Witam mam problem z licznikiem od O2fl , immo dopisane , kodowanie pompy abs jest ( krótkie kodowanie ) a dalej wyswietla sie na liczniku trakcja , hamulec awaryjny , czujnik cisnienia powietrza w kołach , abs , ktoś pomoże ?
Octavia 2 zmiana full fis na full fis od O2FL Problem z kontrolkami
Zwiń
X
-
1kevin miałem wcześniej O2 2006 BMM zielone zegary. Jak chcesz zobaczę na skany i podam ci numer, chyba że chcesz białe zegary z FL.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gradek Zobacz wpis1kevin miałem wcześniej O2 2006 BMM zielone zegary. Jak chcesz zobaczę na skany i podam ci numer, chyba że chcesz białe zegary z FL.
Komentarz
-
-
OK, zegary dotarły , szybka do wymiany.... Ale nie o tym. Oczywiście okazało się , że poprzedni MAxi Dot - licznik był na szerokiej wtyczce. W nowym po liftowym jest wtyczka mała , pionowa niebieska.
Jeśli było to sorki, ale czy jest przejściówka ze "starej" wtyczki na po liftową lub ktoś ma rozpiskę pinów , jak pozmieniać??? Dzięki za pomoc.
Komentarz
-
-
gotowe przejściówki można na aliexpress znaleźć https://pl.aliexpress.com/item/Car-3...b-f3a3fd02c4f9 nie wiem tylko czy piny są odpowiednio pozmieniane.
Na zdjęciach rozpiska licznika 2007 (36 pin) i 2010 (32 pin)
32.jpg
36.jpgOstatnio edytowany przez tomek_lodz; 29929.
Komentarz
-
-
No dobrze.
Dzięki wiadomo której osobie z forum licznik działa i pięknie wygląda. Pozostał tylko jeden problem, może ktoś już go rozwiązywał i mógłby się podzielić spostrzeżeniami.
Moje autko to 4x4.
Wg rozpiski w złączu 32 pinowym piny 3 i 4 odpowiadają za wskazania poziomu paliwa
W złączu 36 pinowym ( po lifcie ) jest tylko pozycja 16 wskazań poziomu paliwa
Dodam, ze po zatankowaniu do pełna pokazuje idealnie 1/2 baku
wg informacji, które uzyskałem przy napędzie 4x4 ida 2 informacje z baku o poziomie paliwa.
Pytanie brzmi, gdzie umieścić piny 3 i 4 ze starej wtyczki w nowej ???
Autko jest z 2008 r silnik BMM
Dzięki za pomoc
Komentarz
-
-
Czyli co , siedzenie z tyłu do góry i do sprawdzenia, prowadzenie kabelka i będzie git, echh te zmiany
Dzięki za schemacik zdejmę i sprawdzę, tylko niech PRZESTANIE PADAĆ &^$@$%%^$*
No i teraz wiemy, dlaczego jeden kabelek został na bez źródła w kostce
A z tym panelem klimatronika, to raczej będę musiał pociągnąć kabelek, bo po uruchomieniu samochodu muszę włączać panel z "guzika" bo jest OFF
Komentarz
-
-
Spacewalker, pompa raczej nie ma tutaj nic wspólnego, jak patrzę na schematy. Brakuje ewidentnie jednego kabelka z czujnika poziomu (G169). Numer części wskaźnika poziomu to 1K0919673AK, a widać , że w środku idą 3 kable. Często we wtyczce na zewnątrz jest zaślepka. Jak pisałem, przestanie padać to poprowadzę kabel i zobaczymy
Komentarz
-
-
Ok , 20 minut dzisja nie padało w Warszawie i sprawdziłem na krótko. W czujniku paliwa , który jest pod siedzeniem pasażera siedzącego za kierowcą, po zdjęciu wtyczki okazało się , że jeden pin ( nr. 3 ) nie jest obsadzony we wtyczce , a z czujnika poziomu paliwa w baku wychodzi pin męski na tej pozycji.Łącząc 3 pin z pinem nr 4 we wtyczce przy liczniku, wskaźnik paliwa zaczął normalnie pracować nie przekłamując wskazań.Czyli podsumowując w przypadku zmiany licznika Maxi Dot przed liftem, na ten po lifcie w autach z napędem 4x4 trzeba dodatkowo poprowadzić kabel , jak opisałem wyżej . Fajnie , że udało się
Komentarz
-
Komentarz