1. Wczoraj wpisałem długie kodowanie zaciągnięte z sieci i jednak uruchomiły się np. dzienne światła, czego wcześniej nie przyjmował, z ręcznego zaznaczania 'ptaszków' - czy to norma?
2. Dlaczego zmiana kodowania sterownika Bordnetz powoduje powstanie błędów w innych sterownikach np. silnika?
Bordnetz 1K0 937 049 N - nie przyjmuje kodowania, dziwna sprawa
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Actawar Zobacz wpisJeszcze jedno pytanie: czy jeśli włożę wyższy sterownik np. 3C8 937 049 to bez problemu odpalę auto, otworzę/zamknę je z obecnego mego kluczyka?
Możesz podmienić i spróbować.
Zostaw komentarz:
-
-
Jeszcze jedno pytanie: czy jeśli włożę wyższy sterownik np. 3C8 937 049 to bez problemu odpalę auto, otworzę/zamknę je z obecnego mego kluczyka?
Zostaw komentarz:
-
-
no cóż na oryginalny kabel to mnie nie stać do prywatnych zastosowań..
Czy ktoś z okolicy posiada jakiś kabel przy spróbować na innym kablu?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Actawar Zobacz wpiszmieniam długie kodowanie, on to przyjmuje, zapisuje to niby VCDS tak twierdzi, to dlaczego tego nie realizuje?
Wygrzebałem w końcu stary kabel VAG 002 z eservice i wszystko udało się zrobić.
Przez tego klona ok. miesiąc czasu się bujałem z kodowanie MK60EC1, bo nie chciało przyjąc kodowania. Jeżdzenie po serwisu skody, zawracanie d..y ludziom na różnych forach i nic z tego nie wyszło.
Zostaw komentarz:
-
-
ok. Pewnie zakupię nowszy sterownik. Ale nadal z punktu czysto teoretycznego - skoro mam dostęp do sterownika, zmieniam długie kodowanie, on to przyjmuje, zapisuje to niby VCDS tak twierdzi, to dlaczego tego nie realizuje?
I dlaczego mam wgląd i edycję sterownika, a nic tam nie pasuje do tego co w aucie? Czy powyższa funkcjonalność może być programowana również w innych sterownikach auta?
Zostaw komentarz:
-
-
bo jest stary i ograniczony programowo, a może coś z kablem masz nie tak.
co do indeksów sterowników, to zmiany są zapisane w głowach i na serwerach inżynierów VW.
Na przykładzie F powiem, że umożliwia on (ma oprogramowane wejście przekaźnika) grzanie szyby przedniej
dla naszych zastosowań nie ma znaczenia literka, szukaj podanych, pełno tego jest.
Wymiana P&P - wszystko pasuje elektrycznie, zostaje kodowanie, ale jak widzę, chcesz pogrzebać, to będziesz miał co robić
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis30 bajtową w wersji highend typu 3C8 937 049 np. A, C, E czy F
I czy jeśli takowy zakupię, to instalację mam przygotowaną do wpięcia go? Octavia moja z 2005r.
Spodziewałem się takiej odpowiedzi, bo w wielu postach czytam takie właśnie odpowiedzi.
Ale moje pytanie jest dlaczego się tak dzieje na moim sterowniku, że nie wprowadza zmian zapisanych, a działające funkcje w sterowniku są Odznaczone?
Ostatnio edytowany przez Actawar; 46746.
Zostaw komentarz:
-
-
na tym sterowniku nic nie podziałasz, jest to staruszek z ograniczoną funkcjonalnością
zmień go na serię 30 bajtową w wersji highend typu 3C8 937 049 np. A, C, E czy F
Zostaw komentarz:
-
-
Bordnetz 1K0 937 049 N - nie przyjmuje kodowania, dziwna sprawa
Witam,
Nie chcę bałaganić innych postów dlatego zakładam własny. Będę bardzo wdzięczny za udział w dyskusji. Chciałem włączyć doświetlanie zakrętów halogenami i światła dzienne z halogenów i stąd odkryłem poniższe problemy.
W aucie mam m.in.
- potrójne miganie kierunków przy delikatnym ruchu dźwignią kierunków,
- doświetlanie dojścia do dom,
- doświetlanie powrotu z domu,
- boczne oświetlenie światłami kierunków,
- podgrzewane fotele,
- okna z kluczyka.
- posiadam włącznik świateł z funkcją AUTO -ale ta wersja bez napisu auto.
Sterownik 21 bajtów, Bordnetz – SG H34 0803 - 1K0 937 049 N.
Problemy jaki mam to fakt, iż sterownik przyjmuje programowanie ale nic się nie zmienia w praktyce.
Dodatkowo m.in. funkcje wymienione powyżej nie są zaznaczone w kodowaniu długim, więc jak to jest, że działają? Ale mogę je zaznaczyć i kodowanie jest przyjęte lecz nie wpływa na działanie tych funkcji w aucie.
Dodatkowo w Adaptacji nie widzę większości funkcji jaką widać w długim kodowaniu (pomocy kodowania).
Dlaczego jednak sterownik przyjmuje kodowanie przez VCDS ale niezależnie, co zaznaczę, odznaczę nic się nie dzieje w praktyce.
Wygląda to jakby VCDS łączył się z jednym sterownikiem, a auto miało drugi zaprogramowany, którego nie widzi VCDS i z którego jest sterowane auto.
Tagi: Brak
-
Zostaw komentarz: