Tak jak wojtasmazi napisał. Jeśli masz siłowniki z sprężynami to klapa się otwiera cała.
Dodatkowo jest alternatywa otwierania jakby klamka w klapie nawaliła
co ten przycisk daje
- zwalnia blokadę klapy
- klapa podskakuje
i to na tyle
i tak trzeba ja otworzyć , czyli palce lądują na śodku czyli na gumie otwierania i do góry
chyba że coś wiecej daje ten cudowny przycisk ?
no właśnie też się zastanawiam, przecież klapę można z kluczyka otworzyć jakby się przycisk klapy zepsuł - bardziej taki gadżet i kolejny guzik na konsoli
a podłączenie tego jest banalne, trzeba podać masę na pin6 wtyczki T8m w module komfortu, nie wiem co musieliście tak mocno rozkminiać?
trzy przewody potrzebne w sumie: masa np. z guzika ESP/ASR, podświetlenie (58d) z guzika ESP/ASR i wyjście do w/w wtyczki komfortu.
Podać masę na pin 6 albo 12v na pin 8. Przy tym guziku trzeba było podać 12v a nie masę, bo masa szła do esp żeby też podświetlenie było.
Mi taki "bajer" się przyda bo mam siłowniki do tego.
Kto chce spróbować, ma już opisane jak. Kto nie chce, nie musi.
Podać masę na pin 6 albo 12v na pin 8. Przy tym guziku trzeba było podać 12v a nie masę, bo masa szła do esp żeby też podświetlenie było.
bzdury jakieś wypisujesz.
Po pierwsze nie powinno się podawać 12V bezpośrednio na silnik, bo napięcie pojawia się też na wyjściu sterownika, a tak nie wolno robić! Jeśli tak zrobiłeś to jest mega drut!
Po drugie przez przycisk do pracy niskoprądowej/sygnałowej, puściłeś duży prąd ciągły/wykonawczy na silnik, kolejny drut.
Po trzecie masę każdą można wykorzystać do sterowania tym wejściem, obojętnie skąd by była.
Po czwarte - kolejny guzik na konsoli fajna sprawa, nie ukrywam.
Mhm, a jesteś w stanie z tych informacji wcześniejszych, z rozpiski pinów, podać jak to mieliśmy podłączyć żeby na czerwonym kablu była masa do pinu 6 w komforcie?
czerwony był osobno an3 pozostałe miały wtyczkę do przepięcia esp
Musiałbym go znów mieć w rękach, żeby sprawdzić czy da się na czerwonym zrobić masę. Wg. mnie to jest klasyczny przycisk TPMS/ESP ze zmienioną ikoną. A z TPMS lub ESP na wyjściu jest 12V. Nad kabelkami się zastanawialiśmy bo nie chciałem go spalić a nie działał gdy na brązowym była masa a na czarno-białym był plus.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
to zwykły przycisk zwierny typu NO z podświetleniem
2 piny to podświetlenie, a 2 to zestyk zwierny, nad czym tu dyskutować?!
miernik w rękę i po 5 sekundach wszystko jasne
Odkopuje temat. Założony guzik, wszystko podłączone, cały czas działało, ale guzik się spalił, jest zwarty cały czas już.. mial ktoś taki problem czy poprostu trafił mi się feler?
Komuś zakładałem i też się zjarał po pewnym czasie. Nie pamiętam czyja to była Octavia bo dawno to już było. Kup inny. TPMS lub ESP lub ASR i jeśli będą działać jak ten ryżowy to tylko przełóź plastik z ikoną bagażnika.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
A ile pinów podłączałeś pod przycisk esp? 2 czy 3? Bo w ori jest pin 2 i 6 jest połączony, masa i 12v prosto na guzik, pomyślałem żeby to rozdzielić jak kolega pisal ze masa do masy itp, wszystko działało ale się spaliło i teraz jest zwarty cały czas..
Tak jak Krzynol napisał o masie, sygnale, połączyłem fakty, zajrzałem w instalacje i podłączyłem to dosłownie Tak samo jak jest mikrostyk podłączony ;p
Mianowicie;
Pin2 Masa
Pin3 podświetlenie
pin4 Masa
pin6 do komfortu, i jak się nie mylę we Wtyczke t8 na pin 6
Komentarz