No to czas i na moje LOGI....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sebastian
    Rider
    • 2004
    • 412

    No to czas i na moje LOGI....

    Zamieszczone przez djczas
    jeśli byś chciał jechać przepisowo z Warszawy do Wrocławia to byś jechał około 12h tyle wyliczyli specjaliści bazując na wszystkich znakach ruchu i innych ograniczeniach
    amen bracie
    RS BLUE
  • Samiec
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 4287
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    No to czas i na moje LOGI....

    Zrobilem kilka logow do wgladu, bo ostatnio cos jak by wiecej palil (nawet do 1l ON) i był wyczuwalnie bardziej mulowaty.
    Przebieg auta w chwili testow 170kkm, orginalna turbina i przeplywka, lightowy wirus by MT wawa.
    Przy pierwszym tescie drogowym zlapalem notlaufa :shock:


    No i testy drogowe na 3biegu:

    Kanaly: 003 /011/013 notlauf (chyba zapieczone prowadnice?) blad 17965.

    Kanaly 003/011/013 drugi test po zgaszeniu silnika.

    Kanaly 003/011 zrobilem dla pewnosci jeszzce 3 test.

    Kanaly 004/008/010


    Po godzinie zrobilem dla pewnosci raz jeszcze pomiary:
    Kanal: 003

    kanal 004

    kanal 008

    kanal 010

    kanal 011

    kanal 013


    Korekcje zle tak nie wygladaja, na jednym cylindrze jest na plusie, moze to byc przyczyna cykajacego popychacza?

    Kanaly 011/003 3bieg


    Kanaly 011/003 4bieg


    Ogolnie przegladajac rozne logi na forum zauwazylem ze wiekszosci zadana wartosc przeplywki wynosci 850, a u mnie jest 750, ma to jakies znaczenie?

    Po zakonczonych testach auto smiga jak bym odpiol przyczepkie :shock: :diabelski_usmiech

    Warto robic jeszcze jakies dodatkowe logi z jakis kanalow?
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz

    • wojtassss
      Drive
      • 2007
      • 41

      #3
      Re: No to czas i na moje LOGI....

      witam, jako, że nikt nie pisze to może ja coś napiszę

      Co prawda nie znam się za dużo, ale z tego co wyczytałem na forum a4-klub.pl (polecam lekturę działu "Diagnostyka VAG" i podwieszony temat w jaki sposób wykonywać pomiary.

      Ja bym się na razie nie przejmował, tylko przegonił porządnie samochód (poprzeciągał obroty troche, aby rozruszać kierownice, no i aby zaworek N75 troche popracował). Nieczytelne są dla mnie logi basic settings (po zapisaniu na dysku plików, wartości są rozmyte?, nie da się ich powiększyć).

      Ogólnie widać, że jest jakiś problemik ze sterowanie turbo, bo albo dużo za dużo pompuje (1,5 bara i notlauf) albo wartość stale jest minimalnie za duża.


      Generalnie proponowałbym w trase się wybrać i ognia :diabelski_usmiech

      A później wróciłbym do zrobienia nowych logów.
      Proponowałbym logować 1 lub 2 kanały maksymalnie, wtedy będzie wykonanych więcej pomiarów w czasie jednego przyśpieszenia, co łatwiej pozwala określić czy wszystko jest OK.

      pozdrawiam Wojtassss
      octavie mam i ja

      Komentarz

      • Ziomal
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 5841
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Zamieszczone przez wojtassss
        Generalnie proponowałbym w trase się wybrać i ognia
        U mnie po trasie samochód się z notlaufami troche uspokoił ale dalej pompuje 1.5 Bara
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz

        • Samiec
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4287
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Na postoju basic seting kanaly:
          003

          Wednesday 16 January 2008 15:05:47
          038 906 012 CL 1.9l R4 EDC 0400SG 3359

          Group A: '003
          Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
          TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75%
          MARKER STAMP /min mg/R %
          0 903 EGR On 210 99,6
          0,37 903 EGR On 200 99,6
          0,77 903 EGR On 200 99,6
          1,17 903 EGR On 195 99,6
          1,57 903 EGR On 195 99,6
          1,97 903 EGR On 185 99,6
          2,37 903 EGR On 185 99,6
          2,77 903 EGR On 185 99,6
          3,17 903 EGR On 175 99,6
          3,57 903 EGR On 185 99,6
          3,97 903 EGR On 185 99,6
          4,37 903 EGR On 190 99,6
          4,77 903 EGR On 180 99,6
          5,17 903 EGR On 180 99,6
          5,56 903 EGR On 180 99,6
          5,96 903 EGR On 180 99,6
          6,36 903 EGR On 180 99,6
          6,76 903 EGR On 180 99,6
          7,16 903 EGR On 180 99,6
          7,56 903 EGR On 170 99,6
          7,96 903 EGR On 175 99,6
          8,36 903 EGR On 185 99,6
          8,75 903 EGR On 180 99,6
          9,15 903 EGR Off 170 99,6
          9,55 903 EGR Off 420 0
          9,95 903 EGR Off 440 0
          10,35 903 EGR Off 455 0
          10,75 903 EGR Off 455 0
          11,15 903 EGR Off 455 0
          11,55 903 EGR Off 460 0
          11,95 903 EGR Off 460 0
          12,35 903 EGR Off 470 0
          12,75 903 EGR Off 465 0
          13,15 903 EGR Off 465 0
          13,55 903 EGR Off 465 0
          13,95 903 EGR Off 470 0
          14,35 903 EGR Off 455 0
          14,75 903 EGR Off 480 0
          15,15 903 EGR Off 485 0
          15,55 903 EGR Off 475 0
          15,95 903 EGR Off 480 0
          16,35 903 EGR Off 480 0
          16,75 903 EGR Off 475 0
          17,14 903 EGR Off 480 0
          17,55 903 EGR Off 490 0
          17,94 903 EGR Off 490 0
          18,34 903 EGR Off 480 0
          18,74 903 EGR Off 485 0
          19,14 903 EGR Off 480 0
          19,54 903 EGR On 475 0
          19,94 903 EGR On 310 99,6
          20,34 903 EGR On 235 99,6
          20,74 903 EGR On 205 99,6
          21,14 903 EGR On 210 99,6
          21,54 903 EGR On 195 99,6
          21,94 903 EGR On 200 99,6
          22,34 903 EGR On 185 99,6
          22,74 903 EGR On 190 99,6
          23,14 903 EGR On 185 99,6
          23,54 903 EGR On 195 99,6
          23,94 903 EGR On 190 99,6
          24,34 903 EGR On 190 99,6
          24,74 903 EGR On 185 99,6
          25,14 903 EGR On 190 99,6
          25,54 903 EGR On 190 99,6
          25,94 903 EGR On 190 99,6
          26,34 903 EGR On 185 99,6
          26,74 903 EGR On 180 99,6
          27,14 903 EGR On 190 99,6
          27,54 903 EGR On 185 99,6
          27,94 903 EGR On 190 99,6
          28,34 903 EGR On 190 99,6
          28,74 903 EGR On 180 99,6
          29,14 903 EGR On 180 99,6
          29,54 903 EGR On 175 99,6
          29,94 903 EGR Off 170 99,6
          30,34 903 EGR Off 470 0
          30,74 903 EGR Off 475 0
          31,14 903 EGR Off 465 0
          31,54 903 EGR Off 475 0
          31,94 903 EGR Off 470 0
          32,34 903 EGR Off 465 0
          32,74 903 EGR Off 470 0
          33,14 903 EGR Off 475 0
          33,54 903 EGR Off 475 0
          33,94 903 EGR Off 475 0
          34,34 903 EGR Off 470 0
          34,74 903 EGR Off 480 0
          35,14 903 EGR Off 475 0
          35,54 903 EGR Off 485 0
          35,94 903 EGR Off 480 0
          36,34 903 EGR Off 465 0
          36,74 903 EGR Off 455 0
          37,14 903 EGR Off 470 0
          37,54 903 EGR Off 475 0
          37,94 903 EGR Off 475 0
          38,34 903 EGR Off 475 0
          38,74 903 EGR Off 475 0
          39,14 903 EGR Off 480 0
          39,54 903 EGR Off 465 0
          39,94 903 EGR Off 455 0
          40,34 903 EGR On 460 0
          40,74 903 EGR On 305 99,6
          41,14 903 EGR On 220 99,6
          41,54 903 EGR On 200 99,6
          41,94 903 EGR On 200 99,6
          42,34 903 EGR On 195 99,6
          42,74 903 EGR On 185 99,6
          43,14 903 EGR On 185 99,6
          43,54 903 EGR On 180 99,6
          43,94 903 EGR On 180 99,6
          44,34 903 EGR On 175 99,6
          44,74 903 EGR On 180 99,6
          45,14 903 EGR On 180 99,6
          45,54 903 EGR On 175 99,6
          45,93 903 EGR On 175 99,6
          46,33 903 EGR On 175 99,6
          46,73 903 EGR On 175 99,6
          47,13 903 EGR On 165 99,6
          47,53 903 EGR On 165 99,6
          47,93 903 EGR On 170 99,6
          48,33 903 EGR On 175 99,6
          48,73 903 EGR On 180 99,6
          49,13 903 EGR On 170 99,6
          49,53 903 EGR On 175 99,6
          49,93 903 EGR On 185 99,6
          50,33 903 EGR On 175 99,6
          50,73 903 EGR Off 180 99,6
          51,13 903 EGR Off 460 0
          51,53 903 EGR Off 460 0
          51,93 903 EGR Off 465 0
          52,33 903 EGR Off 475 0
          52,73 903 EGR Off 480 0
          53,13 903 EGR Off 480 0
          53,53 903 EGR Off 475 0
          53,93 903 EGR Off 475 0
          54,33 903 EGR Off 480 0
          54,73 903 EGR Off 480 0
          55,13 903 EGR Off 475 0
          55,53 903 EGR Off 480 0
          55,93 903 EGR Off 480 0
          56,33 903 EGR Off 475 0
          56,73 903 EGR Off 485 0
          57,13 903 EGR Off 485 0
          57,53 903 EGR Off 480 0
          57,93 903 EGR Off 490 0
          58,33 903 EGR Off 485 0
          58,73 903 EGR Off 495 0
          59,13 903 EGR Off 485 0
          59,53 903 EGR Off 480 0
          59,93 903 EGR Off 475 0
          60,33 903 EGR Off 475 0
          60,73 903 EGR Off 485 0
          61,13 903 EGR On 465 0
          61,53 903 EGR On 315 99,6
          61,93 903 EGR On 235 99,6
          62,33 903 EGR On 225 99,6
          62,73 903 EGR On 205 99,6
          63,13 903 EGR On 205 99,6
          63,53 903 EGR On 195 99,6
          63,93 903 EGR On 195 99,6
          64,33 903 EGR On 185 99,6
          64,73 903 EGR On 185 99,6
          65,13 903 EGR On 190 99,6
          65,53 903 EGR On 190 99,6
          65,93 903 EGR On 190 99,6
          66,33 903 EGR On 180 99,6
          66,73 903 EGR On 180 99,6
          67,13 903 EGR On 185 99,6
          67,53 903 EGR On 180 99,6
          67,93 903 EGR On 170 99,6
          68,33 903 EGR On 180 99,6
          68,73 903 EGR On 180 99,6
          69,13 903 EGR On 180 99,6
          69,53 903 EGR On 180 99,6
          69,93 903 EGR On 170 99,6
          70,33 903 EGR On 170 99,6
          70,73 903 EGR On 180 99,6
          71,13 903 EGR On 170 99,6
          71,53 903 EGR Off 170 99,6
          71,93 903 EGR Off 440 0
          72,33 903 EGR Off 445 0
          72,73 903 EGR Off 445 0
          73,13 903 EGR Off 450 0
          73,53 903 EGR Off 465 0
          73,92 903 EGR Off 475 0
          74,32 903 EGR Off 475 0
          74,72 903 EGR Off 475 0
          75,12 903 EGR Off 480 0
          75,52 903 EGR Off 470 0
          75,92 903 EGR Off 485 0
          76,32 903 EGR Off 480 0
          76,72 903 EGR Off 475 0
          77,12 903 EGR Off 470 0
          77,52 903 EGR Off 480 0
          77,92 903 EGR Off 480 0
          78,32 903 EGR Off 480 0
          78,72 903 EGR Off 480 0
          79,12 903 EGR Off 480 0
          79,52 903 EGR Off 485 0
          79,92 903 EGR Off 480 0
          80,32 903 EGR Off 470 0
          80,72 903 EGR Off 485 0
          81,12 903 EGR Off 485 0
          81,52 903 EGR Off 485 0
          81,92 903 EGR On 475 0

          004
          Wednesday 16 January 2008 15:04:22
          038 906 012 CL 1.9l R4 EDC 0400SG 3359

          Group A: '004
          Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
          TIME 870-950 rpm 2*A-3*BTDC 2*A-3*BTDC 3-80%
          MARKER STAMP /min °BTDC %
          0 903 Late 3,7 58,2
          0,4 903 Late 3,7 59,4
          0,8 903 Early 3,7 59
          1,2 903 Early 6,8 66,1
          1,6 903 Early 7,5 66,1
          2 903 Early 7,9 65,3
          2,4 903 Early 7,9 66,5
          2,8 903 Early 7,7 68,1
          3,2 903 Early 7,5 68,9
          3,6 903 Early 7,9 66,5
          4 903 Early 8,1 64,9
          4,4 903 Early 7,9 66,9
          4,8 903 Early 7,9 67,3
          5,2 903 Early 7,7 68,1
          5,6 903 Early 7,7 68,1
          6 903 Early 7,9 65,7
          6,4 903 Early 7,9 66,5
          6,8 903 Early 8,1 66,9
          7,2 903 Early 7,9 66,9
          7,6 903 Early 7,7 67,3
          8 903 Early 7,5 65,3
          8,4 903 Early 7,7 64,5
          8,8 903 Early 8,1 65,3
          9,2 903 Early 7,9 66,1
          9,6 903 Early 7,9 68,1
          10 903 Early 8,1 67,7
          10,4 903 Early 7,9 65,7
          10,8 903 Early 7,9 66,5
          11,2 903 Late 7,9 66,9
          11,6 903 Late 4 55,4
          12 903 Late 3,5 58,6
          12,4 903 Late 4 57
          12,8 903 Late 3,7 57,8
          13,19 903 Late 4 58,6
          13,59 903 Late 3,7 59,8
          13,99 903 Late 3,5 57,4
          14,39 903 Late 3,5 60,6
          14,79 903 Late 4 58,6
          15,19 903 Late 4,2 57,4
          15,59 903 Late 4 57,8
          15,99 903 Late 4 58,2
          16,39 903 Late 4 58,2
          16,79 903 Late 4,2 57,4
          17,19 903 Late 4,2 57
          17,59 903 Late 4,2 57
          17,99 903 Late 3,7 59,4
          18,39 903 Late 3,5 60,6
          18,79 903 Late 3,7 59
          19,19 903 Late 4 58,2
          19,59 903 Late 4,2 57,8
          19,99 903 Late 3,7 59,8
          20,39 903 Late 3,5 61,4
          20,79 903 Late 3,7 59
          21,19 903 Late 4 57,8
          21,59 903 Early 4 58,2
          21,99 903 Early 7,5 62,2
          22,39 903 Early 7,5 65,7
          22,79 903 Early 7,5 66,1
          23,19 903 Early 7,5 67,7
          23,59 903 Early 7,7 66,9
          23,99 903 Early 7,9 66,1
          24,39 903 Early 7,9 66,5
          24,79 903 Early 7,7 67,3
          25,19 903 Early 7,5 69,3
          25,59 903 Early 7,7 68,5
          25,99 903 Early 7,9 66,1
          26,39 903 Early 7,9 66,1
          26,79 903 Early 7,7 68,1
          27,19 903 Early 7,7 68,5
          27,59 903 Early 7,5 68,5
          27,99 903 Early 7,9 66,5
          28,39 903 Early 8,1 64,9
          28,79 903 Early 8,1 65,7
          29,19 903 Early 7,9 66,9
          29,59 903 Early 7,9 67,3
          29,99 903 Early 7,9 66,1
          30,39 903 Early 8,1 65,7
          30,79 903 Early 7,9 67,3
          31,19 903 Early 7,9 67,7
          31,57 903 Early 7,7 68,5
          31,97 903 Late 7,7 68,5
          32,37 903 Late 4 58,2
          32,77 903 Late 4 58,2
          33,17 903 Late 3,5 59,8
          33,57 903 Late 3,5 59,8
          33,97 903 Late 3,7 59
          34,37 903 Late 4 57,8
          34,77 903 Late 4,2 57,4
          35,17 903 Late 4,2 57,8
          35,57 903 Late 3,7 60,2
          35,97 903 Late 4 59,4
          36,37 903 Late 4 59,4
          36,77 903 Late 4,2 57,4
          37,17 903 Late 4 59,4
          37,57 903 Late 3,5 62,2
          37,97 903 Late 4 59,8
          38,37 903 Late 3,7 59
          38,77 903 Late 4 58,2
          39,17 903 Late 4 60,2
          39,57 903 Late 4,2 61,4
          39,97 903 Late 4 61,4
          40,37 903 Late 3,5 59
          40,77 903 Late 3,7 57
          41,17 903 Late 4 56,2
          41,57 903 Late 4 58,6
          41,97 903 Late 4 59,8
          42,37 903 Early 3,7 61
          42,77 903 Early 7,5 66,5
          43,17 903 Early 7,7 66,9
          43,57 903 Early 7,9 65,3
          43,97 903 Early 7,9 66,1
          44,37 903 Early 7,7 67,3
          44,77 903 Early 7,7 68,1
          45,17 903 Early 7,5 69,3
          45,57 903 Early 7,7 67,7
          45,97 903 Early 7,9 66,9
          46,37 903 Early 7,9 67,3
          46,77 903 Early 7,9 67,7
          47,17 903 Early 7,5 69,7
          47,57 903 Early 7,5 69,7
          47,97 903 Early 8,1 66,5
          48,37 903 Early 8,1 66,1
          48,77 903 Early 7,9 66,9
          49,17 903 Early 7,9 67,3
          49,57 903 Early 7,9 67,7
          49,97 903 Early 8,1 66,1
          50,37 903 Early 8,1 65,7
          50,77 903 Early 8,1 66,5
          51,17 903 Early 7,7 68,5
          51,57 903 Early 7,5 69,7
          51,97 903 Early 7,9 67,7
          52,37 903 Early 8,1 66,5
          52,77 903 Late 7,9 67,7
          53,17 903 Late 3,7 59,8
          53,57 903 Late 3,5 60,2
          53,96 903 Late 4 58,2
          54,36 903 Late 4 57,8
          54,76 903 Late 3,7 59,8
          55,16 903 Late 3,7 59,4
          55,56 903 Late 4 58,6
          55,96 903 Late 4,2 57,4
          56,36 903 Late 4,2 57,8
          56,76 903 Late 4 58,6
          57,16 903 Late 4 59,8
          57,56 903 Late 3,7 60,6
          57,96 903 Late 4 59,8
          58,36 903 Late 3,7 60,6
          58,76 903 Late 4,2 58,6
          59,16 903 Late 4 61,4
          59,56 903 Late 3,5 59
          59,96 903 Late 3,5 57,4
          60,36 903 Late 3,7 56,6
          60,76 903 Late 4,2 59,8
          61,16 903 Late 4 61
          61,56 903 Late 4 59,8
          61,96 903 Late 4 59,4
          62,36 903 Late 4,2 58,2
          62,76 903 Late 4,4 60,2
          63,16 903 Early 4,4 57
          63,56 903 Early 7 66,5
          63,96 903 Early 6,8 69,3
          64,36 903 Early 7 69,7
          64,76 903 Early 7,5 68,5
          65,16 903 Early 7,9 66,9
          65,56 903 Early 7,7 68,5
          65,96 903 Early 7,7 68,5
          66,36 903 Early 7,5 69,3
          66,76 903 Early 7,7 68,9
          67,16 903 Early 7,9 68,1
          67,56 903 Early 8,1 66,5

          004drugi log

          Wednesday 16 January 2008 15:15:15
          038 906 012 CL 1.9l R4 EDC 0400SG 3359

          Group A: '004
          Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
          TIME 870-950 rpm 2*A-3*BTDC 2*A-3*BTDC 3-80%
          MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC %
          0 903 0,4 0,4 41
          0,4 903 0,4 0,7 39,8
          0,8 903 0,4 0,4 41
          1,2 903 0,4 0,4 41
          1,6 903 0,4 0,4 39,8
          2 903 0,4 0,7 39
          2,4 903 0,4 0,4 40,6
          2,8 903 0,4 0,2 42,2
          3,2 903 0,4 0,2 41,8
          3,6 903 0,4 0,4 40,2
          3,98 903 0,4 0,4 41,4
          4,38 903 0,4 0,4 41,8
          4,78 903 0,4 0,4 42,2
          5,18 903 0,4 0,4 40,6
          5,58 903 0,4 0,2 41,8
          5,98 903 0,4 0,2 41,8
          6,38 903 0,4 0,2 41,8
          6,78 903 0,4 0,4 40,6
          7,18 903 0,4 0,7 39,8
          7,58 903 0,4 0,2 40,2
          7,98 903 0,4 0,2 39,8
          8,38 903 0,4 0,4 40,6
          8,78 903 0,4 0,4 40,2
          9,18 903 0,4 0,7 41,8
          9,58 903 0,4 0,4 41
          9,98 903 0,4 0,7 41,8
          10,38 903 0,4 0,7 40,6
          10,78 903 0,4 0,7 41,8
          11,18 903 0,4 0,2 41
          11,58 903 0,4 0,4 41,8
          11,98 903 0,4 0,4 41,8
          12,38 903 0,4 0,4 42,2
          12,78 903 0,4 0,2 40,6
          13,18 903 0,4 0,2 40,6
          13,58 903 0,4 0,2 39,8
          13,98 903 0,4 0,4 41
          14,38 903 0,4 0,2 39,8
          14,78 903 0,4 0,2 40,2
          15,18 903 0,4 0,4 40,2
          15,58 903 0,4 0,9 42,6
          15,98 903 0,4 0,4 41,8
          16,38 903 0,4 0,4 41
          16,78 903 0,4 0,4 40,2
          17,18 903 0,4 0,7 42,6
          17,58 903 0,4 0,4 42,6
          17,98 903 0,4 0,2 42,2
          18,38 903 0,4 0,2 41
          18,78 903 0,4 0,4 42,2
          19,18 903 0,4 0,4 42,6
          19,58 903 0,4 0,2 41
          19,98 903 0,4 0,2 39
          20,38 903 0,4 0,4 40,2
          20,78 903 0,4 0,4 42,2
          21,18 903 0,4 0,2 41
          21,58 903 0,4 0,4 40,2
          21,98 903 0,4 0,7 41
          22,38 903 0,4 0,7 42,6
          22,78 903 0,4 0,4 41,8
          23,18 903 0,4 0,4 40,6
          23,57 903 0,4 0,4 41
          23,97 903 0,4 0,4 43
          24,37 903 0,4 0,2 43
          24,77 903 0,4 0,4 41,8
          25,17 903 0,4 0,4 40,6
          25,57 903 0,4 0,2 42,2
          25,97 903 0,4 0,2 41,4
          26,37 903 0,4 0,2 40,2
          26,77 903 0,4 0,2 39,4
          27,17 903 0,4 0,4 41,4
          27,57 903 0,4 0,2 41,4
          27,97 903 0,4 0,7 42,2
          28,37 903 0,4 0,7 40,6
          28,77 903 0,4 0,7 42,6
          29,17 903 0,4 0,2 42,2
          29,57 903 0,4 0,4 42,2
          29,97 903 0,4 0,4 41,4
          30,37 903 0,4 0,4 43
          30,77 903 0,4 0,2 43
          31,17 903 0,4 0,2 42,2
          31,57 903 0,4 0,4 41,4
          31,97 903 0,4 0,4 41,8
          32,37 903 0,4 0,2 41,4
          32,77 903 0,4 0,2 41
          33,17 903 0,4 0,4 40,2
          33,57 903 0,4 0,7 42,2
          33,97 903 0,4 0,4 41,8
          34,37 903 0,4 0,4 41,8
          34,77 903 0,4 0,7 41,8
          35,17 903 0,4 0,7 43
          35,57 903 0,4 0,4 41,4
          35,97 903 0,4 0,2 42,6
          36,37 903 0,4 0,4 42,2
          36,77 903 0,4 0,4 41
          37,17 903 0,4 0,4 41,8
          37,57 903 0,4 0,2 43,4
          37,97 903 0,4 0,2 42,2
          38,37 903 0,4 0,4 41,4
          38,77 903 0,4 0,4 41,8
          39,17 903 0,4 0,2 43
          39,57 903 0,4 0,2 42,6
          39,97 903 0,4 0,4 41,8
          40,37 903 0,4 0,7 40,2
          40,77 903 0,4 0,4 41
          41,17 903 0,4 0,7 40,6
          41,57 903 0,4 0,4 41,4
          41,97 903 0,4 0,7 40,2
          42,37 903 0,4 0,2 42,2
          42,77 903 0,4 0,4 41,8
          43,17 903 0,4 0,2 42,6
          43,57 903 0,4 0,4 41,4
          43,97 903 0,4 0,7 42,2
          44,37 903 0,4 0,2 42,2
          44,77 903 0,4 0,2 43
          45,17 903 0,4 0,4 41,8
          45,57 903 0,4 0,4 42,6
          45,97 903 0,4 0,2 42,2
          46,37 903 0,4 0,2 42,2
          46,77 903 0,4 0,2 40,6
          47,17 903 0,4 0,4 41
          47,57 903 0,4 0,2 40,6
          47,97 903 0,4 0,2 41,4
          48,37 903 0,4 0,4 41


          011
          Wednesday 16 January 2008 15:02:36
          038 906 012 CL 1.9l R4 EDC 0400SG 3359

          Group A: '011
          Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
          TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
          MARKER STAMP /min mbar %
          0,54 903 ON 979,2 19,9
          0,94 903 ON 989,4 0
          1,34 903 ON 999,6 0
          1,74 903 ON 1020 0
          2,14 903 ON 1020 0
          2,54 903 OFF 1030,2 0
          2,94 903 OFF 1020 99,6
          3,34 903 OFF 999,6 99,6
          3,74 903 OFF 989,4 99,6
          4,14 903 OFF 989,4 99,6
          4,54 903 OFF 979,2 99,6
          4,94 903 OFF 979,2 99,6
          5,34 903 OFF 979,2 99,6
          5,74 903 OFF 979,2 99,6
          6,14 903 OFF 979,2 99,6
          6,54 903 OFF 979,2 99,6
          6,94 903 OFF 979,2 99,6
          7,34 903 OFF 979,2 99,6
          7,74 903 OFF 979,2 99,6
          8,14 903 OFF 979,2 99,6
          8,54 903 OFF 979,2 99,6
          8,94 903 OFF 979,2 99,6
          9,34 903 OFF 979,2 99,6
          9,74 903 OFF 979,2 99,6
          10,14 903 OFF 979,2 99,6
          10,54 903 OFF 979,2 99,6
          10,94 903 OFF 979,2 99,6
          11,34 903 OFF 979,2 99,6
          11,74 903 OFF 979,2 99,6
          12,14 903 OFF 979,2 99,6
          12,54 903 OFF 979,2 99,6
          12,94 903 ON 979,2 99,6
          13,34 882 ON 979,2 0
          13,74 903 ON 999,6 0
          14,14 903 ON 1009,8 0
          14,54 903 ON 1020 0
          14,94 903 ON 1030,2 0
          15,34 903 ON 1030,2 0
          15,74 903 ON 1040,4 0
          16,14 903 ON 1040,4 0
          16,54 903 ON 1040,4 0
          16,94 903 ON 1040,4 0
          17,34 903 ON 1040,4 0
          17,74 903 ON 1040,4 0
          18,14 903 ON 1050,6 0
          18,53 903 ON 1040,4 0
          18,93 903 ON 1040,4 0
          19,33 903 ON 1050,6 0
          19,73 903 ON 1050,6 0
          20,13 903 ON 1050,6 0
          20,53 903 ON 1050,6 0
          20,93 903 ON 1050,6 0
          21,33 903 ON 1040,4 0
          21,73 903 ON 1040,4 0
          22,13 903 ON 1050,6 0
          22,53 903 ON 1040,4 0
          22,93 903 ON 1040,4 0
          23,33 903 OFF 1050,6 0
          23,73 903 OFF 1030,2 99,6
          24,13 903 OFF 1009,8 99,6
          24,53 903 OFF 989,4 99,6
          24,93 903 OFF 989,4 99,6
          25,33 903 OFF 979,2 99,6
          25,73 903 OFF 979,2 99,6
          26,13 903 OFF 979,2 99,6
          26,53 903 OFF 979,2 99,6
          26,93 903 OFF 979,2 99,6
          27,33 903 OFF 979,2 99,6
          27,73 903 OFF 979,2 99,6
          28,13 903 OFF 979,2 99,6
          28,53 903 OFF 979,2 99,6
          28,93 903 OFF 979,2 99,6
          29,33 903 OFF 979,2 99,6
          29,73 903 OFF 979,2 99,6
          30,13 903 OFF 979,2 99,6
          30,53 903 OFF 979,2 99,6
          30,93 903 OFF 979,2 99,6
          31,33 903 OFF 979,2 99,6
          31,73 903 OFF 979,2 99,6
          32,13 903 OFF 979,2 99,6
          32,53 903 OFF 979,2 99,6
          32,93 903 OFF 979,2 99,6
          33,33 903 OFF 979,2 99,6
          33,73 903 ON 979,2 99,6
          34,13 903 ON 979,2 0
          34,53 903 ON 989,4 0
          34,93 903 ON 1009,8 0
          35,33 903 ON 1020 0
          35,73 903 ON 1030,2 0
          36,13 903 ON 1030,2 0
          36,53 903 ON 1040,4 0
          36,93 903 ON 1040,4 0
          37,33 903 ON 1040,4 0
          37,73 903 ON 1040,4 0
          38,13 903 ON 1040,4 0
          38,51 903 ON 1040,4 0
          38,91 903 ON 1040,4 0
          39,31 903 ON 1040,4 0
          39,71 903 ON 1040,4 0
          40,11 903 ON 1040,4 0
          40,51 903 ON 1040,4 0
          40,91 903 ON 1040,4 0
          41,31 903 ON 1040,4 0
          41,71 903 ON 1040,4 0
          42,11 903 ON 1040,4 0
          42,51 903 ON 1040,4 0
          42,91 903 ON 1040,4 0
          43,31 903 ON 1050,6 0
          43,71 903 ON 1040,4 0
          44,11 903 OFF 1050,6 0
          44,51 903 OFF 1030,2 99,6
          44,91 903 OFF 1009,8 99,6
          45,31 903 OFF 989,4 99,6
          45,71 903 OFF 979,2 99,6
          46,11 903 OFF 979,2 99,6
          46,51 903 OFF 979,2 99,6
          46,91 903 OFF 979,2 99,6
          47,31 903 OFF 979,2 99,6
          47,71 903 OFF 979,2 99,6
          48,11 903 OFF 979,2 99,6
          48,51 903 OFF 979,2 99,6
          48,91 903 OFF 979,2 99,6
          49,31 903 OFF 979,2 99,6
          49,71 903 OFF 979,2 99,6
          50,11 903 OFF 979,2 99,6
          50,51 903 OFF 979,2 99,6
          50,91 903 OFF 979,2 99,6
          51,31 903 OFF 979,2 99,6
          51,71 903 OFF 979,2 99,6
          52,11 903 OFF 979,2 99,6
          52,51 903 OFF 979,2 99,6
          52,91 903 OFF 979,2 99,6
          53,31 903 OFF 979,2 99,6
          53,71 903 OFF 979,2 99,6
          54,11 903 OFF 979,2 99,6
          54,51 903 ON 979,2 99,6
          54,91 903 ON 979,2 0
          55,31 903 ON 999,6 0
          55,71 903 ON 1009,8 0
          56,11 903 ON 1009,8 0
          56,51 903 ON 1030,2 0
          56,91 903 ON 1030,2 0
          57,31 903 ON 1030,2 0
          57,7 903 ON 1040,4 0
          58,1 903 ON 1040,4 0
          58,5 903 ON 1040,4 0
          58,9 903 ON 1040,4 0
          59,3 903 ON 1040,4 0
          59,7 903 ON 1040,4 0
          60,1 903 ON 1040,4 0
          60,5 903 ON 1040,4 0
          60,9 903 ON 1040,4 0
          61,3 903 ON 1040,4 0
          61,7 903 ON 1040,4 0
          62,1 903 ON 1040,4 0
          62,5 903 ON 1040,4 0
          62,9 903 ON 1040,4 0
          63,3 903 ON 1040,4 0
          63,7 903 ON 1040,4 0
          64,1 903 ON 1040,4 0
          64,5 903 ON 1040,4 0
          64,9 903 OFF 1040,4 0
          65,3 903 OFF 1030,2 99,6
          65,7 903 OFF 999,6 99,6
          66,1 903 OFF 989,4 99,6
          66,5 903 OFF 989,4 99,6
          66,9 903 OFF 979,2 99,6
          67,3 903 OFF 979,2 99,6
          67,7 903 OFF 979,2 99,6
          68,1 903 OFF 979,2 99,6
          68,5 903 OFF 979,2 99,6
          68,9 903 OFF 979,2 99,6
          69,3 903 OFF 979,2 99,6
          69,7 903 OFF 979,2 99,6
          70,1 903 OFF 979,2 99,6
          70,5 903 OFF 979,2 99,6
          70,9 903 OFF 979,2 99,6
          71,3 903 OFF 979,2 99,6
          71,7 903 OFF 979,2 99,6
          72,1 903 OFF 979,2 99,6
          72,5 903 OFF 979,2 99,6
          72,9 903 OFF 979,2 99,6
          73,3 903 OFF 979,2 99,6
          73,7 903 OFF 979,2 99,6
          74,1 903 OFF 979,2 99,6
          74,5 903 OFF 979,2 99,6
          74,9 903 OFF 979,2 99,6
          75,3 903 ON 969 99,6
          75,7 903 ON 979,2 0
          76,1 903 ON 989,4 0
          76,5 903 ON 999,6 0
          76,9 903 ON 1020 0
          77,3 903 ON 1030,2 0
          77,7 903 ON 1030,2 0
          78,1 903 ON 1030,2 0
          78,5 903 ON 1040,4 0
          78,9 903 ON 1030,2 0
          79,3 903 ON 1040,4 0
          79,7 903 ON 1040,4 0
          80,1 903 ON 1040,4 0
          80,5 903 ON 1040,4 0
          80,9 903 ON 1040,4 0
          81,3 903 ON 1040,4 0

          [ Dodano: Sro 16 Sty, 08 22:32 ]
          Zamieszczone przez wojtassss
          Nieczytelne są dla mnie logi basic settings (po zapisaniu na dysku plików, wartości są rozmyte?, nie da się ich powiększyć).
          Dla mnie tez, po wrzuceniu na serwer zdjec zostaly automatycznie przedytowane i zmnijszone. Wywalilem je i kleilem tradycyjna metoda, niestyty mniej czytelna.


          Zamieszczone przez wojtassss
          Ogólnie widać, że jest jakiś problemik ze sterowanie turbo, bo albo dużo za dużo pompuje (1,5 bara i notlauf) albo wartość stale jest minimalnie za duża.
          Notlauf pojawil sie tylko w pierwszym tescie, w drugim juz znikl, ale turbinka caly czas przepompowuje.
          Wartosc stala jest za duza pewno zewzgledu na virusa.

          Zamieszczone przez wojtassss
          Generalnie proponowałbym w trase się wybrać i ognia :diabelski_usmiech
          Tak zrobilem rok temu i do tej pory notlauf sie nie pojawil.
          Ale podejrzewam, ze tym razem to sie na dluzsza mete nie uda.

          [ Dodano: Sro 16 Sty, 08 22:34 ]
          Zamieszczone przez wojtassss
          Proponowałbym logować 1 lub 2 kanały maksymalnie, wtedy będzie wykonanych więcej pomiarów w czasie jednego przyśpieszenia, co łatwiej pozwala określić czy wszystko jest OK.
          Tak zrobilem wlasnie w drugich pomiarach, po jednym kanale.
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz

          • wojtassss
            Drive
            • 2007
            • 41

            #6
            witam

            Zamieszczone przez Samiec
            Wartosc stala jest za duza pewno zewzgledu na virusa.
            chodziło mi o to, że mimo wszystko od wielkości zadanej, turbina pompuje troszkę więcej w kolejnych pomiarach.

            Patrząc na basic settings kanał 004 i widząc nieregularne przełączanie się wartości przy przestawianiu Late Early to chyba można stwierdzić przycinające się żaluzje w turbinie

            mimo wszystko wolałbym, aby ktoś bardziej obeznany napisał co o tym myśleć
            pozdrawiam Wojtassss
            octavie mam i ja

            Komentarz

            • Samiec
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4287
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez wojtassss
              mimo wszystko wolałbym, aby ktoś bardziej obeznany napisał co o tym myśleć
              pozdrawiam Wojtassss
              Mam nadzieje ze sie jeszcze ktos wypowie. Dzisiaj zalapalem znowu notlaufa, przy jakis 3800obr/min, przejechalem 2km zgasilem, odpalilem auto przecignelem na kazdym biegu do czerwonej kreski i nic sie nie stalo. Za dwie godziny znowu gdzies jechalem, to mowie sobie znowu przeciagne, ciagnelem do czerwonej kreski na 2lub3 biegu i przed nia nagle odcielo, myslalem ze to od obrotow, ale jade dalej mul, jednak znowu notlauf.
              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

              Komentarz

              • Ziomal
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 5841
                • Octavia I (1U2)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Samiec, podjedź do grzesia i niech Ci sprawdzi czy N75 jest sprawny , skoro Ci wywala błąd 17965 to na 100% przeładowuje.

                Chociaż może to i przepływke , bo na zapieczonie kierownice to u Ciebie chyba nie ma co liczyć co ?
                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                Jest O1 1.6 BFQ

                Komentarz

                • Zoltar
                  Rider
                  • 2005
                  • 722

                  #9
                  Przecież ta przepływka jest ok
                  www.soft-car.pl
                  www.chiptuning-gdansk.pl


                  - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                  - Wyłączanie DPF
                  - Hamownia Obciążeniowa

                  Komentarz

                  • Samiec
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4287
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Ziomal
                    Samiec, podjedź do grzesia i niech Ci sprawdzi czy N75 jest sprawny , skoro Ci wywala błąd 17965 to na 100% przeładowuje.

                    Chociaż może to i przepływke , bo na zapieczonie kierownice to u Ciebie chyba nie ma co liczyć co ?
                    Przeplywka wyglada na sprawna, turbinka przeladowuje, ale to nie wiem czy wlasnie nie od zapieczonych kierownic. :roll: A przez przycinajacy sie mieszek moze tez przeladowywac? :roll:
                    Ostatnio za turbo grzeja mi sie ptaki/wroble, moze ktory nasr..... gdzies gdzie nie potrzeba :szeroki_usmiech
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz

                    • Zoltar
                      Rider
                      • 2005
                      • 722

                      #11
                      Jasne, że może

                      Czyść, to bardzo częsty sprawca problemów



                      Pozdrawiam
                      www.soft-car.pl
                      www.chiptuning-gdansk.pl


                      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                      - Wyłączanie DPF
                      - Hamownia Obciążeniowa

                      Komentarz

                      • Ziomal
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 5841
                        • Octavia I (1U2)
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Samiec
                        Przeplywka wyglada na sprawna, turbinka przeladowuje, ale to nie wiem czy wlasnie nie od zapieczonych kierownic. A przez przycinajacy sie mieszek moze tez przeladowywac?
                        Tak , sprawdź czy masz mieszek cały , a gdzie co i jak to Ci nie powiem ops: Tak mi grzes podpowiadał
                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                        Jest O1 1.6 BFQ

                        Komentarz

                        • Samiec
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 4287
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          #13
                          Tak z beledow jeszcze przypomnialo mi sie ze mam od jakis 15kkm blad :
                          19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
                          P3105 - 35-10 - - - Intermittent
                          Czy to w jakis sposob moze miec wplyw na przeladowywanie ? :roll:
                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                          Komentarz

                          • Ziomal
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 5841
                            • Octavia I (1U2)
                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                            #14
                            Samiec, Coś z Dolotem z tego co widzę :|
                            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                            Jest O1 1.6 BFQ

                            Komentarz

                            • Samiec
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4287
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez Ziomal
                              Samiec, Coś z Dolotem z tego co widzę :|
                              Zawór sterujący przepustnicy - otwarty lub zwarty do masy, czyli EGR.
                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                              Komentarz

                              • Ziomal
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 5841
                                • Octavia I (1U2)
                                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez Samiec
                                Zawór sterujący przepustnicy - otwarty lub zwarty do masy, czyli EGR.
                                hm , a skąd masz kody błędów ? Bo jak wchodzisz w Vaga to masz w jednym z bloków opcje : Intake temp , to co temperatura powietrza w przepustnicy ?
                                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                Jest O1 1.6 BFQ

                                Komentarz

                                • Samiec
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 4287
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Ziomal
                                  Zamieszczone przez Samiec
                                  Zawór sterujący przepustnicy - otwarty lub zwarty do masy, czyli EGR.
                                  hm , a skąd masz kody błędów ? Bo jak wchodzisz w Vaga to masz w jednym z bloków opcje : Intake temp , to co temperatura powietrza w przepustnicy ?
                                  01 silnik, kody bledow 02

                                  [ Dodano: Sob 19 Sty, 08 01:45 ]
                                  Dzisiaj sobie ogladalem mieszek od dolu, wyglada bardzo ladnie, nic nie widac aby przysniedzial.
                                  Odpalilem sobie kanal 011 basic seting, co ~30 sekund sztanga sie ruszala. Nie bylo widac zadnych anomali. Na wszelki wypadek spryskalem go jeszcze WD40.

                                  No i zrobilem znowu test drogowy.
                                  kanal 011 4 bieg :

                                  drugi pomiar zaraz po sobie :

                                  Czy wartosci cisnienia rzeczywistego powinny wynoscic dokladnie tyle samo ile zadanego, czy jest jakis % odchylki ?

                                  i jeszcze 011 basic seting :
                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                  Komentarz

                                  Pracuję...