Średnio podobno liczy sie 1l PB na 100 km przy gazie
hamulce 312
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
Gość
hamulce 312
No i nadszedł koniec 2 raz moim klockom i pierwszy raz tarczom (280 a nie 288 jak powinno być), i machnąłem się na całego i zapodałem zimmerman przewiercane oraz miekkie klocki sportowe do kompletu 312.
Kupiłem zaciski od TT-y wraz z jarzmami od rozmiaru 312, i zwrotnice od 288.
Wszystko pasowało na zasadzie stare zdemontować, nowe wsadzić i hamować. Całość z ojcem przekładaliśmy około 3 godzin.
A, i zapomniałem, zapodałem ofelunek 16" dezent F, bo w 15" tarcze o wielkości pizzy nie mieściły się , oraz ogumienie 205/55/16.
Na razie zaciski niepolakierowane na kolorek bo klocki poprzednie przestały istnieć,a jeździć trzeba, wiec zmieniłem od razu na nowy zestaw, czeka mnie jeszcze wymiana płynu na jakiś odporniejszy na zagotowanie się.
Stare fele oryginalne wylądują w fabii mojej żony, i ciekawi mnie czy moje stare 280 da sie zaadoptowac do fabki 1.2 HTP.
Koszt zabawy 280---> 312 to:
- zaciski i jarzma 500
- zwrotnice wraz z piastą 500
- tarcze zimmerman 312 (cena hurtowa) 270 x 2
- klocki 180
- felunek (cena hurtowa) 350 x 4
- gumy 260 x4
Całe szczęście że prawie wszystko brałem na fakture na firmę :wink:
Dobrze ze moja żona nie zna kosztów!!! :twisted:
Ale warto było, bo bydle hamuje o niebo lepiej, no i po trzech dobrych hamowaniach w trasie na pewno nie odlecą jak stare.
-
Re: hamulce 312
Zamieszczone przez BondKupiłem zaciski od TT-y wraz z jarzmami od rozmiaru 312, i zwrotnice od 288.
- zaciski i jarzma 500Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftCTV cos wspominal ze ma w ciaglej sprzedazy jarzma itd do przejscia na 312.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
Re: hamulce 312
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez BondKupiłem zaciski od TT-y wraz z jarzmami od rozmiaru 312, i zwrotnice od 288.
- zaciski i jarzma 500
A, mam do popylenia zaciski do (288-312) i jarzma (288) oraz tarcze (288).
Ctv chwali sie że ma wszystko potrzebne do przejścia z 280 lub 288 na 312, ale jak jest na prawdę licho wie.
A to tarcze:
A tu całość:
Komentarz
-
Re: hamulce 312
Zamieszczone przez BondZaciski i jarzma używane, nabyłem u ctv-a
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2005 15:36 ]
Zamieszczone przez MaicroftBond, A zabezpiecznia na kola nigdy nie miales?? Nowe fele + nowe oponki to chodliwy towar :|Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
Zabezpieczenie miałem na ori felunku, a te śruby mają inny stozek jak w nowych felgach i nie pasują.
Macie może pomysł gdzie takowe sruby zabezpieczające zdobyć?
jak mi podpi...ą to mam na oku inne i kupię sobie takie jak tu....
Kozackie no nie? Misiek co ty na takie felgi???? :wink:
Komentarz
-
Zamieszczone przez BondZabezpieczenie miałem na ori felunku, a te śruby mają inny stozek jak w nowych felgach i nie pasują.
Macie może pomysł gdzie takowe sruby zabezpieczające zdobyć?
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2005 20:23 ]
W Felicji miałem tej firmy :idea:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bondjak mi podpi...ą to mam na oku inne i kupię sobie takie jak tu....
Obrazek
Takie fele kupie swojej zonie jak kiedys sie ozenie
Komentarz
-
-
Wulkanizatorzy, Norauto, Carman, nawet w "liderszajsie" pewnie znajdzie, ale to nie bedzie ta jakosc. Podjechac gdzies gdzie sprzedaja opony, jak oni nie beda miec to powiedza gdzie sa.
Ori to miales takie jak sa do alu Skody, czy jakies inne?? W sumie powinny pasowac. Zabezpieczenie z kol stalowych moze nie pasowac do alu, ale alu-alu tak.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftOri to miales takie jak sa do alu Skody, czy jakies inne?? W sumie powinny pasowac. Zabezpieczenie z kol stalowych moze nie pasowac do alu, ale alu-alu tak.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
Przód to piczka, a co z tyłem?
Ten sam rozmiar tarczy i klocków w sporcie, czy rzeźba (o ile to mozliwe i sensowne) w przejscie na wiekszą średnice?
Komentarz
-
danielpoz
-
Zamieszczone przez Bondjak mi podpi...ą to mam na oku inne i kupię sobie takie jak tu....
Obrazek
Kozackie no nie? Misiek co ty na takie felgi???? :wink:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
danielpoz
-
Gość
Takie miśkowe felgi widziałem po raz pierwszy i o mało co się z kumplem nie zesr..y ze smiechu.
A że miałem aparat wiec nieomieszkałem pstryknąć. :lol:
Komentarz
-
Gość
tył tez mi sie zaczyna kończyć, zobaczymy jaką cenę zaśpiewaja moi spece od części, czy moze w cenie nie bedie zastraszającej różnicy wzgledem ori.
A, a jaki płyn bo znalazłem taki do 265 stopni DOT 5.1 organiki, innych w Białymstoku jak na lekarstwo.
Komentarz
-
Gość
Znalazłem coś takiego jak motul MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE do 312 stopni, co prawda 100 za litr, ale co tam. http://www.hamulce.net/plyny.htm
Wystarczy litr na wypełnienie układu?
Komentarz
-
Zamieszczone przez BondZnalazłem coś takiego jak motul MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE do 312 stopni, co prawda 100 za litr, ale co tam. http://www.hamulce.net/plyny.htm
Wystarczy litr na wypełnienie układu?
0,7 l z dolewkami
może zaproponuje Ci płyn EBC BF307+ ?(w dobrej cenie :diabelski_usmiech )
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
Komentarz