Może się ktoś orientuje czy dam radę zamontować halogeny w zderzaku O2 bez kanału lub podnoszenia samochodu do góry ? Chodzi mi o oryginalne halogeny montowane do wersji Classic, która fabrycznie ich nie miała.
Dla uściślenia : Nie chodzi mi o elektrykę ale o sam montaż w zderzaku.
oczywiscie, sciagasz oslonki i w to miejsce wkladasz halogeny i wkrecasz bodajze po 2 srubki (jak dobrze pamietam potrzebujesz plasticzkow do wcisniecia w otworki w zderzaku zeby wkrety dalo sie wkrecic) - robota na max 15 min
oczywiscie, sciagasz oslonki i w to miejsce wkladasz halogeny i wkrecasz bodajze po 2 srubki (jak dobrze pamietam potrzebujesz plasticzkow do wcisniecia w otworki w zderzaku zeby wkrety dalo sie wkrecic) - robota na max 15 min
Super.. Ale czy dobrze zrozumiałem ? Czy oprócz halogenów potrzebuję jeszcze dodatkowych plastików ? Masz na myśli osłony obok halogenów czy jakieś "plastikowe nakrętki" od wewnętrznej strony ?
Elektryka to cięższa sprawa...
Moduł komfortu musi obsługiwać halogeny inaczej będziesz miał błąd na kompie po CANe... A z reguły od Classica nie obsługuje.
Ja się zastanawiam nad alternatywnym rozwiązaniem.
Użyć oryginalnego przełącznika ale obwód halogenów podłączyć niezależnie bezpośrednio pod akumulator. Aż tak chyba mądry ten przełącznik nie jest.
W serwisie można kupic oryginalne śrubu około 2-3 zł za komplet,plasticzkow sie nie dostanie można dac blaszki mocujace do blachowkrętów (takie jak do głośników).
Instalacje radze pociągnąc osobną gdzie będzie przekaznik , bezpiecznik i osobny włącznik.Samochód (jego elektronika) nie może mie pojęcia o istnieniu Halogenów.
A jaki jest koszt tych halogenow przelacznika i calej tej zabawy, bo w dalszym ciagu zastanawia mnie sensownosc tego posuniecia :| :?:
Hm... poza dużo lepszym optycznym wyglądem auta to sensowności nie ma za dużo.. bo niestety nie jest to powiązane z np doświetlaniem zakrętów..
No i całego przedsięwzięcia koszty są niemałe...
To przepraszam, ale na optyke to bym kichal. Wlozyl ksenony, sprzedal stare lampy i cieszyl sie widoczna droga, bo z halogenow to korzystam tak jakby ich nie bylo
halogeny na allegro sa po ok 100 zl., kupowalem i nic im nie dolega (tylko jako wyglad, nie podpinalem do elektryki), plasticzki kupisz w sklepie z czesciami do skody lub innych samochodow ... zdejmij sobie te plastikowe oslony w miejsce ktorych zalozysz halogeny i juz bedziesz wiedzial jaka srednice potrzebujesz
halogeny na allegro sa po ok 100 zl., kupowalem i nic im nie dolega (tylko jako wyglad, nie podpinalem do elektryki), plasticzki kupisz w sklepie z czesciami do skody lub innych samochodow ... zdejmij sobie te plastikowe oslony w miejsce ktorych zalozysz halogeny i juz bedziesz wiedzial jaka srednice potrzebujesz
A widzisz.. o takie info mi chodziło.. A propo zaślepek (plastikowych osłon), jak je wyciągnąć ? są na zatrzaskach ? Z tego co się orientuję są 2 dla każdego halogenu ? Może pamiętasz który pierwszy ?
Elektryka to cięższa sprawa...
Moduł komfortu musi obsługiwać halogeny inaczej będziesz miał błąd na kompie po CANe... A z reguły od Classica nie obsługuje.
Mówisz, że "z reguły" nie obsługuje. Wiesz może po czym to poznać?
Elektryka to cięższa sprawa...
Moduł komfortu musi obsługiwać halogeny inaczej będziesz miał błąd na kompie po CANe... A z reguły od Classica nie obsługuje.
Mówisz, że "z reguły" nie obsługuje. Wiesz może po czym to poznać?
Tak .. Trzeba podłączyć auto pod VAS w ASO i zobaczyć czy jest tam opcja włącz wyłącz halogeny... Niestety "Classic" może nie mieć tak jak np nie ma wsparcia dla radiowego otwierania centala więc podmiana kluczyka na scyzoryk jest raczej niemożliwa
Tak .. Trzeba podłączyć auto pod VAS w ASO i zobaczyć czy jest tam opcja włącz wyłącz halogeny...
No tak - niestety podłączenie w ASO nie jest za darmo :roll:
Podejrzewam, że jest jakiś sposób "domowy" - np. vag-com, tylko trzeba wiedzieć na co patrzeć
Zamieszczone przez elektor
iestety "Classic" może nie mieć tak jak np nie ma wsparcia dla radiowego otwierania centala więc podmiana kluczyka na scyzoryk jest raczej niemożliwa
Co dokładnie rozumiesz przez to radiowe otwieranie centrala? U mnie alarm dołożony przez dilera otwiera centralny zamek zdalnie.
No tak - niestety podłączenie w ASO nie jest za darmo :roll:
Podejrzewam, że jest jakiś sposób "domowy" - np. vag-com, tylko trzeba wiedzieć na co patrzeć
No sprawa nie jest tania bo mówimy o sofcie obsługującym CAN ale może ..
Zamieszczone przez rrysio
U mnie alarm dołożony przez dilera otwiera centralny zamek zdalnie.
Ale prawdopodobnie nie oryginalnym kluczykiem syzorykiem skody ... tylko odzielnym pilotem tak ?
No sprawa nie jest tania bo mówimy o sofcie obsługującym CAN ale może ..
Hmmm, może zwykłym kabelkiem (bez obsługi CANa) da się odczytać na przykład numer modułu komfortu i po tym numerze dowiedzieć się czy moduł jest "odpowiedni"?
Może ktoś kto bawił się VAGiem się wypowie, czy takie informacje widać na zwykłym kablu :?:
Zamieszczone przez elektor
Ale prawdopodobnie nie oryginalnym kluczykiem syzorykiem skody ... tylko odzielnym pilotem tak ?
Zgadza się - nie mam scyzoryka tylko oddzielny pilot do alarmu.
zatrzaski, na pewno .. trzeba wypchnac od tylu albo podwazyc pomiedzy nimi, juz nie pamietam, w kazdym razie wyszlo bez klopotu
OK, spróbowałem. Trzeba po prostu drzeć do siebie i wychodzi
Zamieszczone przez elektor
Elektryka to cięższa sprawa...
Moduł komfortu musi obsługiwać halogeny inaczej będziesz miał błąd na kompie po CANe... A z reguły od Classica nie obsługuje.
Dzisiaj w 3 ASO powiedziano mi, że nie trzeba wymieniać sterownika i ten zainstalowany obsługuje halogeny (przy okazji to nie moduł komfortu a raczej"sterownik sieci pokładowej -J 519"). Powiedziano mi, że potrzebne są tylko lampy, wyłącznik i wiązka.
Ceny - odpytane 3 ASO:
Robocizna: 230, 345 i 420 :shock:
Lampy: w 2 ASO 170zł ZA SZTUKĘ, w trzecim 230 za sztukę :lol:
Wyłącznik: ok. 200
Wiązka + przekaźniki: ok. 50zł
Komentarz