witam, czy ktoś już zamontował ten schowek z wersji angielskiej do swojej oct. II pod siedzenie kierowcy, czy jest to tylko na zasadzie montażu i gra czy trzeba coś przerabiac
Potwierdzam numer schowka ten co zazanaczyłem z ETKI, tylko trzeba wybrać odpowiedni kolor. To jest lewy z wersji polskiej.
Wnioskując z foto to wystarczy tylko odblokować śruby szyn fotela i wyjąć go (pod warunkiem, że nie ma się podgrzewanych foteli bo wtedy trzeba rozłączać elektrykę).
Potem śruby (zapinki) i montaż :szeroki_usmiech U Czechów określany jest jako angielski.
[inline:schranka_ridice.jpg]
Ve škodovce nebo zde na webu si objednáte kastlík pod sedadlo spolujezdce pro anglickou verzi (objednací číslo - 1Z0881577E 47H - černa barva )
Pak sehnat nastavec na gol
Przejzalem ta strone - REWELACJA. Gasc ma mistrzostwo swiata :!: To chyba najbardziej profesionalnie zrobiona strona jaka widzialem. Bardzo rzeczowa, z fotografiami, opisami - bez zbednego pieprzenia, wychwalania sie itd. Bije na glowe wszystkie fora miedzy innymi nasze. U nas watki dotyczace np VAGa, VCDSa, kodowania i innych manuali to jest w porownaniu do tej stony to jakis zart :!: Wiekszosc watkow u nas w szczegolnosci tych naprawde waznych ma "milion piecset sto dziewiecset" odwiedzin i komentarzy a tak naprawde gowno tam jest - tylko kilku uzytkownikow wie co pisze,wie o co chodzi, ma jakies doswiadczenie ale ze swojej wiedzy robi "wiedze tajemna" i niewiadomo czemu zamieszcza moze 1% a ewentualne kolejne 10% wysyla na PW - paranoja. A u goscia stronka jak mazenie. Z samego kodowania VCDSem nawet laik sie czegos dowie i majac kabel i oprogramowania sam sobie cos podlubie.
Najbardziej bolesne jest to ze na tych wszystkich forach jest kilka tys. uzytkownikow, drobny procent zapalencow - fachowcow, a jeszcze mniej uporzadkowanych watkow z ich wiedza. A tu - jeden gosc wyjasnil wszystkie fora :!: :!: :!: SUPER
a ja sobie zamówiłem taki schowek w aso
koszt około 80 zł i bedzie za jakiś czas bo narazie w polsce nie dostepne.
oczywiscie lwey z wersji angielskiej
a ze sam pracuje w aso to i sam sobie zamontuje
To jak tak się orientujesz to podpowiesz montaż, bo schowek już mam :P
I mam związane z nim pytanie:
Na tej czeskiej stronce mocowanie schowka jest na wkręty do takich wsuwek (blaszek), natomiast w "systemie zamawiania części" rys. 8810-01 ten element mocujący (nr 22) wkładany jest (chyba) od dołu blachy siedziska - nazywany jest "nakrętka rozprężna" - WHT 003 183. Wkręty to: 21,23 - N 906 986 06.
Jaka jest prawda ? , chyba trzeba zajrzeć z latarką i lusterkem pod siedzenie, różne modele mogą mieć inne rozwiązania :szeroki_usmiech
P.S.
Stronka czeska fajna tylko te translatory coś sobie kiepsko radzą z tym językiem : :evil:
Może bez przekręcania "do góry nogami" tylko poprzez odchylenie. Ale pewnie będzie to niewygodne i można coś urwać.
Ale odkręcenie jest pewnie nieuniknione. Jak dobrze rozumiem to odkręca się szyny fotela od podłogi, odłącza wtyczki i potem w/g uznania ?
to AKU wypadaloby odlaczyc jak sie wtyczki bedzie ruszac.
Wedlug tych linkow wyglada jakby to nie byly sruby tylko jakies kolki. Zreszta w jaki sposob mialoby sie to wkrecic w srodku tak niewielkiego schowku. Najlepiej jakby ktos przerobil temat to byloby jasne co dokladnie trzeba tam wykonac.
ja jestem zainspirowany tym schowkiem.
sam zamówiłem sobie w naszym magazynie, a że kilku nas jezdzi octaviami to zrobiliśmy zamówienie zbiorcze = 5 sztuk
co prawda nikt jeszcze u nas tego nie montował, ale ktoś musi byc pierwszy
co do blaszek montażowych to nie wiem
podobno w komplecie jest jakiś zestaw by to przykręcic, ale zobacze jak dostane całość do reki.
a co do montażu to na logike trzeba by fotel odkęcic.
aku nie trzeba odłaczac - wystaczy ze w tym czasie nie załączy sie zapłonu i bledów nie bedzie.
nawet jak kierownice sie wymienia i trzeba rozłaczas poduszki to nie odłaczamy aku
moze to brzmi drastycznie, ale tak jest.
marc!n, Ja odebrałem schowek i tam są tylko zaślepki do dziur w schowku. Elementów mocujących brak.
A przykręca się długim wkrętakiem poprzez schowek i znajdujace się w nim dziury, które potem zaślepia się. Tylko chodzi o to w co wkreca się wkręty ?
Na czeskiej stronie to są blaszki montowane w siedzenie a na rysunku chyba takie plastikowe kołeczki w które wkręca się sruby a które w wyniku rozprężenia - klinują się w blasze siedzenia.
golibroda, przykręcałem więc wiem jak musiałem się namęczyć żeby założyć
najpierw demontowałem z jednego fotela a później montowałem na inny fotel stąd moja wiedza :wink:
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz