z jakiegos powodu ? Bo nie sadze, ze nie dalo sie upchac tego przed zderzakiem, choc musze przyznac, ze w STI pod maska jest strasznie wszystko upchane."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
AWARIA!
Najprostrze rozwiazanie to kupic duzy ic za ok 300zł moge mieć z IVECO, zrobić do tego alu tanki - znajomy zrobi no problem...
Paten jest taki ze wlot i wylot jest po tej samej stronie, trzeba będzie nieznacznie przedluzyć seryjne rurki idące do seryjengo IC.
No i oczywiście odpoweidnio podpilować zderzak
Ps. Jak już tacie zrobie takiego Gifta w pozstaci FMIC to zameiszcze możę realcje foto i kazdy w przydomowym warztaticku sobei sam bedzie wsadzać FMIC do swoich OCTAVEK...
Ten od ARL jest taki troche przymały
Komentarz
-
AWARIA!
to róznica jest astronomiczna to tak jak porównywać piłkę do tenisa z piłką do koszykówki :wink:
Komentarz
-
Zamieszczone przez coobcioPaten jest taki ze wlot i wylot jest po tej samej stronie, trzeba będzie nieznacznie przedluzyć seryjne rurki idące do seryjengo IC.
Zal dupe sciska jak sie na nie patrzy - nie widze wiekszego sensu rzezbienia FMIC-a i zostawiania tych pseudo rurek.
Jak juz robic to IMHO porzadnie, bo tak to wyjdzie druciarstwo.
Zamieszczone przez coobcioTen od ARL jest taki troche przymałyTDI 205PS
Komentarz
-
-
AWARIA!
Porównując go do tego z IVECO to róznica jest widoczna i to sporo...
Jakie druciarstwo, seryjna istalacja jest twoim zdaniem druciarstwem ?
Wiadomo ze mozna ją zroić o wiele lepiej np. jadać od tubiny az do IC rurką 2" ale czy top jest warte zachodu ?
O ile IC to poprawi parametry o 2-3 a moze 4 konie ? I wydawać na to kupe kasy...
Dodam że mi chodziło o wsadzenie samego nowego dużego IC o reszcie ukł. tłoczaczacego nic nie wspominałem
Komentarz
-
Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez PurchawaTzn, ja oczywiscie bede robil caly dolot z/do FMIC w el-tecu. Chodzi mi tylko o zalozenie FMIC przy jak nejmniejszej rzezbie..."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jackalmam nadzieje ze jeszcze przed upalami zaloze komplecik turbo od ARL plus IC, i chyba tez bedzie od ARL...Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez Jackalmam nadzieje ze jeszcze przed upalami zaloze komplecik turbo od ARL plus IC, i chyba tez bedzie od ARL...With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
AWARIA!
-
Zamieszczone przez Jackalhhmmm.... chyba sie stalem nalogowcem :twisted:
Zamieszczone przez JackalNo bo jak takie jedno AGR moze miec wiecej mocy niz AHF..."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
AWARIA!
Komentarz