[O1] 1.9 TDi ALH prolog

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kruk67
    Classic
    • 2009
    • 20

    [O1] 1.9 TDi ALH prolog

    Zamieszczone przez lucasrally
    howard7, czy dotarły namiary na mnie na twoje pw
    tak w poniedzialek dotarly
  • Klauzero
    Rider
    • 2008
    • 575

    #2
    [O1] 1.9 TDi ALH prolog

    Witajcie,
    pierwsza Octa (i pewnie nie ostatnia) w życiu, pierwszy post i kilka pytań, które zrodziły się po przeglądaniu forum OCP przy użyciu "szukajki". Po wyczerpującej lekturze forum nie jestem już całkiem zielony, ale do rzeczy:

    Posiadam Octavię Rider (2004) 1.9 TDi 66kW ALH, przebieg 55 tys. km.
    Miałem to szczęście, że sprzedawca opuścił cenę na podniesienie mocy do min. 110 KM, bo takiego auta szukałem. Polecił nawet ziomków z Łodzi, którzy się tym zajmują - KLIK
    Tu pierwsze pytanie, czy ktoś miał z nimi do czynienia? Dodam, że wolałbym zawirusować auto w Łodzi.

    Druga kwestia: słyszałem, że lepiej zacząć od zmiany wtrysków od ASV (0.216nm 220/300bar). W ASO czegoś takiego nie zrobią, nie wiedzą też, czy wystarczą same końcówki Boscha z Alledrogo.
    Mało tego - wbrew opiniom, które znaleźć można na forum - ziomki z hamowni twierdzą, że sam soft wystarczy i nie ma sensu zmieniać wtrysków. Twierdzą również, że turbina może nie dać rady, gdyż mimo zmiennej geometrii jest mniejsza niż w ASV i szybciej padnie. Jakie jest Wasze zdanie? Całe wtryski są droższe, a poza tym podobno trzeba w sterującym wtrysku przewody lutować... Czy przy 55 tys. km można same końcówki zmienić?

    Trzecia sprawa: sprzęgło... 110KM i 250Nm w zupełności wystarczy, ale po chiptuningu gwarantują min.: 130KM i 260Nm, czy sprzęgło z ALH wytrzyma? Podobno dopiero przy 300Nm może się ślizgać, ale to tylko teoria.

    Czwarta, mniej istotna: spalanie może utrzymać się na podobnym poziomie, a jak wygląda kwestia działania komputera pokładowego po zmianie wtrysków i wirusie? Czy wskazywane dane o spalaniu nie będą zafałszowane?

    Z góry dzięki z rozwianie wszystkich wątpliwości i sorry za obszerność posta (raz, a dobrze).
    Mądry Polak po ©kodzie...

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      albo ja nie zrozumiałem, albo ty nie doczytałeś, z ALH samym "standardowym" softem robi się około 115/280 - to chyba rozwiązuje twój problem poszukiwania mocy.

      Zamieszczone przez Klauzero
      czy sprzęgło z ALH wytrzyma? Podobno dopiero przy 300Nm może się ślizgać, ale to tylko teoria.
      wszystko jest teorią bo nie wiesz w jakim stanie masz sprzegło (przy takim przebiegu powinno chyba być w idealnym), natomiast ALH słynie ze słabych i szybko kończących się sprzegieł, nie jest to też reguła, która sprawdza sie w 100%, więc tak naprawde co się dzieję okaże się po programie, IMHO standardowy soft i normalną jazdę powinno znosić mniej więcej tak jak serię.

      Zamieszczone przez Klauzero
      Czy wskazywane dane o spalaniu nie będą zafałszowane?
      na 99% będą
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Klauzero
        Rider
        • 2008
        • 575

        #4
        Zamieszczone przez szkoda
        albo ja nie zrozumiałem, albo ty nie doczytałeś, z ALH samym "standardowym" softem robi się około 115/280 - to chyba rozwiązuje twój problem poszukiwania mocy.
        Standardowy to znaczy zgrany z ASV, tudzież jakiś mniej wysilający jednostkę napędową?

        Właśnie obawiam się, że apetyt na większą moc wzrośnie w miarę jeżdżenia i wtedy okaże się, że 2 razy trzeba będzie auto wrzucić na rolki (raz przed wtryskami, a raz po ich montażu). Tylko wtedy może okazać się, że sprzęgło i turbina będzie najsłabszym ogniwem, co wtedy?

        Co do komputera... to znaczy, że na 99% będzie nieprzydatnym gadżetem?
        Mądry Polak po ©kodzie...

        Komentarz

        • elemenateur
          Elegance
          • 2007
          • 803

          #5
          ja dodam tylko od siebie że mam do sprzedania wtryski AHF które bardzo Ci się przydadzą. Wtedy program robisz i masz 140 ps

          turbina jest dokładnie taka sama jak w ASV

          sprzęgło seria u mnie z ALH wytrzymuje 380 NM.

          [ Dodano: Czw 20 Mar, 08 20:39 ]
          Zamieszczone przez Klauzero
          d ASV (0.216nm 220/300bar).
          ASV/ AHF/AFN mają 0,205 AXG mają 0,216

          [ Dodano: Czw 20 Mar, 08 20:41 ]
          Zamieszczone przez Klauzero
          Czy przy 55 tys. km można same końcówki zmienić?
          być może nie warto takich igiełek wtryskiwaczy przerabiać - bo drożej je sprzedaż, kup lepiej stare od 90tki po duzym przebiegu i przerabiaj a swoje po małym przelocie pchnij :diabelski_usmiech

          Komentarz

          • Azazel
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 313
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            Klauzero, mój kolega w Audi A3 z silnikiem ALH miał podobny dylemat jak Ty Zdecydował się jednak od razu zmienić końcówki wtrysków na nowe od ASV i potem program w CompSporcie - efekt to 138KM i 290Nm. Zrobił te mody przy przebiegu 150tys. km i nie żałuje
            Co do wskazań komputera to u mnie w ASV po chipie komp zaczął strasznie kłamać (średnio zaniża spalanie z całego baku ok. 1l :!: )
            2006 - 2016 --> O1 1.9 TDI ASV: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24133
            2016 --> O3 1.4 TSI: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=95492

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              Zamieszczone przez Klauzero
              Standardowy to znaczy zgrany z ASV, tudzież jakiś mniej wysilający jednostkę napędową?
              oj chyba nie do końca rozumiemy się w kwestii chiptuningu, jedź do tunera, który zrobi program dla twojego auta a nie będzie zgrywał soft z jakiegos innego modelu...
              lwia część forum o tym traktuje :idea:

              Zamieszczone przez Klauzero
              Właśnie obawiam się, że apetyt na większą moc wzrośnie w miarę jeżdżenia i wtedy okaże się, że 2 razy trzeba będzie auto wrzucić na rolki (raz przed wtryskami, a raz po ich montażu).
              jest to tylko i wyłącznie kwestia określenia priorytetów, swoich mozliwości itd. modyfikować można praktycznie bez końca a co za tym idzie wrzucać na rolki dużo więcej niż dwa razy, nie ma w tym nic dziwnego


              Zamieszczone przez Klauzero
              Co do komputera... to znaczy, że na 99% będzie nieprzydatnym gadżetem?
              tak
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • Klauzero
                Rider
                • 2008
                • 575

                #8
                Zamieszczone przez elemenateur
                ja dodam tylko od siebie że mam do sprzedania wtryski AHF które bardzo Ci się przydadzą.
                Odezwę się na priv w tej sprawie, dzięki.

                turbina jest dokładnie taka sama jak w ASV
                Gdzieś na forum dotarłem do informacji, że ma zmienną geometrię łopatek, ale jest mniejsza i mniej wydajna. Jest to dla mnie dobra wiadomość, dlatego chcę wierzyć, że to Ty masz rację.

                sprzęgło seria u mnie z ALH wytrzymuje 380 NM.
                ASV/ AHF/AFN mają 0,205 AXG mają 0,216
                Pogratulować sprzęgła, co do wtrysków, to faktycznie te 0,205 wydają się bardziej odpowiednie.

                Co do kompa, podobno przy okazji wirusa można to wyregulować, czy to prawda?
                Mądry Polak po ©kodzie...

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #9
                  Zamieszczone przez Klauzero
                  Cytat:
                  turbina jest dokładnie taka sama jak w ASV

                  Gdzieś na forum dotarłem do informacji, że ma zmienną geometrię łopatek, ale jest mniejsza i mniej wydajna. Jest to dla mnie dobra wiadomość, dlatego chcę wierzyć, że to Ty masz rację.
                  tu masz prawdziwe informacje:
                  Zamieszczone przez elemenateur
                  turbina jest dokładnie taka sama jak w ASV
                  Zamieszczone przez Klauzero
                  co do wtrysków, to faktycznie te 0,205 wydają się bardziej odpowiednie.
                  hehe wytrzymałem na nich chyba z rok czasu :wink: :szeroki_usmiech
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • Klauzero
                    Rider
                    • 2008
                    • 575

                    #10
                    We wcześniejszym wątku o tuningu ALH...
                    Zamieszczone przez neck99
                    Reasumując ..

                    WERSJA ECO - sam soft
                    WERSJA FUN - ASV + soft
                    Przychodzi mi na myśl wersja MaxEco czyli sama zmiana wtrysków (ewentualnie końcówek), pytanie tylko czy konieczna jest od razu zmiana softu?

                    Przyjmując, że silnik ma tylko 55kkm przebiegu, to może mieć ok 100KM w serii... wtryski ponoć podnoszą moc o max. 10KM, więc samą zmianą wtrysków zbliżyłbym osiągi do seryjnej 110 (do tego zmierzam), a ponadto jednostka ALH byłaby mechanicznie taka sama, jak ASV (pomijając sprzęgło)... dobrze kombinuję, czy też od początku jest tu błąd w podejściu (lepiej kompleksowo)? Może lepiej zmienić soft i poczekać, aż wtryski seryjne będą miały znaczny przebieg i wtedy zmienić je na ASV?

                    Pytam, bo ubezpieczalnia w najbliższych dniach uszczupli mój budżet o ponad 2 koła (OC+AC) i tuning kompleksowy musiałby poczekać do lata.
                    Mądry Polak po ©kodzie...

                    Komentarz

                    • misiekwaw
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 7715
                      • Ford

                      #11
                      Zamieszczone przez Klauzero
                      We wcześniejszym wątku o tuningu ALH...
                      Zamieszczone przez neck99
                      Reasumując ..

                      WERSJA ECO - sam soft
                      WERSJA FUN - ASV + soft
                      Przychodzi mi na myśl wersja MaxEco czyli sama zmiana wtrysków (ewentualnie końcówek)
                      wersje max eco to Ty masz teraz :lol: :zlosnik:
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz

                      • elemenateur
                        Elegance
                        • 2007
                        • 803

                        #12
                        We wcześniejszym wątku o tuningu ALH...
                        neck99 napisał/a:
                        Reasumując ..

                        WERSJA ECO - sam soft
                        WERSJA FUN - ASV + soft
                        Przychodzi mi na myśl wersja MaxEco czyli sama zmiana wtrysków (ewentualnie końcówek), pytanie tylko czy konieczna jest od razu zmiana softu?

                        Przyjmując, że silnik ma tylko 55kkm przebiegu, to może mieć ok 100KM w serii... wtryski ponoć podnoszą moc o max. 10KM, więc samą zmianą wtrysków zbliżyłbym osiągi do seryjnej 110 (do tego zmierzam), a ponadto jednostka ALH byłaby mechanicznie taka sama, jak ASV (pomijając sprzęgło)... dobrze kombinuję, czy też od początku jest tu błąd w podejściu (lepiej kompleksowo)? Może lepiej zmienić soft i poczekać, aż wtryski seryjne będą miały znaczny przebieg i wtedy zmienić je na ASV?

                        Pytam, bo ubezpieczalnia w najbliższych dniach uszczupli mój budżet o ponad 2 koła (OC+AC) i tuning kompleksowy musiałby poczekać do lata.
                        wtryski dadzą Ci dokładnie jak piszesz - okolice 110-115ps.
                        Radziłbym jednak program wrzucić i też będzie eco. Sprzedaj obecne wtryski, ja pchnę Ci moje za 450 zł i program u Rogala za ok 800 zł jak się grzecznie podepniesz do A4 klubu :diabelski_usmiech

                        Komentarz

                        • Klauzero
                          Rider
                          • 2008
                          • 575

                          #13
                          Pomyśleć, że kiedyś byłem zdania, że fabryki się nie poprawia... dlatego najłatwiejszym wyjściem byłaby zmiana softu (mechaniczna część pozostaje fabryczna), ale zmiana wtrysków i oprogramowania to bardzo kusząca propozycja :? Orientujecie się jak to wygląda cenowo (zmiana wtrysków, regulacje itp.)? Ceny chiptuningu są mi mniej więcej znane...

                          Chodzą słuchy, że ten wirus atakuje prawą nogę, po czym przedostaje się do mózgu, wywierając nacisk na dalsze modyfikację ehh...
                          Mądry Polak po ©kodzie...

                          Komentarz

                          • rob555
                            Rider
                            • 2006
                            • 748

                            #14
                            Zamieszczone przez Klauzero
                            Pomyśleć, że kiedyś byłem zdania, że fabryki się nie poprawia... dlatego najłatwiejszym wyjściem byłaby zmiana softu (mechaniczna część pozostaje fabryczna), ale zmiana wtrysków i oprogramowania to bardzo kusząca propozycja :? Orientujecie się jak to wygląda cenowo (zmiana wtrysków, regulacje itp.)? Ceny chiptuningu są mi mniej więcej znane...

                            Chodzą słuchy, że ten wirus atakuje prawą nogę, po czym przedostaje się do mózgu, wywierając nacisk na dalsze modyfikację ehh...

                            OOoooo tak ten wirus jak raz zlapie nie odpuszcza :diabelski_usmiech
                            Ale warto zachorowac :twisted:
                            pozdrawiam

                            Diagnostyka i tuning
                            hybrydowe wtryski i turbiny
                            programy na ulice jak i do sportu

                            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                            www.tune-up.pl

                            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                            Komentarz

                            • Superbman
                              Ambiente
                              • 2006
                              • 208

                              #15
                              Klauzero, ja mam ALH+wtryski+program,po wymianie wtryskow nie robilem zadnych regulacji i jeździlem 3 miechy bez zmiany programu,bylo ok.Potem wirus=142/303,problemow ze sprzeglem brak.. ..tylko po programie zpaowiedziano mi bym pelnego buta dawal po 2,5tysiacach i do tegotez sie stosuje.
                              252/555

                              Komentarz

                              • Klauzero
                                Rider
                                • 2008
                                • 575

                                #16
                                Mam pytanie do Azazela i Superbmana... jak wygląda kwestia spalania po takich modyfikacjach?

                                Wracając do kompa... już wiem z wcześniejszych postów, że komputer przekłamuje po chiptuningu, ale 1 litr przekłamania na 55 litrowy zbiornik, to chyba mieści się w tolerancji tego komputera? To jest raptem około 2% odchyłki, a nie sądzące by teraz (standardowo) był dokładniejszy. Jeśli tak, to można powiedzieć, że "fałszuje w normie" i wirus mu nie przeszkadza w liczeniu
                                Mądry Polak po ©kodzie...

                                Komentarz

                                • DGW
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 2330

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Klauzero
                                  ale 1 litr przekłamania na 55 litrowy zbiornik
                                  a wskazanie spalania masz w l/100km czy l/zbiornik :shock: :P

                                  Zamieszczone przez Klauzero
                                  Mam pytanie do Azazela i Superbmana... jak wygląda kwestia spalania po takich modyfikacjach?
                                  spalanie zależy od używania prawej nogi. Jak będziesz jeździł tak jak do tej pory spalanie się nie zmieni a nawet może spaść ale znając życie nie będziesz jeździł tak jak do tej pory...
                                  Przy dynamicznej jeździe spalanie może wzrosnąć o max.1l i nie na zbiornik :roll:
                                  NFPNorth-West
                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                  ->
                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                  Komentarz

                                  • Klauzero
                                    Rider
                                    • 2008
                                    • 575

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Azazel
                                    Co do wskazań komputera to u mnie w ASV po chipie komp zaczął strasznie kłamać (średnio zaniża spalanie z całego baku ok. 1l :!: )
                                    Oczywiście mam l/100km, ale odniosłem się do poprzedniego posta... choć być może Azazel miał również na myśli l/100km, a nie 1 litr przekłamania na cały bak Tak, czy owak trzeba będzie skonfrontować realne zużycie z tym "komputerowym".
                                    Mądry Polak po ©kodzie...

                                    Komentarz

                                    • Azazel
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 313
                                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                      #19
                                      Klauzero, być może wyraziłem się niezbyt precyzyjnie. Chodziło mi o to, że po zatankowaniu baku do pełna skasowałem komputer pokładowy i po wyjeżdżeniu całego baku pokazał mi średnie spalanie 6,1l/100km. Wg obliczeń na Spritmonitor.de spalanie realne wyniosło 7,1l/100km. Mam nadzieję, że teraz wszystko jasne
                                      2006 - 2016 --> O1 1.9 TDI ASV: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24133
                                      2016 --> O3 1.4 TSI: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=95492

                                      Komentarz

                                      • elemenateur
                                        Elegance
                                        • 2007
                                        • 803

                                        #20
                                        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                        Klauzero napisał/a:
                                        Mam pytanie do Azazela i Superbmana... jak wygląda kwestia spalania po takich modyfikacjach?

                                        spalanie zależy od używania prawej nogi. Jak będziesz jeździł tak jak do tej pory spalanie się nie zmieni a nawet może spaść ale znając życie nie będziesz jeździł tak jak do tej pory...
                                        Przy dynamicznej jeździe spalanie może wzrosnąć o max.1l i nie na zbiornik :roll:
                                        to jest dokładnie tak jak napisał Grzesiu - PerfektycjnyserwisMan.
                                        Jeśli auto będziesz miał zrobione na 140 ps a jeździć nim będziesz w dokładnie taki sposób jak jeździłeś ori 90 ps to spalanie spadnie, bo uzyskasz takie same przyspieszenia/dynamikę z mniejszym naciskaniem gazu. Jeśli jednak zechcesz co nieco pokazać, bo 140ps może już pokazać całkiem dużo, to spalanie na pewno podskoczy... choć podskoczenie spalania naprawdę będzie nieodczuwalne.

                                        Ja osobiście powiem że nawet jeśli spalanie na 100 wzrosło mi o 2 litry to dla mnie przyjemność z jazdy autem wzrosła o kilkaset procent w porównaniu do serii i te 2 litry w takim przypadku to tyle co nic. Najfajniejsze jednak jest to że jak nie mam kasy na paliwo - jak to zwykle u studentów to kręcę fajerą delikatnie i delikatnie śmigam to spalanie wtedy jest tyle co nic i trasa poniżej 5 to luzik . Proporcjonalnie jak cisnę zdrowo i na trasie Szn Głogów wyprzedzany może jestem ze 3 razy to mam zużycie 7l/100 ... ale jaka frajda

                                        :twisted:

                                        Komentarz

                                        • Samiec
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 4287
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez elemenateur
                                          Jeśli auto będziesz miał zrobione na 140 ps a jeździć nim będziesz w dokładnie taki sposób jak jeździłeś ori 90 ps to spalanie spadnie, bo uzyskasz takie same przyspieszenia/dynamikę z mniejszym naciskaniem gazu.
                                          U mnie w jezdzie w taki sam sospob spalanie wzroslo o min. 0.5l/100km. :P
                                          A to w prosty sposob, bo zawsze na serii rozpedzalem sie z pedalem w podlodze, wiec kazde takie przyspieszenie po programie powoduje wyzsze spalanie. Jak ktos jezdzi na pol gwizdka to mu moze spalanie spasc, ale jak pedal w podlodze to nie ma sily musi wzrosnac. Te lepsze przyspieszenie przeciez nie bierze sie tylko z powietrza :wink:
                                          Do tego w programie reakcja na pedal gazu jest tez poprawiona, wiec tez trzeba z minmalnym falowaniem stopy bardziej uwazac, bo to tez moze byc odczuwalne na spalaniu.
                                          Ale u mnie moze byc inaczej bo ja nie mam 140KM :szeroki_usmiech :wink:
                                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                          Komentarz

                                          • Klauzero
                                            Rider
                                            • 2008
                                            • 575

                                            #22
                                            Z Waszych wypowiedzi jasno wynika, że spalanie po wirusie w dużej mierze zależy od nabytych przyzwyczajeń i... ułańskiej fantazji za kółkiem Zobaczymy jak to wyjdzie z atakiem na moją prawą nogę 8)

                                            Zastanawia mnie jeszcze, czy pompa (standardowa z ALH) da sobie radę z podażą paliwa... czy przypadkiem jest taka sama jak w ASV? Czytałem o jakiś oznaczeniach liczbowych VP, u mnie jest 10?
                                            Mądry Polak po ©kodzie...

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              #23
                                              Pompa w ALH ze skrzynia manualna jest taka sama jak w AGR, AHF/ASV i sa to pompy 10mm. Jesli ALH jest z automatem, wtedy bardzo mozliwe ze pompa jest 11mm.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • DGW
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 2330

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Klauzero
                                                Zastanawia mnie jeszcze, czy pompa (standardowa z ALH) da sobie radę z podażą paliwa... czy przypadkiem jest taka sama jak w ASV? Czytałem o jakiś oznaczeniach liczbowych VP, u mnie jest 10?
                                                Stary, wrzucaj wtryski od 110-ki + mod i nie martw się o nic tylko ciesz z jazdy. Taki zestaw to standard i pierwszy krok w dłubaniu 90-tki > powiedzmy STAGE 1

                                                Później będziesz zakładał większą turbinę, FMIC, większe wtryski, pompę 11, wydech 2,5cala, wskaźniki itd, itp. Z czasem nauczysz sie z czym to się je i kiedy na co kolej. Poczytaj jeszcze forum, obejrzyj wykresy w różnym przedziale mocowym i porównaj zakres wykonanych prac w tych autach. W większości przypadków masz każde auto opisane.
                                                NFPNorth-West
                                                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                WARSZTAT www.dsize.pl
                                                ->
                                                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                Komentarz

                                                • Klauzero
                                                  Rider
                                                  • 2008
                                                  • 575

                                                  #25
                                                  Generalnie wiedziałem, że pewnie prędzej, czy później tak to się skończy... choroba Zaczęło się prozaicznie od artykułu w... motorze (patrz załącznik). Z tym sterowaniem turbiny to chyba dotyczy AGR, tak?

                                                  Potem trafiłem na Wasze forum i zacząłem chłonąć wiedzę jak gąbka. Przy okazji sam się zawirusowałem, skoro już naprawdę poważnie myślę o modyfikacji: wtryski+soft. To jeszcze, jakbyście mogli mi przedstawić jak wygląda z tymi wtryskami? Chyba jednak myślałbym o nowych, jakich dokładnie szukać i jak wygląda z ich montażem, co trzeba przerabiać, ceny itp.

                                                  Co do martwienia, to kompa trochę mi żal... pierwsze auto z pokładówką, sam fakt że będzie łgał odnośnie spalania trochę może zmartwić takiego gadżeciarza jak ja :?

                                                  P.S.
                                                  Jak ktoś widzi na dole logo Diagtronik, to... z pewnością widzi dobrze :szeroki_usmiech
                                                  Załączone pliki
                                                  Mądry Polak po ©kodzie...

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...