tu wiem ze pasuje po dorobieniu boczkow, podraza ale nówka cewka nie śmigana, a cena wyjsciowa za niego identyczna.
Co wybrac?
IMO strasznie wysokie ceny. Proponuję się przejechać na giełdę do handlarzy i tam poszukać. Znajdziesz używkę, ale w cenie poniżej 300zł i nawet z przeróbkami wyjdzie taniej.
tylko ze ja sie nie znam, i jak widze kupe chlodnic na stosie to nie bede wiedzial co i jak i cwaniak na gieldzie mi cos wcisnie jeszcze.... :P a 500 zł za nowke to duzo ?
ZTCW cooler na wymiar robiony to koszt około 800zł. Nowy cooler od innego auta to kwota około 500-700zł. Używka w dobrym stanie sprawdzona kosztuje w granicach 300zł.
lec szukaj na giełdzie coolera do iveco starej wersji, wiesz jak wygląda, dogadaj się z gościem, że jakby nie teges to wymienisz na inny i raczej nie będziesz miał problemu z pasowaniem.
szczerze mowiac jak mam jechac na gielde to jestem chory za kazdym razem. Bazarowa atmosfera rodem z lat 80-tych , obawa o to czy zastane auto jak wroce i reka nieustannie macajaca po kieszeni czy jeszcze mam portfel :P
...no i swiadomosc ze 3/4 stuffu to juchta. W zyciu jeszcze niczego tam nie kupilem. No ale podjade w niedziele... zobaczymy co tam maja
Jak sie wstrzymacie, to dowiem się o cene takiego ale w nówce.... a nie jakiegoś starego badziewia.
Mam zaprzyjaźniona firmę zajmująca się chłodnicami. Może coś z Nissens'a da się dobrać.
Przy kulku sztukach oczywiście będzie taniej... a do tego jest FV i gwarancja.
Rabat dla OCP gwarantowany (nawet na gębe). :diabelski_usmiech
szczerze mowiac jak mam jechac na gielde to jestem chory za kazdym razem. Bazarowa atmosfera rodem z lat 80-tych , obawa o to czy zastane auto jak wroce i reka nieustannie macajaca po kieszeni czy jeszcze mam portfel :P
...no i swiadomosc ze 3/4 stuffu to juchta. W zyciu jeszcze niczego tam nie kupilem. No ale podjade w niedziele... zobaczymy co tam maja
Mnie też giełda nieźle podkurza, ale niestety tak to jest chcesz mieć coś tanio
Może poszukaj w okolicy jakiegoś szrota i tam możesz też znaleźć coolery.
w gliwicach jest firma która handluje różnymi chłodnicami m.in stoja tez na giełdzie u nich dorabiałem mój IC, daja gwarancje na szczelność używanych dane :
Firma Zygmunt Sadło 032/2387003 Sosnicowicek/gliwic ul.powstańców 6
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Sorki, że odgrzewam kotleta, ale nie chciałem zakładać nowego tematu.
Mam pytanko odnośnie FMIC'a. Znalazłem takie ogłoszenie http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=145836364 i ciekaw jestem czy to by podeszło do mojego ASV? Z tego co Purchawa napisał w pierwszym poście wynika, że tak, ale chciałbym mieć pewność Nie wiem czy te wymiary wejściowych wlotów są odpowiednie...
Sorki, że odgrzewam kotleta, ale nie chciałem zakładać nowego tematu.
Mam pytanko odnośnie FMIC'a. Znalazłem takie ogłoszenie http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=145836364 i ciekaw jestem czy to by podeszło do mojego ASV? Z tego co Purchawa napisał w pierwszym poście wynika, że tak, ale chciałbym mieć pewność Nie wiem czy te wymiary wejściowych wlotów są odpowiednie...
IMO ten cooler jest za duży i na dokładkę trzeba go będzie nieźle przerobić, żeby podpasował. Przy cenie 500zł robi się strasznie drogi. Lepiej poszukać prostszego i tańszego, a przy takich cenach to już warto nad zupełnym customem na wymiar pomyśleć.
Czy intercooler o rdzeniu 600x300x76 mm podejdzie do OI, czy wymagać to będzie większej rzeźby?
Będzie trzeba rzeźbić :|
a tak na marginesie to ile chcesz pompować bo przy tych wymiarach można pewnie spokojnie ze 2.5bara dmuchnąć :?: :diabelski_usmiech
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Czy intercooler o rdzeniu 600x300x76 mm podejdzie do OI, czy wymagać to będzie większej rzeźby?
Będzie trzeba rzeźbić :|
a tak na marginesie to ile chcesz pompować bo przy tych wymiarach można pewnie spokojnie ze 2.5bara dmuchnąć :?: :diabelski_usmiech
W takim razie raczej odpada, hehe no tyle to raczej nie :wink: pytam bo jest opcja okazjonalnie ściągnięcia zestawu fmic własnie z takim rdzeniem z Anglii ale był by to raczej przerost formy nad treścią
a wiec ja mam taki pytanko czy taki FMIC podejdzie do 1.8T
Z góry dzieki za pomoc.
Plany mocowe to napewno ponad 200km w przyszłości
530mm x 235mm x 65mm 2,75"
czy nie bedzie problemów z montażem jego w Oci
lub tez taki tylko nie wiem czy nie miał by za małej srednicy wlotu i wyloty no i ta jego wysokość czy mogł by sie okazac za mały.
550mm x 140mm x 65mm 2,25"
ArekBinek, wejdź w mój profil, tam w prywatną galerię.
Jest tam zamontowany FMIC 550x180x65 wej/wyj 2,25".
Nie wiem czy jest sens montować wyższy ze względu na belkę. Oczywiście część za belką będzie odprowadzała ciepło ale nie będzie chłodzona tak jak powinna być :?
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
dobrygrzeswawa zdjęcia w galeri beda mi napewno bardzo pomocne dzieki bardzo fajnie to wyglada :]
Teraz mam pytanko ile płaciłeś za swojego FMIC o ile można wiedzieć? bo ten twój jest o 4 cm wyższy od tego co ja pokazałem.
No i teraz takie pytanko jak by zamontować FMIC z wej i wyj z jednej strony z lewej zeby nie było trzeba tyle rury ciagnać czy to spełni swoje zadanie czy lepszym rozwiazaniem jest z jednej wej a z drugiej strony wyj?
Teraz mam pytanko ile płaciłeś za swojego FMIC o ile można wiedzieć? bo ten twój jest o 4 cm wyższy od tego co ja pokazałem.
Ta czarna O1 kombi to nie jest moje auto tylko kolegi TM (tak jak w podpisie zdjęć) moja jest tylko robota. Koszt takiego FMIC-a jest taki jak w podanym przeze mnie linku.
Zamieszczone przez ArekBinek
zamontować FMIC z wej i wyj z jednej strony z lewej
jeśli zamontujesz z wej i wyj na lewą stronę to będziesz miał dolot dłuższy od tego na zdjęciach o długość IC. Jeśli zamontowałbyś na prawą stronę, to wtedy skróciłby się znacznie :wink: Poszukaj, może znajdziesz gdzieś FMIC dedykowany do 1.8T, bodajże od seata cupry gdzie wej i wyj jest właśnie z jednej strony. Jeśli Ci się poszczęści to może i ori rurki wyrwiesz :roll:
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz