no masz :!: :twisted:
Realny wykaz gratów potrzebnych do swapu 1.6 na 1.9 TDI ?
Zwiń
X
-
Realny wykaz gratów potrzebnych do swapu 1.6 na 1.9 TDI ?
Witam.
Poszukałem w archiwum, ale nie znalazłem konkretów ops:
Auto po padzie skrzyni, także rozważany jest swap na TDI i późniejsze modyfikacje.
Auto sporo śmiga i to szybko
Ponad 210 tysięcy
Pacjent => 1.6 Akl Combi 98 rok
Pytanie co potrzebne przy próbie ogarnięcia 110/130 ?
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam
Marcinwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
-
-
silnik 1.9 tdi
osprzęt tzn skrzynia ,komp, chłodnice, pompa
zawieszenie tyle pamiętam jak sie pytałem o swapa do fabii na 1.9 tdi z 1.4
na pewno cały układ paliwowy bez baku bo może podobno być ale wlew trzeba zmienić
dobrze jeszcze hamulce zmienić
po zrobieniu tego jeszcze wizyta u diagnosty i zmiany w dowodzie rejestracyjnym chodzi o zmianę sposobu zasilania mnie powiedziano coś koło 15 tys w fabii
Komentarz
-
-
Zoltar, za taką kasę, o której pisze Staszek (+wartość Twojego bolidu) kupiłbyś już porządnego diesela i to chyba nowszego. Jesteś aż tak mocno przywiązany do obecnej budy :?:Bouli
Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BouliZoltar, za taką kasę, o której pisze Staszek (+wartość Twojego bolidu) kupiłbyś już porządnego diesela i to chyba nowszego. Jesteś aż tak mocno przywiązany do obecnej budy :?:
Mam Zrytego kolegę.
Auto ma być stosunkowo szybkie
Ja mam Du złoma na Pb i Octavię Alh do śmiganiawww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
130 wydaje mi się lepszym posunięciem
Co z napędem ?www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zoltar130 wydaje mi się lepszym posunięciem
Co z napędem ?
niezla rzezba w kupie :shock:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zoltar, Nie polecam wkładania TDI do budy benzyniaka,ze względu na dużo mniejszą liczbę zgrzewów na podłużnicach.Rechot w czasie pracy wytwarza potężniejsze drgania,których przygotowane do pracy z silnikiem benzynowym nadwozie nie wytrzyma.Widziałem kilka komór silnikowych O1 i przyznam,że różnica w ilości zgrzewów jest ogromna.W TDI +/- trzy razy więcej.Na pewno nie bez powodu. :|Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWniezla rzezba w kupie[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Na streetracing kiedys byl topic jak czlowiek przerobil Passata 1.6 na 1.9TDI 115KM PD.
Wynioslo go to AFAIR miedzy 15 a 20 kPLN w ok 2003 roku.
Musial wymienic prawie "wszystko". Nawet elektryczne sterowanie lusterek nie podeszlo.
Swap ma sens kiedy samochod ma duzą wartosc sentymentalną albo jest na tyle przeinwestowany, ze kolejna wtopa kasy bedzie mniej bolesna niz jego sprzedaz lub jesli ktos robi to dla zwyklego sportu/zabawy/wyzwania.
Jesli Octa kolegi nie spelnia ktoregos z powyzszych, to jest to bezsenswna rzezba w kale - jak to koledzy juz napisali.TDI 205PS
Komentarz
-
-
A 1.8 T ?
Buda wytrzyma, bo musi.
Koszty chyba nawet mniejsze.www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Jak wyżej, tj nie ma sensu do benzyny dawać diesla.jak by to był 1.9 SDi to co innego.Jak z 1.6 robi się 1.8 RS pokazuje czeski komiks obrazkowy :wink: http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/VymenaMotoru.htm
Komentarz
-
Komentarz