Hamulce

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Nexus6
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 4847
    • Volkswagen

    #26
    Zamieszczone przez lec
    Zamieszczone przez daroo
    dobrze jest tez wymienic elastyczne przewody na zbrojone co nieco podnosi wydajnosc systemu

    no wlasnie to mi zostalo, ktos moze cos konkretnego polecic? jakies symbole, linki... ?
    nie polecam robionych przez polskich speców od przewodów ciśnieniowych,
    zawsze coś sp...ą, pierwszy zrobił przewody o centymetr za długie i się przetarły ... przy ostrym hamowaniu ze 150 kmph;
    drugi zrobił przewody nie przepuszczające płynu - :diabelski_usmiech
    gdyby nie to że spece z ASKO mi je założyli i wypuścili na ulice :evil:

    więc w kwestii zbrojonych przewodów hamulcowych zalecam zwiększoną ostrożność
    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

    Komentarz


    • #27
      nie ma profi kitów ? tzn gotowców? za gruba walute nawet ?

      Komentarz

      • daroo
        Rider
        • 2006
        • 315

        #28
        lec spytaj o przewody black diamond dla golfa3 pasuja do octy wiem bo mam zalozone mozna dostac w JC AUTO w dziale tuningu maja kilka oddzialow w kraju BTW koszt to ok 380 zl kpl
        AGR'00 123KM/264Nm

        Komentarz

        • Nexus6
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4847
          • Volkswagen

          #29
          lec, jeśli już to zainteresuj sie produktami Goodridge'a -> http://www.goodridge.net/uk/automotive.htm
          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

          Komentarz

          • Zibi
            Rider
            S_OCP Member
            • 2005
            • 491

            #30
            Przewody do O1 ma jeszcze w swojej ofercie Sparco

            Zamierzam je przetestowac na wiosne

            Pozdrawiam
            Zibi

            Komentarz


            • #31
              "Nazwa: Octavia Skoda wszystkie (in verifica)"

              nie mowcie mi ze wszystkie o1 maja takie same przewody hamulcowe...

              Komentarz

              • Samiec
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4287
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #32
                A moze jakies przewody z EBAYa, mozna tam znalesc kilka przewodow w stalowym oplocie do golfa 4/bory(jetty). W cenie jak dobrze pamietam 100-150zl, teraz dolar sporo potanial, wiec powinno byc jeszcze taniej. Jak zakupic kilka kompletow to z cena za przesylkie tez nie bedzie zla.
                Np. LINK
                65$ tyle ze za przod i tyl. Co to za firma to nei mam pojecia :roll:
                LINK 2
                70$
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz

                • Zibi
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 491

                  #33
                  Zamieszczone przez lec
                  "Nazwa: Octavia Skoda wszystkie (in verifica)"

                  nie mowcie mi ze wszystkie o1 maja takie same przewody hamulcowe...
                  Szybki rzut oka do vagcat-a pokazuje, ze wiekszosc ma takie same
                  Pdst roznice to abs (jest - dluzszy, nie ma krotszy) i naped 4x4

                  Ten sam PN Sparco maja rowniez przewody do Golf-a, A3 i Leona - roznia sie tylko liczba w nawiasie

                  Tak naprawde potrzebne jest info praktyczne, oparte na doswiadczeniu - w sumie tez je chetnie poznam

                  Co do jakosci tych przewodow wg opinii na sr.pl - dobry stosunek cena\jakosc
                  Goodridge to to nie jest, ale tez nie jest to jakas samorobka - mysle wiec, ze do naszych celow da rade.

                  Komentarz


                  • #34
                    a do tego mam dystrybutora na miejscu Chyba sie skusze..

                    Komentarz

                    • daroo
                      Rider
                      • 2006
                      • 315

                      #35
                      jasli moge zrobic maly wtret to powiem wam ze jak dobieralem przewody to w pierwszym rozdaniu wzielem golfa IV zadowolony z zakupu zawiozlem do mecha no i niespodzianka :shock: okazalo sie ze w mojej skodziance od strony zaciskow sa oczka nie wkretki tyl natomiast pasowal bez problemu po przejrzeniu katalogu okazalo sie ze tzw.banjo czyt.oczko ma golfIII mowa o przewodach BLACK DIAMOND
                      AGR'00 123KM/264Nm

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #36
                        daroo, No to cos masz dziwnego w aucie. Bo jesli wsadziles heble 288 lub 312mm to sa takie same w OI jak i Golfie IV. Zaciski FS III sa tez identyczne w obu tych autach, tak wiec cos chyba katalog jest nie halo :twisted:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • daroo
                          Rider
                          • 2006
                          • 315

                          #37
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          daroo, No to cos masz dziwnego w aucie. Bo jesli wsadziles heble 288 lub 312mm to sa takie same w OI jak i Golfie IV. Zaciski FS III sa tez identyczne w obu tych autach, tak wiec cos chyba katalog jest nie halo :twisted:
                          i tu sie mylisz mam tarcze 280mm FS III wiec katalog jest jak najbardziej halo :bajer a tak na marginesie to ja tez myslalem ze jest wkretka ale caly ten dzynks to wlasnie jest oczko
                          AGR'00 123KM/264Nm

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #38
                            daroo, I to jest ciekawe. Bo wg tej teorii jak zmienilem heble z FSIII na 288 to powinienem zmienic przewody, a te mam seryjne. W obu tych zaciskach mialem oczka. I tak samo musi byc w Golfie IV z uwagi na to, ze te elementy sa identyczne, to musi byc tak samo w OI jak i GIV.

                            Czyli jednak i tu i tu sa oczka i katalog ma jajo
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • jaro4444
                              Rider
                              • 2006
                              • 508

                              #39
                              Zamieszczone przez daroo
                              jasli moge zrobic maly wtret to powiem wam ze jak dobieralem przewody to w pierwszym rozdaniu wzielem golfa IV zadowolony z zakupu zawiozlem do mecha no i niespodzianka okazalo sie ze w mojej skodziance od strony zaciskow sa oczka nie wkretki tyl natomiast pasowal bez problemu po przejrzeniu katalogu okazalo sie ze tzw.banjo czyt.oczko ma golfIII mowa o przewodach BLACK DIAMOND

                              To masz coś pokopane. Ja miałem u siebie 280 mm (FSIII) później 288 i teraz mam 312 mm.
                              Wszędzie z przodu jest to samo zakończenie przewodu, tylko w jednych zaciskach przed okręcaniem się przewodu podczas montażu i pracy chroni specjalny bolec a w innych przewód bokiem opiera się o nadlew w konstrukcji zacisku.
                              Ot tyle filozofii :diabelski_usmiech

                              Inne przewody mają Octavie 4X4 - dłuższe. Golf R32 oraz Leon CupraR mają innej konstrukcji zacisk i inne przewody. Poza tym wszędzie to samo idzie.
                              Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                              Komentarz

                              • dariuspolo
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 1168

                                #40
                                daroo, musze przyznac racje kolegom Maicroft, jaro4444, przy
                                przekladce z 280 (FSIII) na 288 zadnej wiekszej zezby i umnie wezyki tez zostaly stare.
                                T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                                SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                                Zuzycie paliwa

                                Komentarz


                                • #41
                                  tez potwierdzam, i po przejsciu na 288, i na 312.

                                  Komentarz

                                  • daroo
                                    Rider
                                    • 2006
                                    • 315

                                    #42
                                    koledzy to nie jest kwestia stare nie stare ja zmienialem i wyszlo to co wyszlo przecierz nie bede sie z wami spieral bo mnie to nie bawi niech kazdy przyjrzy sie koncowkom z naprwde bliska bo byc moze ja mam jakis wynalazek :| ale nie sadze!nie mowimy o zmianie srednicy tarcz tylko o przewodach elastycznych a konkretnie ich mocowaniu w zaciskach :P a tak w ogole to mam wrazenie ze nie wszyscy sledza temat od poczatku :!: a przynajmniej rozumieja czytany tekst :!:
                                    AGR'00 123KM/264Nm

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #43
                                      daroo, To Ci tlumaczymy, ze zaciski wszystkie jakies sa w OI maja oczko, a nie wkretke. Golf IV ma te same numery czesci i zaciski powinny byc te same i wg schematow tak wlasnie jest.

                                      Kolega mowi jak bylo w jednym z katalogow producentow przewodow hamulcowych, a ja mowie, ze tam jest blad, a kolega mi odpowiada, ze nie czytam ze zrozumieniem. A wiec Golf 3 ma wkrecany przewod hamulcowy, a Golf 4 ma oczko, a producent przewodow jesli ma inaczej, a tak wynika z opisu kolegi ma blad w katalogu i tyle. Na potwierdzenie mojej teorii wrzucam dwa rysunki, chetnie zobacze jak wyglada katalog producenta tych przewodow hamulcowych :twisted:
                                      Załączone pliki
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • januszdg
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 263

                                        #44
                                        Wy tu gadu gadu! A ja nadal nie wiem w co zainwestowac?

                                        Komentarz

                                        • djczas
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 9612

                                          #45
                                          januszdg, w komplet 312 na przód i 254 od rs na tył (oba od rs)

                                          Komentarz

                                          • Nexus6
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 4847
                                            • Volkswagen

                                            #46
                                            Zamieszczone przez djczas
                                            w komplet 312 na przód i 254 od rs na tył
                                            i w min. 16" felgi :diabelski_usmiech
                                            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                            Komentarz

                                            Pracuję...