Parkomat i podłokietnik (przód) w Octavii II

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • micza
    Classic
    • 2018
    • 2

Parkomat i podłokietnik (przód) w Octavii II

Posiadam Octavię II (2010 r. październik) w automacie DSG , jestem początkującym użytkownikiem (wcześniej Fabia Classic) i trudno mi określić wersję, ale jest średnio doposażona... Żona ma kłopoty z parkowaniem (jak to dziewczyna i prosi mnie abym doposażył auto w pełen parkomat, widziałem coś takiego w VW Golfie z 2012 roku - czujniki parkingowe z przodu i z tyłu, takie kojarzę z swojej Fabki oraz samochodzik na wąskim wyświetlaczu radia (w swojej Octavii mam SWINGa fabrycznego), który po włączeniu biegu wstecznego wyświetla się (obrys samochodu) i kreseczki wskazujące odległość od przeszkód (także bocznych) i pikawa dźwiękiem ( i jak wspomniałem obrazem) ostrzega przed odległością... Czy jest możliwe założenie takiego pełnego parkomatu w naszym aucie ?!? Ewentualnie proszę o podanie kosztów. Doposażenie chcę zlecić radioelektrykowi i chciałbym żeby było profesjonalne - cały parkomat i bez odprysków na lakierze po zamontowaniu czujników.