Dywagacje o różnych wtryskach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • patryk_o2
    Classic
    • 2008
    • 14

    Dywagacje o różnych wtryskach

    oka oka.....
    Dzieki :!: Ale bedzie paczka,
    jak wpadniemy do LEszna to pozamiatane
  • cowboy
    Ambiente
    • 2007
    • 106

    #2
    wtryski 216 - tki rządzą !!

    teraz juz wiesz skąd się bierze moc

    wykres praktycznie idealnie pokrywa się z moim na podobnym setupie

    Gratulacje!
    5% przyrostu mocy...

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      Zamieszczone przez cowboy
      5% przyrostu mocy
      tez cie wszedzie pelno :evil:

      ...przeciesz sam mam na 216 przyrost 45%, nie mieszaj roznych zeczy u Kevina chodzilo o przyrost na jego aktualnym setupie a umnie i u kolegi Jaro jest odpowiedni podpasowany program, cisnienie doladowania i duze IC pod te wtryski.

      Zamieszczone przez jaro4444
      Zapieliśmy wóz na rolki, pierwszy przejazd i wypluł 159 KM i 338 Nm
      ...auto Jaro bylo zchipowane na 140ps po zalozeni 216 na tym setupie bez dopasowania programu wyszlo 159ps to jest ok.13%, ale jego turbina ARL nie byla przewidziana w starym oprogramowaniu i z tego powodu przeladowywala co dalo odpowiednio duzo powietrza aby wyciagnac te 13%( na seryjnym sofcie by tyle nie bylo).

      Nawet Aligatorowi przy pomiarachna seryjnym sofcie ASV i 216 wyszlo 7%-9%:
      Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl


      Cowboy tak z ciekawosci ile bar pompujesz u ciebie na turbawce z AWX?

      Darek
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      • dariuspolo
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1168

        #4
        i nie robmy OT koledze :evil:
        T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
        SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
        Zuzycie paliwa

        Komentarz

        • cowboy
          Ambiente
          • 2007
          • 106

          #5
          Zamieszczone przez dariuspolo
          ..auto Jaro bylo zchipowane na 140ps po zalozeni 216 na tym setupie bez dopasowania programu wyszlo 159ps to jest ok.13%
          a auto Kevina nie jest zachipowane na 143KM - czy potrafisz czytać ze zrozumieniem ?
          Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl


          stary ogarnij się w końcu - napisałeś bzdury i dalej zagłębiasz się w muł..

          Zamieszczone przez dariuspolo
          Nawet Aligatorowi przy pomiarachna seryjnym sofcie ASV i 216 wyszlo 7%-9%:
          http://forum.tdi-tuning.p...brydowe+wtryski
          nikt nigdy nie pisał o seryjnym sofcie !
          to były pierwsze próby Aligatora bez zmiany softu, dodatkowo nie mierzone na hamowni..

          Aligator na wtryskach 216 zrobił 164KM u siebie w octawi

          a najmocniejsz setup o którym wiem na seryjnej pompie 10mm jest taki

          Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl


          ale to już 230-tki i ciśnienie doładowania 1,45 Bara

          Zamieszczone przez dariuspolo
          z ciekawosci ile bar pompujesz u ciebie na turbawce z AWX?
          1,35 Bar - 160 KM
          1,25 Bar - 158 KM

          prawdopodobnie 2 KM mniej bo olej miał 75 stopni podczas pierwszego hamowania - śmiem twierdzić że na 1,25 Bar też byłoby 160KM

          i nie ma jakiegoś Batorego - dymienie nieznacznie wzrosło w porównaniu do wyżyłowanych wtrysków AFN na setupie ~140KM

          Zamieszczone przez dariuspolo
          z tego powodu przeladowywala co dalo odpowiednio duzo powietrza aby wyciagnac te 13%( na seryjnym sofcie by tyle nie bylo).
          kolego jak sie nie znasz to nie pisz bzdur na kolejnym forum, OK?

          moc sie nie bierze z powietrza tylko z paliwa

          Zamieszczone przez dariuspolo
          ale jego turbina ARL nie byla przewidziana w starym oprogramowaniu
          widze że znasz też mapy z softu kolegi jaro4444, - jestem pod wrażeniem :P

          Komentarz

          • jaro4444
            Rider
            • 2006
            • 508

            #6
            Panowowie by Was pogodzić powiem tylko tyle - pierwsza moc wzięła się z ciśnienia ładowania rzędu 1,65-1,7 bara. Skąd to się wzięło - założyłem Map Sensor od ARL. Ma on inne wartości oporności dla zadanego ciśnienia (chyba?) od standardowego czujnika ASV/ALH. I tak np dla ciśnienia 1 bar rzeczywistego podawał on dla komputera taką oporność jak seryjny czujnik od ALH dla 0,9 bara. Rozbieżność zwiększa się ze wzrostem ciśnień (inne nachylenia krzywych charakterystyki oporności). Wreszcie dla założonego 1,45 bara turbina realnie pompowała pewnie ok 1,65. Więc po przekopiowaniu do danych mapy zależności ciśnienie/oporność z seryjnego ARL turbo zaczęło normalnie ładować. Stąd spadek mocy w drugim pomiarze, nawet po podlaniu paliwem.
            Więc pierwsza moc wzięła się raz z większej dawki paliwa jak seryjne ASV, dwa z przeładowania turbiny. Tyle na temat i dość OT :evil:
            Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

            Komentarz

            • misiekwaw
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7715
              • Ford

              #7
              Zamieszczone przez cowboy
              Zamieszczone przez dariuspolo
              ..auto Jaro bylo zchipowane na 140ps po zalozeni 216 na tym setupie bez dopasowania programu wyszlo 159ps to jest ok.13%
              a auto Kevina nie jest zachipowane na 143KM - czy potrafisz czytać ze zrozumieniem ?
              Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl


              stary ogarnij się w końcu - napisałeś bzdury i dalej zagłębiasz się w muł...
              grzeczniej :!: :evil: :mod:

              Zamieszczone przez kevin
              mam AFNa z przelotem z ktorym na hamowni wydmuchało 121ps i 246Nm
              nastepnie dograny został program na 143ps i 304m
              mozesz mi wytłumaczyć to co pogrubiłem i to co wkleiłem z wrzuconego przez Ciebie linka :?:
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz

              • cowboy
                Ambiente
                • 2007
                • 106

                #8
                Zamieszczone przez dariuspolo
                Kevina chodzilo o przyrost na jego aktualnym setupie
                mam teraz zrobione kilka sztuk hybryd 216-tek

                zrzucamy sie na hamownie, może być wskazana przez Ciebie - wkładamy do auta Kevina (obecnie 143KM - AFN po wirusie) moje hybrydy - jak przyrost mocy będzie mniejszy niż (już nie czepiam się Twoich 5 %) 10% czyli 14,3 KM to ja stawiam skrzynke wódki i odszczekuje wszystko - jak więcej to Ty stawiasz

                idziesz na taki układ ?

                Zamieszczone przez MisiekWAW
                mozesz mi wytłumaczyć to co pogrubiłem i to co wkleiłem z wrzuconego przez Ciebie linka :?:
                co mam Ci tłumaczyć, bo nie rozumiem ? nie wiem kto tam dłubał auto kevina - z tego co napisał ma AFNa po wirusie

                panowie moc nie bierze się z powietrza - można zrobić nawet 173KM na doładowaniu 1,45 Bar ... na 1,7 Bar to już się leci w okolice ~200KM i więcej...

                a Diagtronik daje 100 mbar więcej niż MT ZTCW to Tora dla seryjnych AFN-ów daje 1,25 Bara

                zresztą co ja bede pisał... szkoda słów - wy Wiecie swoje a ja swoje...
                niech każdy porozmawia ze swoim tunerem i się dowie - ja sie tym nie trudnię zawodowo ani zarobkowo tylko hobbystycznie

                Komentarz

                • cowboy
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 106

                  #9
                  dla mnie EOT: sorki jeśli kogoś uraziłem... może mam zły humor - koniec dyskusji i tak się nie dogadamy...

                  po kolejnym edycuie żeby nie zaśmiecać:
                  1. skoro nie chcesz się się załozyć, to rozumiem że wycofujesz się z tych 5 % przyrostów na wtryskach 216-tkach ?
                  2. kolega kevin chyba jednak nie zrobi tych modów bo mu napisałeś, że mu tłoki popłyną
                  3. dalszej dyskusji nie będzie, wiec nie ma co przenosić...szkoda, że nie potrafisz napisać że pomyliło mi się, źle doczytałem, cokolwiek...
                  zresztą nieważne każdy może sobie sprawdzić jaki efekt daje np. FMIC, a jaki polepszenie wydajności układu wtryskowego w TDI VP - ja po każdym klamocie który włożyłem (własnoręcznie) hamowałem swoje auto i znam przyrosty, to co piszą na forach niekoniecznie ma odzwierciedlenie w rzeczywistosci..
                  4. powodzenia, i bez urazy mam nadzieje

                  Komentarz

                  • dariuspolo
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 1168

                    #10
                    Zamieszczone przez cowboy
                    zrzucamy sie na hamownie, może być wskazana przez Ciebie
                    chcesz to sie zrzucaj, Kevin obiecal opisac wyniki jak auto bedzie gotowe, pozyjemy zobaczymy.
                    Moc bierze sie z paliwa ale przepalonego a nie przepchanego przez cylinder do wydechu.


                    Prosze ADMINA aby przeniesc OT do odpowiedniego dzialu tam mozemy kontynuowac dyskusje.
                    T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                    SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                    Zuzycie paliwa

                    Komentarz

                    • misiekwaw
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 7715
                      • Ford

                      #11
                      Zamieszczone przez cowboy
                      Zamieszczone przez MisiekWAW
                      mozesz mi wytłumaczyć to co pogrubiłem i to co wkleiłem z wrzuconego przez Ciebie linka :?:
                      co mam Ci tłumaczyć, bo nie rozumiem ? nie wiem kto tam dłubał auto kevina - z tego co napisał ma AFNa po wirusie
                      czytaj uwaznie co piszesz, bedzie mniej problemow z rozumieniem :idea:

                      ode mnie dostajesz ostrzeżenie przed ostrzeżeniem za sposób prowadzenia dyskusji :arrow:
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz

                      Pracuję...