...przeciesz sam mam na 216 przyrost 45%, nie mieszaj roznych zeczy u Kevina chodzilo o przyrost na jego aktualnym setupie a umnie i u kolegi Jaro jest odpowiedni podpasowany program, cisnienie doladowania i duze IC pod te wtryski.
Zamieszczone przez jaro4444
Zapieliśmy wóz na rolki, pierwszy przejazd i wypluł 159 KM i 338 Nm
...auto Jaro bylo zchipowane na 140ps po zalozeni 216 na tym setupie bez dopasowania programu wyszlo 159ps to jest ok.13%, ale jego turbina ARL nie byla przewidziana w starym oprogramowaniu i z tego powodu przeladowywala co dalo odpowiednio duzo powietrza aby wyciagnac te 13%( na seryjnym sofcie by tyle nie bylo).
Nawet Aligatorowi przy pomiarachna seryjnym sofcie ASV i 216 wyszlo 7%-9%:
Panowowie by Was pogodzić powiem tylko tyle - pierwsza moc wzięła się z ciśnienia ładowania rzędu 1,65-1,7 bara. Skąd to się wzięło - założyłem Map Sensor od ARL. Ma on inne wartości oporności dla zadanego ciśnienia (chyba?) od standardowego czujnika ASV/ALH. I tak np dla ciśnienia 1 bar rzeczywistego podawał on dla komputera taką oporność jak seryjny czujnik od ALH dla 0,9 bara. Rozbieżność zwiększa się ze wzrostem ciśnień (inne nachylenia krzywych charakterystyki oporności). Wreszcie dla założonego 1,45 bara turbina realnie pompowała pewnie ok 1,65. Więc po przekopiowaniu do danych mapy zależności ciśnienie/oporność z seryjnego ARL turbo zaczęło normalnie ładować. Stąd spadek mocy w drugim pomiarze, nawet po podlaniu paliwem.
Więc pierwsza moc wzięła się raz z większej dawki paliwa jak seryjne ASV, dwa z przeładowania turbiny. Tyle na temat i dość OT :evil:
Kevina chodzilo o przyrost na jego aktualnym setupie
mam teraz zrobione kilka sztuk hybryd 216-tek
zrzucamy sie na hamownie, może być wskazana przez Ciebie - wkładamy do auta Kevina (obecnie 143KM - AFN po wirusie) moje hybrydy - jak przyrost mocy będzie mniejszy niż (już nie czepiam się Twoich 5 %) 10% czyli 14,3 KM to ja stawiam skrzynke wódki i odszczekuje wszystko - jak więcej to Ty stawiasz
idziesz na taki układ ?
Zamieszczone przez MisiekWAW
mozesz mi wytłumaczyć to co pogrubiłem i to co wkleiłem z wrzuconego przez Ciebie linka :?:
co mam Ci tłumaczyć, bo nie rozumiem ? nie wiem kto tam dłubał auto kevina - z tego co napisał ma AFNa po wirusie
panowie moc nie bierze się z powietrza - można zrobić nawet 173KM na doładowaniu 1,45 Bar ... na 1,7 Bar to już się leci w okolice ~200KM i więcej...
a Diagtronik daje 100 mbar więcej niż MT ZTCW to Tora dla seryjnych AFN-ów daje 1,25 Bara
zresztą co ja bede pisał... szkoda słów - wy Wiecie swoje a ja swoje...
niech każdy porozmawia ze swoim tunerem i się dowie - ja sie tym nie trudnię zawodowo ani zarobkowo tylko hobbystycznie
dla mnie EOT: sorki jeśli kogoś uraziłem... może mam zły humor - koniec dyskusji i tak się nie dogadamy...
po kolejnym edycuie żeby nie zaśmiecać:
1. skoro nie chcesz się się załozyć, to rozumiem że wycofujesz się z tych 5 % przyrostów na wtryskach 216-tkach ?
2. kolega kevin chyba jednak nie zrobi tych modów bo mu napisałeś, że mu tłoki popłyną
3. dalszej dyskusji nie będzie, wiec nie ma co przenosić...szkoda, że nie potrafisz napisać że pomyliło mi się, źle doczytałem, cokolwiek...
zresztą nieważne każdy może sobie sprawdzić jaki efekt daje np. FMIC, a jaki polepszenie wydajności układu wtryskowego w TDI VP - ja po każdym klamocie który włożyłem (własnoręcznie) hamowałem swoje auto i znam przyrosty, to co piszą na forach niekoniecznie ma odzwierciedlenie w rzeczywistosci..
4. powodzenia, i bez urazy mam nadzieje
zrzucamy sie na hamownie, może być wskazana przez Ciebie
chcesz to sie zrzucaj, Kevin obiecal opisac wyniki jak auto bedzie gotowe, pozyjemy zobaczymy.
Moc bierze sie z paliwa ale przepalonego a nie przepchanego przez cylinder do wydechu.
Prosze ADMINA aby przeniesc OT do odpowiedniego dzialu tam mozemy kontynuowac dyskusje.
Komentarz