V6 TDI w OI lub OII

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grohu114
    Classic
    • 2008
    • 7

    V6 TDI w OI lub OII

    Zamieszczone przez neck99
    Np dobrym przykładem na to jest to ze na moim koncie pojawiło sie ostrzezenie po mojej wypowiedzi. Powiedz mi czy moja wypowiedz kwalifikowała sie do ostrzerzenia ?? Prosze o wypowiedz i uzasadnienie na jakiej podstawie dostałem ostrzezenie ?
    Kolego - to ja zadaję pytanie, a Ty na nie odpowiadasz.
    Na razie odpowiadasz nie na temat.

    Wiec powtorze pytanie:
    Z czym sie ośmieszam? Bardzo proszę o konkretnie sformułowane zdanie lub zarzutu.
    Co jest nie tak w mojej wypowiedzi?

    Kogo krzywdzę, gdzie piszę nieprawdę?


    Z ostrzezeniem dla Ciebie nie mam nic wspolnego. Ktorys z adminow uznal, ze na nie zaslugujesz. Moge dac Ci slowo, w ktore i tak nie uwierzysz, ze nie bylem to ja - choc w pelni je popieram.
  • O II RS LINE
    Classic
    • 2007
    • 25

    #2
    V6 TDI w OI lub OII

    A CZY KTOŚ PRÓBOWAŁ WSTAWIĆ DO OI LUB OII MOTOREK V6 TDI NP Z PASSATA CZY SUPERBA ? TAK PYTAM Z CIEKAWOŚCI CZY COŚ TAM MOŻNA WYKOMBINOWAĆ? SAM MOTOR ALBO ZESTAWIK Z DSG LUB MANUALEM.
    gornik

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      No to trzeba zadac sobie pytanie czy jest to ten sam typ silnika wzdluzny czy poprzeczny. I tu powstanie pierwszy problem.

      Na 100% do Octavi I wchodzi silnik z Golfa R32 jesli chodzi o wielkosc.

      Mozliwe ze wejdzie tez 2.5TDI R5 z np VW T5 bo jak do Toledo wchodzi to tu tez wejdzie :wink:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • rafalus
        L&K
        • 2005
        • 1140
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Tylko na co CI 2.5 R5 jak 1.9 jest lepsze.
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          rafalus, Lepsze :lol: Trzeba zobaczyc parametry tego silnika po modzie i wtedy mowic co jest lepsze.

          To nie jest silnik znany z SuperBa, Passata, A4, A6 itd. To jest duzo nowsza konstrukcja o 5 a nie 6 cylindrach na lancuchu, a nie na 2 paskach.

          Silnik ktory w serii ma 136KM z 2.5l po modzie ma cos okolo ~280KM, tyle bez dotryskow nikt chyba oficjalnie w PL nie zrobil z 1.9 do tego moment ~580Nm
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • djczas
            RS
            • 2005
            • 9612

            #6
            Maicroft, 3.2 v6 benzin wchodzi do o1 i jeszcze jest miejsce na dwie sprężarki

            Komentarz

            • stysiek
              Rider
              • 2007
              • 537

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              Lepsze :lol: Trzeba zobaczyc parametry tego silnika po modzie i wtedy mowic co jest lepsze
              no ale tylko jeśli kupisz ten starszy TDI v6, bo te nowsze już sie tak nie chipują

              w OOOO ten 150KM i 163KM (nowszy) po modzie ma prawie tyle samo KM i Nm

              Komentarz

              • jaro4444
                Rider
                • 2006
                • 508

                #8
                AFB, AKE i inne V6 2.5 TDI VP to jedna i nieustająca wielka tragedia. Wycierające się wałki rozrządu, problemy z pompą wtryskową, cieknące olejem, zapychająca się odma i wywalający przez to olej, dłuuugaśny pasek rozrządu lubiący sobie pierd... :diabelski_usmiech . Poza tym dziesiątki innych "atrakcji". Ciut lepsze są 2.5 TDI V6 zaczynające się na literę "B". Ale ogólnie to też kupa.

                Co do chipsowania - szału też nie ma ze 150 do ok 180 KM, te seryjne 180 na 210 KM. I koniec. Tyle to ma 1,9 TDI PD na GT20 bez bólu. Znam takie co mają tyle z turbo ARL, ale wówczas turbo krótko żyje i już kopcą mocno.

                R5 2.5 TDI PD z T5 to inna para kaloszy. Zasilanie pompowtryskami, rozrząd łańcuchem (albo kołami zębatymi) - nie pamiętam. Potężny potencjał, lekka konstrukcja.

                Więc jeśli montować jakieś cudo to tylko R5 PD a nie padliny 2,5 V6 TDI. Chyba, że V6 TDI 3.0 :diabelski_usmiech
                Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                Komentarz

                • rafalus
                  L&K
                  • 2005
                  • 1140
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  No tak ale gdzie takiego dostac R5 PD wiekszosc na rynku to V6 a w dodatku slyszlame o problemach z wałkami w 2.5 . Koledze w Tuaregu wystąpiła usterka zdaje sie ,ze wlasnie z walkiem i naprawa nie byla tania dobrze ,ze nie mi sie to pzrytrafilo bo jezdzilem 2 dni wcześniej tym autem kolegi tato jest właścicelem salonu.
                  nowy cSIMC od Aliego
                  seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                  Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                  półosie seryjne przebieg 273 tyś

                  Komentarz

                  • fernando
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1890

                    #11
                    To ja się podłącze do tematu, bo sam nie miałem odwagi założyć swojego...
                    Co sądzicie o przeszczepie 3.0 TDI do OII?
                    Druga opcja, to zrobienie biturbo z BKD. Myślę, że to jest niezła opcja i takie konstrukcje mają niezły potencjał (oblookajcie wykresik 1,9 TTiD z Saaba). Jakie są Wasze opinie na temat tych dwóch modyfikacji? Piszcie o wszystkich ograniczeniach i wadach, bo średnio się znam...

                    Komentarz

                    • Tymon
                      RS
                      • 2004
                      • 2970

                      #12
                      Zamieszczone przez fernando
                      Druga opcja, to zrobienie biturbo z BKD
                      Moim skromnym zdaniem, ta opcja jest najlepsza.
                      No ale słyszy się o problemach z głowicą, aczkolwiek jeździ duż BKD naprawdę mocno dłubniętych :wink:
                      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                      BMW serii 3... Radość z jazdy.

                      Komentarz


                      • #13
                        ZTCW to biturbo to jest duza rzezba... osobny sterownik + baza odpowiednia , koszty tez nie male. Chyba bym wolal juz swapa....

                        Komentarz

                        • fernando
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 1890

                          #14
                          Zastanawiałem się nad wzmacnianiem auta, ale duże trubiny mają słaby dół, co mnie zniechęciło... Z drugiej strony nie wiem, czy jest tam miejsce, bo nie zgłebiałem tematu.

                          Zamieszczone przez lec
                          + baza odpowiednia
                          :?:

                          Nie zrozumiałem chyba ops: lec, czyli sądzisz, że mniejsze wyjdą koszty wstawienia 3.0? Ogólnie to już jest duża pojemność, więc pali niezależnie od tego, jak jedziesz, a poza tym ubezpieczenie...

                          Komentarz


                          • #15
                            baza = motorownia na ktorej chcesz zrobic te "biturbo". Nie wiem czy taniej, dla mnie chyba pewniej, czyt prosciej i bezpieczeniej

                            Komentarz

                            Pracuję...