Tymon, to teraz czas na moda szafy pod kolor zegarkow, bo to jakos nie pasuje do kompletu :twisted:
VDO - opis
Zwiń
X
-
QBA, bo Tymon ma jakis plastykowy aparat ... zart.
Zobacz na zdjeciach które wkleiłem jak jasno swieci wskazówka. U Tymka poprostu zle aparacik zrobił foto Bo wskazówka jest podświetlana na czerwono :szeroki_usmiech
[ Dodano: Pon 09 Lip, 07 17:16 ]
no i przyszła nowa dostawa VDO. Wszyscy którzy zamówili otrzymają w srode paczki.
Ze względu ze od czsu zamówienia kilka osób zgłosiło chęć zakupu pytam czy ktoś jeszcze reflektuje bo bede zamawiał w tym tygodniu. :szeroki_usmiech
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
lec
odgrzeje kotlecika....
Zakladadmy z Desmo* u mnie te wskazniki, i generalnie szukamy miejsca jak sie przebic z sygnalem z komory silnika do srodka auta na slupek. Dzis to juz prawie wiercilismy w scianie grodziowej, ale temat odpuscilismy....
u mnie to sa 2 kable sygnalowe + wezyk od turbo. Jak sie dostac do dziury przez ktora idzie wiazka od silnika? zdjac podszybie ?
czy moze lepiej gdzie nadkolem pojsc i od razu na slupek wyjsc ? jesli tak to co i gdzie robierac ?
* glownie to Marcin odwala czarna robote, ja pomagam i kupuje jedzenie
Komentarz
-
Zamieszczone przez lecszukamy miejsca jak sie przebic z sygnalem z komory silnika do srodka auta na slupek. Dzis to juz prawie wiercilismy w scianie grodziowej, ale temat odpuscilismy....
Komentarz
-
-
lec
-
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...zmaka&start=15 tutaj zobacz, jak cos to mysle ze autor postu Ci jeszcze pomozeo1 poszła w świat. 10 lat minęło jak jeden dzień
Komentarz
-
-
lec
-
desmo
rozświetliło mi trochę umysł :idea: po przeczytaniu wątku który podał iksik2 , kilka problemów się już rozwiązuję idąc za pomysłem autora :idea:
Zamieszczone przez lec* glownie to Marcin odwala czarna robote,
Komentarz
-
lec
-
desmo
Zamieszczone przez Bazyli76wy tu coś kombinujecie i nic nie mówicie :tuk: :klnie: nieladnie, nieladnie, a może by dali znać by przyjechał i też pokombinował :diabelski_usmiech
Komentarz
-
lec
w ciagu miesiaca bedzie uruchomiony moj Monster Garage to pewne tematy rusza z kopyta :jump:
Zamieszczone przez Bazyli76wy tu coś kombinujecie i nic nie mówicie
[ Dodano: Wto 04 Gru, 07 02:10 ]
neck99, pytanko....
mialem problem ze wskaznikiem cisnienia oleju. Na wskazniku sa dwa wyjsca i takie mialem objawy.
Po przekreceniu zaplonu na fabrycznych zegarach wywala blad oleju - odpale silnik blad znika. Z drugiej koncowki podlaczone pod wskaznik VDO i wskazowka na maks caly czas..... po odwroceniu wyprowadzen - na VDO wskazuje prawidlowo a na fabrycznych zegarach wywala staly blad...
Wiec suma sumarum podlaczylem oba wskazniki pod to jedno wyjscie z czujnika i pokazuje na obu prawidlowo (poza tym za na samym zaplonie nadal wywala blad, po odpaleniu ok). I w zwiazku z tym jedno wyjscie z czujnika jest w tej chwili niewykorzystane..... Pamietam z kiedys na GG mi pisales ze tam trzeba jakies hokus pokus zrobic - moglbys przypomniec o co chodzilo ?
ps
ile CI pokazuje cisniene oleju jak tam porzadnie przycisniesz? bo mi na rozgrzanym silniku prawie do 8 bar dochodzi..... a tak to siedzi na ok 2 (postoj)
Komentarz
-
Hejka .. już pisze o co kaman
wskaźnik ciśnienia oliwy ten na "szafie" działa zero jedynkowo. Jak jest oliwa wywala 1 i kontrolka gasnie jak nie ma oliwy ustawia 0 i kontrolka sie zapala. VDO działa na jednym styku dokładnie tak samo. Przy czym odwrotnie Czyli 0 1. Stąd miałeś dobrze podłączone.
Podłącz tak jak za drugim razem gdzie wskaźnik VDO pokazywał dobrze a kontrolka ciśnienia sie świeciła. Teraz tylko trzeba zastosować układzik za 2zł wielkości diody który zmieni ten sygnał z ) 1 na 0 na tym kablu idącym z czujnika do szafy.
I tu ciekawostka. Fabryczny wskaźnik ciśnienia oliwy działa dopiero po przekroczeniu ok 2200 rpm. Stąd jadąc sobie na 5 biegu autostradą mając ok 2000 rpm możemy stracić całą oliwe nic o tym nie wiedząc
Co do przeprowadzenia kabli i rurek. Ja prowadziłem wszystko od strony bezpieczników przez dziurkę którą znalazłem obok czarnej skrzynki (do której sie podłącza tempomat) i jak już miałem kable i rurke w podszybiu szło wszystko wzdłuż auta podszybiem i wykorzystałem peszle które tam sa do wejścia do komory silnika. Z stamtąd też peszelek poszedł który sie na końcu rozdzielił jeden do miski drugi do czujnika. Boosta zamontowałem nie w tej plastykowej osłonie a na tej złaczce gumowej do EGR-a łatwo szybko ja sciagnąć. Wyprowadziłem to w dół tak, że nie widać kompletnie nic. Porobił bym zdkjęcia tego ale niestety nie będzie widać ze mam jakieś rurki czy kable wszystko jest tak fajnie schowane
Moge zrobić ewentualnie zdjecie i zaznaczyć gdzie co mi leci jeśli chcesz ?OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
lec
dzieki, ale ja juz mam zrobione (poza turbo na razie), tylko chodzilo mi wlasnie o ten myk z syganalami
Komentarz
-
desmo
Zamieszczone przez lecchodzilo mi wlasnie o ten myk z syganalami
Komentarz
-
lec
neck99, pytanie jeszcze czy jest sens grzebac dalej skoro podlaczenie obu wskaznikow do 1-go wyprowadzenia "analogowego" zalatwia sprawe
[ Dodano: Wto 04 Gru, 07 16:37 ]
sam sobie dzis odpowiedzialem. Na zimnym silniku wskaznik fabryczny wariuje, dopiero jak sie zagrzeje auto to milknie. Trzeba zrobic....
Komentarz
-
lec, :szeroki_usmiech kombinator :diabelski_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
Komentarz