Dzieki ale zastanawiam się dlaczego tak jest?
Hamulce
Zwiń
X
-
Od razu chcesz wydac pieniadze bez szukania przyczyn? Troche szybko moim zdaniem. Jesli rzeczywiscie nadaja sie do wymiany to niedawno pisano... http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=hamulce
[ Dodano: Pon 05 Lis, 07 19:24 ]
oraz: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=hamulce
[ Dodano: Pon 05 Lis, 07 19:28 ]
takze: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=hamulcePL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex
Komentarz
-
-
lec
na polskie warunki kolego najlepsze sa okragle....
bo co to za pytanie ? Szwedzi maja inne warunki hamowania ? zawiecha rozumiem ale hamulce ?
co do nacinanych , nawiercanych, nawiercano-nacinanych i nacinano-nawiercanych to zalezy kto co lubi i jaka marka. U mnie jak do tej pory najlepiej sprawdzaly sie oryginaly (tylko nie w cenach Kulczyka!) i sobie je chwale. A jak masz jakies bajert to jednemu bije a drugiemu nie, temu sie gna a temu nie - kazdy jedzi inaczej i inaczej hamuje. Moze napisz lepiej jakie masz teraz i jakie doswiadczenia z nimi zwiazane ze nie wystarczaja....
pozdr
Komentarz
-
Dokładnie tak. 16cali i 205/55/16.
W zupełności wystarcza i nie przeszkadza.
A jak komuś brakuje jeszcze hebli - polecam zestaw od Golfa4 R32, ale wtedy to już 17cali minimum) ewentualnie od któregoś Leonów jest zestaw Brembo z 4tłoczkowymi zaciskami o ile się nie mylę (też min 17cali)
pozdr,
Bacownik
Komentarz
-
-
jesli moge wtracic swoje 5 gr. to ja swojej czeszce zafundowalem tarcze BLACK DIAMOND 280mm nacinane i wiercone do tego klocki GALFER o podwyzszonym wspolczynniku tarcia i jest git nadmieniam ze dobrze jest tez wymienic elastyczne przewody na zbrojone co nieco podnosi wydajnosc systemukoszt takiej operacji to ok 1500zl plus ew robocizna
AGR'00 123KM/264Nm
Komentarz
-
-
lec
Zamieszczone przez daroodobrze jest tez wymienic elastyczne przewody na zbrojone co nieco podnosi wydajnosc systemu
no wlasnie to mi zostalo, ktos moze cos konkretnego polecic? jakies symbole, linki... ?
Komentarz
Komentarz