W koncu udalo sie zalozyc do moje czeszki body kit Neodesign.
Jednak progi, ktore byly w komplecie to niestety porazka.
Raz, ze srednio pasuja, a dwa ze sa poprostu niepraktyczne.
Trzeba mocno uwazac na spiacych. :?
I teraz prosba o pomoc, zeby dobrac cos co bedzie przede wszystkim pasowalo do reszty, a do tego jak najbardziej wyrownywalo dolna linie auta.
Moze jakąs inspiracje znajdziesz w topicu ze zdjeciami stuningowanych Octavek?
Podejrzewam zresztą, ze kumata firma cos by dobrala - i mysle, ze to jest wiekszy problem. Gdzie znalezc jakąs kumata firmę od bodykitów?
Ja nie mam zielonego pojecia... :|
te progi to rzeczywiście problem. Sprawiają wrażenie za dużych (w stosunku do całości), za bardzo odcinają się od auta i co najważniejsze nie stanowią połączenia przodu z tyłem. Podejrzewam, że za bardzo nie da się tego przerobić (wykorzystać istniejące) i trzeba będzie robić nowe :?
Jak dla mnie masz trzy wyjścia:
v1. Mod niepraktyczny - progi zostają a do przeróbki idzie tylny zderzak... Wydłużenie w kierunku matki Ziemi spowoduje, że będziesz mógł odśnieżać jednakowo przodem i tyłem :wink: A na poważnie, auto będzie miało jednakowy charakter z kazdej strony (czytaj: maksymalnie pojechane). Wada: mega niepraktyczne ale to chyba już wiesz
v2. Mod pośredni - zderzaki zostaja jak teraz, inne progi (moze da się coś zrobić z tymi :?: ). Progi zaczynają nisko i konczą się na lini zdarzaka z tyłu. Nie wiem jak będzie ze śpiochami ale jakieś połączenie przodu z tylem powinno wyjść (jeżeli chodzi o styl). Nowe progi nie powiny tak bardzo jak obecne wystawać na zewnątrz auta. To że te obecne wygladają tak sobie ma swoją przyczynę poczęści w tym "odstawaniu" od furaka.
v3. Mod max - weź to wszystko wypi... i przypnij serie :szeroki_usmiech
Podejrzewam zresztą, ze kumata firma cos by dobrala - i mysle, ze to jest wiekszy problem. Gdzie znalezc jakąs kumata firmę od bodykitów?
Ja nie mam zielonego pojecia... :|
Mogę polecić tylko jedną frimę która troszkę się na tym zna i mają pojęcie jak zrobić dobrze auto... tylko może tutaj być jeden problem odległość bo niestety ale firma mieści się w WLKP a dokładniej niedaleko mnie... a druga sprawa to cena bo nie wiem i nie orientuję się o jakie kwoty mogłoby tutaj chodzić...
Piotr najlepiej powertuj troszkę galerie na ich stronie a na bank znajdziesz coś fajnego zresztą są tam dwie octy jedna nawet chyba własnie z body kitem neo...
a serio ładnie Ci wyszła ta przeróbka v2. i IMHO to by wygladało o niebo lepiej od tego co jest teraz k
muszę się z tym zgodzić bo naprawdę ładnie ci to wyszło hEllo),
W koncu udalo sie zalozyc do moje czeszki body kit Neodesign.
No wreszcie - trwało to wieczność :wink: :wink:
Zamieszczone przez Purchawa
Jednak progi, ktore byly w komplecie to niestety porazka.
No nie da się ukryć. Ale co do cholery oni Ci wcisnęli? To wygląda, jakby je dopasowywali do czołgu. OK - może Octavia nie jest mistrzostwem stylistyki i do czołgu niewiele jej brakuje, ale jednak mogli być delikatniesi. W sumie progi, które spasowali do mojej Octy są trochę subtelniejsze... W/g mnie pownieneś coś zakombinować...
Swoją drogą to z tym kitem 17ki wyglądają jak 13ki Mi to trochę przeszkadza, ale nie widzę opcji zakładania większych felg - również ze względów praktycznych
Najchetniej to chcialbym, zeby to bylo gotowe rozwiazanie.
Jakiejs sprawdzonej firmy, zeby nie bylo problemow z pasowaniem.
Miloteca niestety srednio by sie komponowaly. :|
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Purchawa, jak bys mial chwile czsu żeby podjechac do Grodziska to kolega może by Ci cos wykombinował.Ten od Fiata Sieny na SSS,jak bedzie na bemowie i ty bedziesz to zagadaj z nim
Purchawa, progi od BaPita, są o niebo lepsze :!:
Wybacz, ale te twoje to porażka :|
Weź lepiej sprzedaj ten Kicior i zostaw ją jak serie :wink:
Tymon ma rację przód i tył (nawet lotka :wink: ) są fajne a progi zupełnie do kitu - zdejmij je (zresztą i tak jeden ci już sie odrywa) :szeroki_usmiech i szukaj jakichś delikatniejszych
Octavia Combi Tour Ice+ 1.9TDi AXR 115,2 kucy/265,8 niutonów
Komentarz