Mam zamiar kupić Skodę Octavii rocznik 2002-2004r. Zastanawiam sie czy 110 czy 130 kucyków ?? + wirus.
Kilka pytań w sprawie chip tuningu:
1.Czy jest to bezpiecznie dla silnika? (nie skraca jego żywotności)
2.Podobno przy spokojnej jedzie z chipem auto mniej spala niż bez chipu?
3.ile można wyciągnąć z 110KM i 130KM bez konsekwencji ?(dymienie itp i itd :diabelski_usmiech
Mam zamiar kupić Skodę Octavii rocznik 2002-2004r. Zastanawiam sie czy 110 czy 130 kucyków ?? + wirus.
Kilka pytań w sprawie chip tuningu:
1.Czy jest to bezpiecznie dla silnika? (nie skraca jego żywotności)
2.Podobno przy spokojnej jedzie z chipem auto mniej spala niż bez chipu?
3.ile można wyciągnąć z 110KM i 130KM bez konsekwencji ?(dymienie itp i itd :diabelski_usmiech
z góry DzieX za pomoc
Ale masz dylemat :szeroki_usmiech jak masz kase to wiadomo, bierz 130ke :wink: Ta jest godna polecenia LINK Jak by nie bylo, to silnik jest juz PD i ma skrzynie 6ke. Do tego tarcze przednie hamulcowe ma 288mm(zdarzaly sie pierwsze modele ze 280tkami, ale to rzadkosc) w 110ce sa wlasnie tarcze 280mm, niby nie duza roznica, ale zawsze cos. Dodatkowo w 130kach w podwoziu jest dodatkowy jakis wspornik, co prawdopodonie zwieksza troche sztywnosc budy. Wiecej roznic pamietam.
Bylo juz nie raz pisane tu na forum, ale ci napisze.
Ad1. Wszystko zalezy od twojego rozsadku, mozesz miec mocny program i przejechac wiecej km niz ktos na serii.
Ad2. Podobno mniej(sam nie sprawdzilem, bo nie po to robilem wirusa, aby oszczedzac :wink: ), ale i tak te ilosci beda pewno znikome, stawiam ze z 0,2l/100km.
Ad3. Wiekszosc co mozna wyciagnac z tych silnikow masz w dziale wykresy.
Ze 110KM bedzie ~140KM i 300Nm, ze 130ki ~165-170KM 350-380Nm, wszystko zaley od danego egzemplarza i tunera.
Dokładnie sam posiadam takie toledo :twisted: (cywilnowoz)
A wracajac do tematu znaczkow i literkow to bym sobie tym glowy nie zawracal. Pokrywka silnika z ARL bedzie pasowac do PD 100KM
Tak samo klapa bagaznika moze byc zmieniona itd...
jedynie to co na bloku wybite jest prawie swiete i wklejka w bagazniku (chociaz raz ogladalem pieknego ARL topsporta z tym ze wklejka z ASV :diabelski_usmiech )
Jak masz kase to bierz 130 > bardzo udany motor.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
z tego co sie dowiedziałem silnik 110KM jest starszy technologicznie od 130 KM po za tym w 110 sa wtryskiwacze a w 130KM pompo wtryski , dobrze mówię :?:
Wiem ...
jestem zdecydowany na kupienie Octavii z tym że zimno pod chodzę do każdej oferty żeby nie kupić czegoś kiepskiego ... po za tym mam też wymagania ;/ typu
*Kolor nadwozia
*Wyposażenie
*Ilość kucyków ( minimum 110 )
*no i niestety cena ...
*już nie mówiąc o tym iż chciałbym zrobić chip tuning Czeszce założyć Bi-ksenony oraz zmienić podświetlanie deski rozdzielczej i elementów podświetlanych :diabelski_usmiech hehe Warto marzyć :lol:
jestem zdecydowany na kupienie Octavii z tym że zimno pod chodzę do każdej oferty żeby nie kupić czegoś kiepskiego ... po za tym mam też wymagania ;/ typu
*Kolor nadwozia
*Wyposażenie
*Ilość kucyków ( minimum 110 )
*no i niestety cena ...
*już nie mówiąc o tym iż chciałbym zrobić chip tuning Czeszce założyć Bi-ksenony oraz zmienić podświetlanie deski rozdzielczej i elementów podświetlanych :diabelski_usmiech hehe Warto marzyć :lol:
Dlatego podalem ci oferte klubowego kolegi, abys nie kupil kota w worku.
Do tego uwazam ze jest to jeden z ladniejszych kolorw nadwozia i odpada ci virusowanie. :wink: Zostaje ci zalozyc nowe standardowe lampy xenonowe za 1750zl (oferte tez znajdziesz u nas na forum)
Cena...pamietaj ze czlowiek jest za biedny aby oszczedzac, kupisz cos tanio bedziesz dokladal. Lepiej dolozyc i kupic cos pewnego i zadbanego niz tanie i niepewne pochodzenie (z 2x wiekszym przebiegiem). Ale decyzja nalezy do ciebie.
Komentarz