Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

hamulce 312

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • hamulce 312

    Średnio podobno liczy sie 1l PB na 100 km przy gazie

  • #2
    hamulce 312

    No i nadszedł koniec 2 raz moim klockom i pierwszy raz tarczom (280 a nie 288 jak powinno być), i machnąłem się na całego i zapodałem zimmerman przewiercane oraz miekkie klocki sportowe do kompletu 312.
    Kupiłem zaciski od TT-y wraz z jarzmami od rozmiaru 312, i zwrotnice od 288.
    Wszystko pasowało na zasadzie stare zdemontować, nowe wsadzić i hamować. Całość z ojcem przekładaliśmy około 3 godzin.
    A, i zapomniałem, zapodałem ofelunek 16" dezent F, bo w 15" tarcze o wielkości pizzy nie mieściły się , oraz ogumienie 205/55/16.
    Na razie zaciski niepolakierowane na kolorek bo klocki poprzednie przestały istnieć,a jeździć trzeba, wiec zmieniłem od razu na nowy zestaw, czeka mnie jeszcze wymiana płynu na jakiś odporniejszy na zagotowanie się.
    Stare fele oryginalne wylądują w fabii mojej żony, i ciekawi mnie czy moje stare 280 da sie zaadoptowac do fabki 1.2 HTP.
    Koszt zabawy 280---> 312 to:
    - zaciski i jarzma 500
    - zwrotnice wraz z piastą 500
    - tarcze zimmerman 312 (cena hurtowa) 270 x 2
    - klocki 180
    - felunek (cena hurtowa) 350 x 4
    - gumy 260 x4
    Całe szczęście że prawie wszystko brałem na fakture na firmę :wink:
    Dobrze ze moja żona nie zna kosztów!!! :twisted:
    Ale warto było, bo bydle hamuje o niebo lepiej, no i po trzech dobrych hamowaniach w trasie na pewno nie odlecą jak stare.

    Komentarz


    • #3
      Re: hamulce 312

      Zamieszczone przez Bond
      Kupiłem zaciski od TT-y wraz z jarzmami od rozmiaru 312, i zwrotnice od 288.
      - zaciski i jarzma 500
      nowe czy używane :?: gdzie :roll:
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz


      • #4
        CTV cos wspominal ze ma w ciaglej sprzedazy jarzma itd do przejscia na 312.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          CTV cos wspominal ze ma w ciaglej sprzedazy jarzma itd do przejscia na 312.
          wiem i jestem z nim w kontakcie, ale nie widze powodu, dla którego nie miałbym poszukać innego źródła :roll:
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez MisiekWAW
            Zamieszczone przez Maicroft
            CTV cos wspominal ze ma w ciaglej sprzedazy jarzma itd do przejscia na 312.
            wiem i jestem z nim w kontakcie, ale nie widze powodu, dla którego nie miałbym poszukać innego źródła :roll:
            To wiadome, konkurencja na rynku czyni nieraz cuda :wink:
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              Re: hamulce 312

              Zamieszczone przez MisiekWAW
              Zamieszczone przez Bond
              Kupiłem zaciski od TT-y wraz z jarzmami od rozmiaru 312, i zwrotnice od 288.
              - zaciski i jarzma 500
              nowe czy używane :?: gdzie :roll:
              Zaciski i jarzma używane, nabyłem u ctv-a, resztę (dzieki Barthezzowi) w F.H.U. POLKAP tel. (033)816-13-27, [email protected].
              A, mam do popylenia zaciski do (288-312) i jarzma (288) oraz tarcze (288).
              Ctv chwali sie że ma wszystko potrzebne do przejścia z 280 lub 288 na 312, ale jak jest na prawdę licho wie.
              A to tarcze:

              A tu całość:

              Komentarz


              • #8
                F.H.U. POLKAP tel. (033)816-13-27
                A dokladnie firma jest w Zywcu, jadac w strone browarow Zywiec.

                Bond, A zabezpiecznia na kola nigdy nie miales?? Nowe fele + nowe oponki to chodliwy towar :|
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  Re: hamulce 312

                  Zamieszczone przez Bond
                  Zaciski i jarzma używane, nabyłem u ctv-a
                  to jakby rozwiązuje dylemat brać u CTV'a czy nie :wink:

                  [ Dodano: Nie Kwi 10, 2005 15:36 ]
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Bond, A zabezpiecznia na kola nigdy nie miales?? Nowe fele + nowe oponki to chodliwy towar :|
                  dokładnie :? załóż jakieś zabezpieczenie :!:
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz


                  • #10
                    Zabezpieczenie miałem na ori felunku, a te śruby mają inny stozek jak w nowych felgach i nie pasują.
                    Macie może pomysł gdzie takowe sruby zabezpieczające zdobyć?

                    jak mi podpi...ą to mam na oku inne i kupię sobie takie jak tu....

                    Kozackie no nie? Misiek co ty na takie felgi???? :wink:

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Bond
                      Zabezpieczenie miałem na ori felunku, a te śruby mają inny stozek jak w nowych felgach i nie pasują.
                      Macie może pomysł gdzie takowe sruby zabezpieczające zdobyć?
                      IMO u wulkanizatorów sprzedających alusy powinny być :idea:

                      [ Dodano: Nie Kwi 10, 2005 20:23 ]
                      W Felicji miałem tej firmy :idea:

                      Page not found at /framescols.htm/
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Bond
                        jak mi podpi...ą to mam na oku inne i kupię sobie takie jak tu....
                        Obrazek
                        Ale je robia tylko chyba max w 13' lub w 14' :roll: wiec ciezko bedziesz mial je zalozyc :wink:
                        Takie fele kupie swojej zonie jak kiedys sie ozenie
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz


                        • #13
                          Wulkanizatorzy, Norauto, Carman, nawet w "liderszajsie" pewnie znajdzie, ale to nie bedzie ta jakosc. Podjechac gdzies gdzie sprzedaja opony, jak oni nie beda miec to powiedza gdzie sa.

                          Ori to miales takie jak sa do alu Skody, czy jakies inne?? W sumie powinny pasowac. Zabezpieczenie z kol stalowych moze nie pasowac do alu, ale alu-alu tak.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Ori to miales takie jak sa do alu Skody, czy jakies inne?? W sumie powinny pasowac. Zabezpieczenie z kol stalowych moze nie pasowac do alu, ale alu-alu tak.
                            firmowe alu Skody mają łby takie jak stalówki i dlatego nie pasują do innych alu :roll:
                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                            http://www.disi-tune.pl
                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                            Był WRX
                            Była Octa

                            Komentarz


                            • #15
                              Przód to piczka, a co z tyłem?
                              Ten sam rozmiar tarczy i klocków w sporcie, czy rzeźba (o ile to mozliwe i sensowne) w przejscie na wiekszą średnice?

                              Komentarz


                              • #16
                                od RSa wentylowane i nie ma zadnej rzezby

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Bond
                                  jak mi podpi...ą to mam na oku inne i kupię sobie takie jak tu....
                                  Obrazek
                                  Kozackie no nie? Misiek co ty na takie felgi???? :wink:
                                  qrna na każdym forum jak tylko pojawi się ta fotka to zaraz pada takie pytanie :P :lol: :szeroki_usmiech :wink:
                                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                  http://www.disi-tune.pl
                                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                  Był WRX
                                  Była Octa

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    ten wzor felg ma kilkanascie lat a tyle sie o nim mowi :wink:

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Takie miśkowe felgi widziałem po raz pierwszy i o mało co się z kumplem nie zesr..y ze smiechu.
                                      A że miałem aparat wiec nieomieszkałem pstryknąć. :lol:

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Do tylu mozna by bylo tez wlozyc nawiercane tarcze plus lepsze klocki, tylko czy wydana kwota bedzie adekwatna do uzyskanych wynikow.

                                        BTW. Tuner MTM (nie smiac sie :wink: ) w rozmowie kiedys z nami na temat hamulcow mowil, ze przod warto natomiast tyl, szczegolnie jak sa tarcze szkoda ruszac.
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          tył tez mi sie zaczyna kończyć, zobaczymy jaką cenę zaśpiewaja moi spece od części, czy moze w cenie nie bedie zastraszającej różnicy wzgledem ori.
                                          A, a jaki płyn bo znalazłem taki do 265 stopni DOT 5.1 organiki, innych w Białymstoku jak na lekarstwo.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Poszukaj plynow Ferodo, Motul. Sa specjalne do trudnych warunkow jazdy. Fakt ze kosztuja jak dwa zwykle, ale jak juz masz tarcze i cala reszte nie seryjna, to na plynie nie ma co oszczedzac.
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Znalazłem coś takiego jak motul MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE do 312 stopni, co prawda 100 za litr, ale co tam. Na stronie doszło do błędu | Hamulcesklep.pl
                                              Wystarczy litr na wypełnienie układu?

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez Bond
                                                Znalazłem coś takiego jak motul MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE do 312 stopni, co prawda 100 za litr, ale co tam. Na stronie doszło do błędu | Hamulcesklep.pl
                                                Wystarczy litr na wypełnienie układu?
                                                na wypełnienie układu ma wystarczyć 0,5 l,
                                                0,7 l z dolewkami

                                                może zaproponuje Ci płyn EBC BF307+ ? (w dobrej cenie :diabelski_usmiech )
                                                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Litr powinien wystarczyc. Wydaje mi sie, ze tam wchodzi 0,7l-0,8l

                                                  Po zmienie plynu, powinienes tez odczuc roznice w hamowaniu.

                                                  P.S. Zalozyles zonie juz nowe kola?? Podobaja jej sie 8)
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X