Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Park assist OII przed liftem zeby pokazywal na Columbusie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • BOLERO jest
    GATEWAY zmieniony i skonfigurowany przez KROPECKa za co serdeczne dzięki...
    pozostał sterownik parktronika...sugerowany jest przez GRYGY 1Z0 919 475A...
    a mam na oku nowszy czyli 1ZO 919 475E...

    rozumiem, że skoro jest to model nowszy to nie powinno być z nim problemów?
    jest:
    Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
    były:
    OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
    Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała

    Komentarz


    • sadzik, raczej nie, ale z tego co kojarze E obsluguje juz asystenta parkowania - na tyl bodajze tylko
      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


      Komentarz


      • czyli proszę łopatologicznie który obsłuży czyjniki przód tył i BOLERO przy okazji bo zaczynam się gubić...
        jest:
        Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
        były:
        OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
        Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała

        Komentarz


        • 1Z0 919 475A zamienia się na 1Z0 919 475C i potem na 1Z0 919 475E więc według ETKA wszystkie 3 obsługują przód i tył
          http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
          Trochę plików do VCDS, zapraszam

          Komentarz


          • czyli 1Z0 919 475 E może być...
            jest:
            Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
            były:
            OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
            Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała

            Komentarz


            • Zamieszczone przez sadzik
              czyli proszę łopatologicznie który obsłuży czyjniki przód tył i BOLERO przy okazji bo zaczynam się gubić...
              E obsluguje tyl i przod ale nie kojarze juz czy przypadkiem nie obsluguje tez asystenta parkowania 1gen - czyli tego ze fura Ci sama wjezdza w koperte
              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


              Komentarz


              • szukam więc sprawdzonej i pewnej wersji 1Z0 919 475A
                jest:
                Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
                były:
                OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
                Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała

                Komentarz


                • Witam,

                  Zamarzył mi się partronik również na przód w O2 przed liftem. Jednak chcę to zrobić na module parktronika z wersji poliftowej, by na Columbusie pojawiał się dystans.
                  Niestety sterowników parktronica 1z0 919 475A lub C praktycznie nie ma na allegro (w rozsądnej kasie).
                  Natomiast są sterowniki parktronica z Superba (3T0 919 475 A), ale te obsługują jednocześnie parkowanie równoległe.
                  Moje pytanie jest takie, czy można zastosować wspomniany sterownik z Superba, ale nie aktywować funkcji parkowania równoległego (bo tych bocznych czujników nie będę miał), czy też jest to tak samo jak ze sterownikiem parktronica na przód i na tył (np 1z0 919 475A), którego nie można zastosować w aucie z czujnikami parkowania tylko z przodu?


                  No to sobie sam odpowiem na to pytanie (i dla potomnych).
                  Kupiłem rzeczony moduł parktronica od superba (3T0 919 475 A)- moduł z funkcją parkowania równoległego- i niestety nie dział w O2 przed liftem. Moduł podpięty do auta zgodnie ze schematem elektrycznym (oprócz kabli do systemu parkowania równoległego) pluje błędami o braku komunikacji z sensorami parkowania równoległego i ABSem.
                  Parktronic nie działa (przechodzi w tryb informowania o usterce i tyle). W VCDSie w kodowaniu nie ma możliwości wybrania z listy Octavii (ze skód jedynie jest Superb, ale i tak nie działa).

                  Komentarz


                  • Nie wiem jak u innych ale u mnie się nie wyświetla, octavia 2007 rok, nawi mfd2 dx.
                    Było:
                    Octavia 1 1.6 AEE
                    Octavia 2 1.9 TDI BLS
                    Fiat Doblo 1.9 mJTD
                    Jest:
                    Berlingo VAN 1.6 HDI HT 75KM
                    Octavia 2 RS 2.0 TDI CEGA

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Jacho
                      Nie wiem jak u innych ale u mnie się nie wyświetla, octavia 2007 rok, nawi mfd2 dx
                      ręce opadają :roll:


                      Jacho, naucz się czytać(przynajmniej tytuły tematów)

                      MFD2 to nie Columbus
                      NIGDY czujniki nie wyświetlały się na Nexusie i nie będą
                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                      Komentarz


                      • Wiem, że to nie Columbus, odpowiadałem koledze arturrs2,
                        Było:
                        Octavia 1 1.6 AEE
                        Octavia 2 1.9 TDI BLS
                        Fiat Doblo 1.9 mJTD
                        Jest:
                        Berlingo VAN 1.6 HDI HT 75KM
                        Octavia 2 RS 2.0 TDI CEGA

                        Komentarz


                        • Jacho, Dzieki za odpowiedz

                          Komentarz


                          • niżej ↓
                            obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
                            wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

                            Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl

                            Komentarz


                            • Koledzy, czy ma ktoś rozpiskę pinów pod OPS tylko na tył dla sterownika 1Z0 919 475B? Robię upgrade w swoim Golfie MK5 2005r z oryginalnego parktronika na OPS.
                              Nie chce mi niestety zestaw śmigać - kabel CAN pociągnięty, gateway nowy, moduł PDC jak wyżej. Robiłem kombinacje z pinami i w jednej konfiguracji pinów OPS zadziałał przez 2-3 sekundy i sypnął błędami wszystkich czujników. Może ktoś z Trójmiasta ogarnia temat?

                              Komentarz


                              • Trochę z rozpędu bo tego tematu nie widziałem nabyłem Bolero z Yeti 2011. PDC i klimatronica oczywiście nie wyświetla. Moje autko 2005.
                                Jak mocno prądożerne jest radyjko bez wymiany Gatewaya?
                                I drugie pytanie. Mam mutli kierę i nie działa w pełni. Działa zmiana utworu/stacji na następną/poprzednią, mute i podświetlenie. Nie dział głośność + i - oraz przewijanie utworów << i >> . Co z tym fantem? Bo przeróbkę PDC, a tym bardziej climy to sobie daruję.
                                obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
                                wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

                                Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl

                                Komentarz


                                • mamaj12, Bolero to nie Columbus w ktorym "wgrasz" sobie gatewaya - takze szukaj moduły gatewaya i go zamien + zakoduj, bo aku padnie.

                                  PDC nie bedzie pokazywac bez przerobki, to samo Climatronik. Multikiera tez nie bedzie dzialac w pelni:P
                                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                  Komentarz


                                  • misiek^wro, a co zrobić żeby kiera działała w 100%?
                                    obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
                                    wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

                                    Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl

                                    Komentarz


                                    • Wymienic sterownik kiery na poFL + kiere na poFL + kabelek kiery na poFL


                                      Bylo czytac i doinwestowac w Columbusa - tam wystarczyla jedna plyta CD i kierownica "ożywała" :twisted:
                                      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                      Komentarz


                                      • Witam, Dzisiaj zamontowałem radio i widzę że się nie wyłącza, tylko pozostaje w trybie czuwania i słyszę delikatne "syczenie" jak przyłożę ucho do radia.
                                        Pytanie dot. radia:
                                        Kiedy w radiu powinien załączać się wiatrak? czy powinien cały czas działać czy jak się zagrzeje ?

                                        Może ktoś wskazać palcem który model gateway kupić żeby nie mieć problemu z akumulatorem po zamontowaniu Columbusa ? Przeczytałem sporo komentarzy ale chciałbym mieć 100% pewność że kupię dobry sterownik.

                                        Link

                                        Komentarz


                                        • Panowie w końcu uzbierałem wszystkie graty potrzebne do modyfikacji. Mam do Was kilka pytań.
                                          W moim samochodzie mam 8 czujników ze starym sterownikiem i GW. Kupiłem głośniczek dodatkowy ale wg ASO (sprawdzali po numerze nadwozia) mam drugi głośnik zamontowany na podszybiu. Teraz odzywa się tylko jeden głośnik (ten w słupku), zmienia się tylko tonacja. W którym miejscu dokładnie jest ten głośnik (podszybie) i jak się do niego dostać, żeby sprawdzić czy kabelki od niego są gdzieś wyprowadzone?
                                          Rozumiem, że skoro mam 8 czujników to nie będę musiał prowadzić żadnych kabli z wnętrza pojazdu do komory silnika?
                                          Pytanie o punkt 4 i 6:

                                          4) Glosnik przod
                                          - na piny 3 a 4 (glosnik przod) kostka ve srodku T12 (czujniky przod)
                                          - pøepojit piny ze svorkovnice T16/2 a T16/10 (rozumiem, że wyjmuję piny 2-gi oraz 10-ty z kostki 16-to pinowej i podpinam pod piny 3-ci oraz 4-ty kostki 12-to pinowej)

                                          6) Glosnik Tyl
                                          -- piny na T16/2 a na T16/10 (rozumiem, że przewody idące od głośnika na słupku wpinam na 2-gi i 10-ty pin kostki 16-to pinowej w sterowniku parktronika, czy tak?

                                          W poniedziałek rano się za to zabieram i Wasze rady będą dla mnie cenne.

                                          Komentarz


                                          • ja też pod względem części jestem przygotowany...czekam na lepsza pogodę...
                                            jak będziesz dłubał u siebie to pstryknij jakieś fotki...
                                            szczególnie wyczyn z lutowaniem przy kostce GATEWAYa pod kolumną kierownicy


                                            co do głośnika PRZÓD
                                            w pierwotnej instalacji masz tylko jeden wspólny głośnik obsługujący przód i tył
                                            zatem po zmianie sterownika na nowszy pojawiają Ci się dwa niezależne głośniki dla przodu i tyłu...
                                            dla TYŁ-u już masz zamontowany w słupku B kierowcy - ma być wpięty w nowym sterowniku w piny 2 i 10 kostki T16
                                            dla PRZOD-u musisz dołożyć kupiony w salonie głośnik i zamontować w podszybiu lub gdzie Ci tam będzie wygodniej, doprowadzić okablowanie nowy sterownik/nowy głośnik i wpiąć w nowym sterowniku do pinów 3 i 4 kostki T12r (środkowa)

                                            pozostaje jeszcze - mostkowanie pinów w kostce T12p (z brzegu sterownika)
                                            oraz zmiana linii CAN nowego sterownika i wpięcie jej przy kostce CAN - tutaj również trzeba poprowadzić przewody nowy sterownik/GATEWAY

                                            na koniec zmiana kodowania...ma działać...

                                            jak coś zamieszałem to niech mnie ktoś poprawi zanim namieszam u siebie
                                            jest:
                                            Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
                                            były:
                                            OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
                                            Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała

                                            Komentarz


                                            • ravek29, a climatronic u ciebie działa na radiu???

                                              Komentarz


                                              • OPS działa i jest to naprawdę fajny gadżet

                                                Chciałbym podziękować oficjalnie dla Grygy oraz innych kolegów, którzy przyczynili się do powstania tej modyfikacji.

                                                Podzielę się uwagami i myślę, że pomogę w kwestii najnowszego sterownika z końcówką E.

                                                Części jakich użyłem to:
                                                1. kabelek CAN 000 979 987
                                                2. głośnik 8E0 919 279
                                                3. obudowa 4B0 972 623
                                                4. piny 000 979 009
                                                5. gateway 1K0 907 530 AA
                                                6. sterownik 1Z0 919 475 E

                                                Pozycja nr 1 - spodziewałem się czegoś więcej za 90 zł niż wiązki skręconego drutu. Teraz pobiegłbym do elektronicznego i zakupił na metry; jednak nie o tym chciałem
                                                Lutowanie pod kierownicą jest naprawdę wygodne i da się to zrobić w pozycji "pionowej" (niekoniecznie leżąc na dywaniku). Po odłączeniu starego Gateway-a spory kawałek wiązki jest widoczny i można spokojnie do niego podejść bez większego stresu.
                                                W moim przypadku nie przenosiłem drugiego głośnika na przód tylko zostawiłem go z tyłu. Ten dodatkowy głośnik sygnalizujący tył włożyłem pod obudowę, która ma z boku szynę do prowadzenia rolety. W kombi przy tych ostatnich szybach na wysokości bagażnika w tej właśnie obudowie są takie otwory wentylacyjne i doskonale słychać głośnik. Jest teraz tak, że na przeszkody z tyłu piszczy tylni a na te z przodu piszczy w słupku. Dodatkowym argumentem dla takiego rozwiązania jest fakt, że piny z ASO są na bardzo krótkim żółtym kablu i spokojnie starcza on na poprowadzenie głośnika od sterownika na omawiane miejsce bez modyfikacji.
                                                Teraz najlepsze: sterownik E musicie zakodować na 100001.
                                                Próby zakodowania na 000004 lub 000002 powodowały piszczenie jednak nie pokazywały wizualizacji. VCDS-em próbowałem robić długie kodowanie i pokazywał mi komunikat, że nie ma w bazie długiego kodowania dla tego sterownika dlatego próbowałem kodować uparcie tak jak koledzy proponowali. Okazało się, że po podłączeniu nowszego VCDS-a pokazał długie kodowanie i zakodowanie optycznego systemu parkowania dało kod podany wyżej. Teraz działa.
                                                Nie spodziewałem się, że taki drobiazg jak OPS może dać tak fajny efekt. Ten OPS z mojego poprzedniego Stream-a to był hardcore bo samochodzik był zrobiony z pikseli wielkości płyty chodnikowej Dla braciaka tłumaczyłem, że jaka Skoda taki komputer siedzi (ZX Spectrum). To było zaraz po tym jak sprzedałem jemu Toyotę i kupiłem RS-a

                                                Efekt końcowy tej modyfikacji jest naprawdę super. W moim przypadku szczególnie ponieważ zmieniłem gateway ze starego typu na poliftowy i skończyły się problemy z dogrywaniem łatek dla softu, który wywalał baterię w kosmos.
                                                Pozdrawiam.
                                                TM

                                                Komentarz


                                                • no to super że się udało
                                                  BYŁA o1 rs
                                                  BYŁA o2 1.6
                                                  JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                                  Komentarz


                                                  • blackrs, gdyby ktoś z Białegostoku chciał zrobić tego mod-a - chętnie pomogę

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X