Bzdurą jest jeżdżenie po kilkaset kilometrów i szukanie dotarcia klocków !!!
Zamieszczone przez Jeżyk
Nie zgodzę się z kimś kto twierdzi, że powinno się docierać kilkaset km i dopiero wtedy będą hamować. A co wcześniej? Hamujesz na dupie komuś? Bzdura jakich mało
panowie zaprzeczacie sami sobie a ja poczułem się urażony bo jak zakładałem nowy zestaw BLACK DIAMOND i klocki GALFER współczynnik tarcia 0.70 powiedziano mi wyraznie unikać gwałtownego hamowania przez kilkaset km. sami piszecie że po 200km powinno być Ok a w następnym zdaniu że to totalna bzdura IMHO 200 km. też można potraktować jako kilkaset pozdrawiam 8)nawiasem mówiąc 2-3 hamowania to i owszem wystarczą żeby powłokę antykorozyjną odpalić :twisted:
Tak, moga swiecic jak skandynawia, czyli przednie halogeny tylne postojowe z tablica oraz CHYBA przednie postojowe lub po amerykansku czyli tylko przednie halogeny. Dodatkowo istnieje mozliwosc zmniejszenia napiecia na nich.
Co do przeciwmgielnych jako dziennych, to fizycznie się da, ale tutaj policja się może doczepić, bo lampy przeciwmgielne mają homologację 'B' co oznacza że do użytku jako przecimgielne. Gdyby miały 'DR' to wtedy legalnie mogą pełnić funkcję dziennych.
lampy przeciwmgielne mają homologację 'B' co oznacza że do użytku jako przecimgielne. Gdyby miały 'DR' to wtedy legalnie mogą pełnić funkcję dziennych
ale oczywiscie bylyby one zredukowane np. do 50 % jasnosci. Czy to oznacza ze O2 po FL maja juz stosowny napisik DR :?: Niesadze zeby przeciwmgielne przed FL sie czyms roznily, przynajmniej te w Scoucie.
lampy przeciwmgielne mają homologację 'B' co oznacza że do użytku jako przecimgielne. Gdyby miały 'DR' to wtedy legalnie mogą pełnić funkcję dziennych
ale oczywiscie bylyby one zredukowane np. do 50 % jasnosci. Czy to oznacza ze O2 po FL maja juz stosowny napisik DR :?: Niesadze zeby przeciwmgielne przed FL sie czyms roznily, przynajmniej te w Scoucie.
W OII FL w halogenach są 2 żarówki.
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
dobra bo na razie nic konkretnego się nie dowiedziałem :P gdzie najlepiej z tym podjechać bo sam to raczej tego nie zrobię:P gwarancja się skończyła to można modzić , nawet o programie zacząłem myśleć
zdecydowanie 2, jedna (oznaczenia nie znam) działa jako przeciwmgielne lub przy doświetlaniu zakrętów, druga żarówka to typowa żarówka 21W służąca w FL do oświetlenia dziennego.
Witam serdecznie widze że watek dziennych świateł trwa nadal . Ja zrobiłem w swojej o2 małą podmianke , wyciągłem wkład halogena i włożyłem lampy do jazdy dziennej bo stwierdziłem ze jednak na światłach dziennych sie więcej jeżdzi , uruchomiłem vagiem tryb amerykanski i ładnie świecą http://img263.imageshack.us/gal.php?g=p1030532.jpg a tu jest firma z wieliczki która robi między innymi te lampy www.wesem.pl pozdrawiam wszystkich bogdan.
Ciekawe co na taki patent powie policja na drodze...
Pewnie musiałbyś rozbierać halogena, żeby im pokazać że to co świeci ma homologację RL (bo zakładam, że faktycznie ma) :roll:
Moi drodzy koledzy jak to juz inni pisali o przepisach że weszła ustawa że jak sie jezdzi tylko na dziennych to nie musi nic w samochodzie świecic ,więcej nie bede pisał o tym . Na dziennych w takim trybie śmigają skody fl , audi , VW itd .. a jeżeli chodzi o fakt jak udowodnie że to dzienne i homologowane ? przeca to proste na tych lampach jest oznaczenie RL czyli homologowane dopuszczone do jazdy dziennej pozdrawiam .
Moja teoria jest taka , po co ma się świecic 10 żarówek więcej bo nie wspomne o kokpicie i zegarach które taz się świecą przez cały dzien jak sie jeżdzi niczemu to nie pomaga ! .Wiadaomo że sa gorsze pochmurne dni wtedy się włancza światła mijania . Akumulator ma lżej , alternator a i na spalaniu jakaś setka sie urwie pozdrawiam .
Witam serdecznie widze że watek dziennych świateł trwa nadal . Ja zrobiłem w swojej o2 małą podmianke , wyciągłem wkład halogena i włożyłem lampy do jazdy dziennej bo stwierdziłem ze jednak na światłach dziennych sie więcej jeżdzi , uruchomiłem vagiem tryb amerykanski i ładnie świecą http://img263.imageshack.us/gal.php?g=p1030532.jpg a tu jest firma z wieliczki która robi między innymi te lampy www.wesem.pl pozdrawiam wszystkich bogdan.
tez o tym rozwiazniu chyba pomysle - bo przy ksenonach z halogenów sie praktycznie nie korzysta.....
piotrek_os, gdy zmieniłem na soczewki doszedłem do wniosku że szkoda mi ich wykorzystywać i chce to zmienić w pon jadę do takiego speca i pomyślimy :szeroki_usmiech
Policji bym się nie obawiał bo 30% matołów jeździ w dzień lub w nocy w warunkach idealnej przejżystości powietrza i nikt się tym nie przyjmuje. Niebiescy tylko stoją w krzakach
A jak będziesz miał widoczną literki na kloszu to muszą odpuścić, poza tym pewnie masz jakąś ulotkę z tych co zamontowałeś to warto ją wozić.
Komentarz