Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Line Assist + Light Assist + Sign Assist Montaż i Wiedza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Panowie, u mnie tez juz od paru dni smiga sygnalizacja asystenta. Aktywacja w EEPROMIe aktywuje rowniez ledy. Oto dowod

    IMG_20210210_014819.jpg

    oraz gdy asystent widzi linie i osiagnie predkosc aktywacji:

    IMG_20210210_023145.jpg

    Oto gdzie trzeba wlutowac ledy - pod obrotomierzem - gorna LED POMARANCZOWA, dolna ZIELONA - rozmiar ledow 3528:

    IMG_20210210_011238.jpg

    Z drugiej strony PCB cztery rezystory 1,1kOhm. Ja dalem 1kOhm i tez jest ok, jasnosc swiecenia bez roznicy wzgledem pozostalych:

    IMG_20210210_011249.jpg

    CFHC:
    140 HP-> 185 HP
    320 Nm -> 436 Nm

    Komentarz


    • #77
      A tu jeszcze fotki z programowania chipa:

      IMG_20210209_220233.jpg

      IMG_20210209_222047.jpg

      Mala podpowiedz ze zdejmowania wskazowek - koniecznie rekawiczki (lateksowe bez talku lub jeszcze lepiej biale szmaciane). Najpierw sciagalem duze wskazowki a pozniej male. Dlaczego? Strasznie mocno male siedza, trzeba zrobic sporo obrotow zeby zlazly a duze schodza po minimalnym obroceniu i jednoczesnym ciagnieciu do gory. Gdy zdemontowane mamy duze wskazowki to wtedy mozemy, zeby nie zderzyc sie z ringami wokol tarcz sciagajac male wskazowki, obrazac wraz z nia cala tarcze wokol jej osi. Dzieki temu mamy miejsce by kilka razy obrocic mala wskazowke az oska pusci i zejdzie. Krecimy tylko przeciwnie do ruchu wskazowek zegarach. Ustawienia mi sie nie poprzestawialy, wartosci wskazuja prawidlowe. Przed demontazem zrobic zdjecia pozycji spoczynkowej i na wszelki wypadek pojezdzic z VCDS i pospisywac wartosci pokazywane przez program i te pokazywane na zegarach.

      PS. Jak ktokolwiek doczepi mi sie do jakosci mojego lutowania....

      Aaa no i przy okazji wlutowalem sobie ledy od asystenta zmiany pasa ruchu To tak na przyszlosc, razem z adaptacyjnym tempomatem bo tez go mamy na zegarach
      CFHC:
      140 HP-> 185 HP
      320 Nm -> 436 Nm

      Komentarz


      • #78
        Wyprzedził mnie ze zdjęciami Fajnie ze wszystko się udało (mogłeś przy okazji jeszcze wlutować od Side Assist )

        Komentarz


        • #79
          Zamieszczone przez bolo9823 Zobacz wpis
          (mogłeś przy okazji jeszcze wlutować od Side Assist )
          Zrobilem to Tylko uruchomienie tego przeraza... koszty wysokie a ACC to juz w ogole.... Ale do ogarniecia, szczegolnie Side Assist
          CFHC:
          140 HP-> 185 HP
          320 Nm -> 436 Nm

          Komentarz


          • #80
            Zamieszczone przez adamdn Zobacz wpis

            Zrobilem to Tylko uruchomienie tego przeraza... koszty wysokie a ACC to juz w ogole.... Ale do ogarniecia, szczegolnie Side Assist
            O ACC to mi nie mów, tez kiedyś czytałem (mówie kurde nie az tak duzo roboty) wchodze na Alledrogo i radary 2k, drazu mi ten pomysł wybilo z głowy plus trzeba kupic oprogramowanie zeby zmodyfikować ECU, Side Assist tez bede montował, ale dopiero na wiosne

            Komentarz


            • #81
              Czy jest możliwość wykonania aktualizacji licznika poza samochodem na "stole"? Po podłączeniu licznika wyskakuje napis Immo Active i nie można wykonać aktualizacji przez VCP.

              Komentarz


              • #82
                Jest to do zrobienioa na stole daj znać na pw
                ByŁ Leonsio 1.8T 200 km. Jest Szkodnik 140km

                Komentarz


                • #83
                  Powiedzcie Panowie, dlaczego jedne linie wykrywane przez kamerke sa na zegarach pokazywane jako mocno biale a czasem jakby w białą siatkę, mniej białe. Ma to zwiazek z jakoscia wykrycia linii czy bardziej z tym od ktorej linii aktualnie auto sie "odbija"??
                  CFHC:
                  140 HP-> 185 HP
                  320 Nm -> 436 Nm

                  Komentarz


                  • #84
                    Linia cienka - brak rozpoznania granicy.
                    Linia "szara" - granica rozpoznana, ale nie wykorzystana do kierowania, system Lane Asisst może działać.
                    Linia jasna - granica rozpoznana i wykorzystana do kierowania.

                    Komentarz


                    • #85
                      Panowie, caly proces dodawania kamerki zostal ukonczony jakies 2 tygodnie temu. Wyszlo, moim zdaniem, jak fabryka

                      IMG_20210225_143902.jpg
                      IMG_20210225_143910.jpg

                      Pozostało zmodyfikowac obudowe kamerki, gdyz ze wzgledu na nizsze umiejscowienie (tak by wycieraczki swoim zasiegiem ogarnialy szybe przed kamerka) trzeba bylo pozenic ze soba dwie sztuki. Jako ze na Allegro obecnie brak osłon - kupiłem w ASO za 39zl Oto etapy prac w plastiku:

                      IMG_20210228_031305.jpg
                      IMG_20210301_195756.jpg
                      IMG_20210305_165734.jpg
                      CFHC:
                      140 HP-> 185 HP
                      320 Nm -> 436 Nm

                      Komentarz


                      • #86
                        IMG_20210305_165816.jpg

                        No i efekt koncowy

                        IMG_20210306_190905.jpg
                        IMG_20210306_190921.jpg
                        IMG_20210306_190950.jpg

                        Dzieki wszystkim za pomoc!!!!
                        CFHC:
                        140 HP-> 185 HP
                        320 Nm -> 436 Nm

                        Komentarz


                        • #87
                          Robota profi wygląda jak z fabryki,jakim kolorem malowałes osłonę?
                          Ostatnio edytowany przez loko34; 16738.

                          Komentarz


                          • #88
                            Zamieszczone przez loko34 Zobacz wpis
                            jakim kolorem malowałes osłonę?
                            Dobralem na oko jasno szary Motipa. Jakby kto potrzebowal to moge odstapic po kosztach zakupu bo zostaly mi jeszcze 2 puszki 200ml Kolor jest bliski choc nie idealny - powinien wpadac lekko w bez wzgledem tego co pomalowalem ale ogolnie pasuje do calosci i sie nie wyroznia nic a nic przy normalnym uzytkowaniu. Nie pamietam oznaczenia ale moge zerknac do piwnicy jak ktos bedzie potrzebowal. Kolor z tych starszych, juz nieprodukowanych.
                            CFHC:
                            140 HP-> 185 HP
                            320 Nm -> 436 Nm

                            Komentarz


                            • #89
                              adamdn pięknie wyszło
                              Mógłbyś napisać coś więcej o rzeźbie z szybą? To jest coś, co mnie najbardziej przeraża w tym całym modzie.
                              -Czy kombinowałeś tak, aby otwór pod kamerę wypadł w miejscu dawnego RLS?
                              -Jak ciężko odchodzi uchwyt RLS od szyby i czym go później kleiłeś? Czy pod spód nowego miejsca pod uchwyt RLS dawałeś jakiś specjalny primer żeby nie odleciało z całym lustrem?
                              -Czy dużo czarnego musiałeś drapać, może obyło się bez drapania?
                              -Jak Ci szła robota z primerem? W ogóle to robiłeś zaczernienie primerem według szablonu, czy może użyłeś jakiejś folii do wyklejania?
                              Dzięki za ew. odpowiedzi.
                              Mam już przyszykowany magiel na podmianę i też ruszam z tym modem
                              Aktualne zużycie paliwa

                              Komentarz


                              • #90
                                majonezz - nie ma sie czego bac. Moim zdaniem zupelnie.

                                Szybe dalem nowa bo stara mialem wypiaskowana i juz raz przerabialem pod RLS. Mocowanie czujnika zdemontowali mi szybiarze bez problemu, sam nie chcialem kombinowac. Nie bylo to takie proste jak w przypadku szyby pod zwykle lusterko. Trapezowe wyciecie pod kamerke staralem sie umiescic w okienku czujnika tak by jak najmniej wchodzilo na czarne pole po mocowaniu choc i tak w trakcie zdecydowalem sie zeszlifowac prawie cale okno po RLS (zostala tylko gorna ramka wraz z kropkami). Czarny raster robilem na poczatku (bardzo krotko) papierem 600 na wkretarce ale tylko po to zeby szybciej zejsc z grubosci materialu. troche go podszlifowalem i jeszcze przez zrobieniem przetarc odpuscilem i przerzucilem sie na reczne szlifowanie papierem wodnym 1500-2000-2500-3000. Pozniej tlenek ceru ale nim tutaj zle operowalem bo robily mi sie rysy - wody trzeba lac duzo!!!!! Musi ona zbierac polerowany material i wtedy wychodzi piekna szybka i szybko caly proces przebiega wiec tutaj uczulam - duzo wody pod paste gdy juz zaczynac jechac filcem po szybie. Jako podklad uzylem Teroson z aktywatorem a kleju do szyb Pilkington (kazdy inny tez bedzie ok, byleby do szyb bo jest elastyczny). Zakladanie lusterka czy sciaganie (robilem to wielokrotnie do przymiarek) nie jest takie trudne jak niektorzy to opisuja Oburaczna i z wyczuciem trzeba sie odpychac lub dopychac do ramki czujnika. Malowanie primerem - musisz tylko miec taki specjalny "futrzak" do jego nakladania i jechac systematycznie linia pod linia z malowaniem i nie robic poprawek. Futrzak ciagle maczac zeby byl wilgotny. Uwaga na pochlapanie tapcierki!!

                                Jakby co to mam nieruszany poklad z aktywatorem, szablony i pare innych drobnostek.
                                CFHC:
                                140 HP-> 185 HP
                                320 Nm -> 436 Nm

                                Komentarz


                                • #91
                                  adamdn dzięki za opis. No mi to wygląda na skomplikowaną operację mimo wszystko :-) Najbardziej obawiam się sytuacji gdy dostanę kamieniem po szybie i cała misterna robota idzie w .... Dlatego myślałem jakby to zamontować gdzieś obok w osobnej "puszce". U mnie jeszcze jest dodatkowe utrudnienie, bo w oczku od FLA pod lusterkiem mam kamerę od rejestratora. No nic, najpierw magiel wymienię i się będę zastanawiał co z tym fantem robić.
                                  Aktualne zużycie paliwa

                                  Komentarz


                                  • #92
                                    majonezz idz w OEM look
                                    CFHC:
                                    140 HP-> 185 HP
                                    320 Nm -> 436 Nm

                                    Komentarz


                                    • #93
                                      Przeraża mnie ta robota ze szlifowaniem . Zastanawiam się nad zamontowaniem uchwytu pod czujnikiem deszczu . Masz może szablon w wer. elektronicznej?
                                      Mnie też czeka wymiana magla bo leży i czeka ale na wiosne na pewno to zrobie.
                                      Może takie coś:
                                      Lane assist Camera - Page 2 - Skoda Karoq - BRISKODA
                                      Ostatnio edytowany przez mcaris; 37031.
                                      ByŁ Leonsio 1.8T 200 km. Jest Szkodnik 140km

                                      Komentarz


                                      • #94
                                        Zamieszczone przez mcaris Zobacz wpis
                                        Przeraża mnie ta robota ze szlifowaniem
                                        To proscizna. Jedyny trudny moment to demontaz mocowania lusterka/czujnika RLS od szyby. Ale zawsze mozesz to zlecic szybiarzom. Mowia ze na Twoja odpowiedzialnosc robia ale patrzac jak to robia to widac ze maja mnostwo wprawy

                                        Patent z tym wydrukowanym 3D pudelkiem mnie przeraza... Jak ktos mogl cos takiego? JAAAKKK??
                                        CFHC:
                                        140 HP-> 185 HP
                                        320 Nm -> 436 Nm

                                        Komentarz


                                        • #95
                                          No to pozostaje takie coś i powinno być ok
                                          403 — Доступ запрещён
                                          ByŁ Leonsio 1.8T 200 km. Jest Szkodnik 140km

                                          Komentarz


                                          • #96
                                            No ja jestem już po pierwszych pracach szlifowania szyby. MASAKRAAA . Roboty w ch..... mam nadzieje że efekt końcowy będzie oki.

                                            Teraz przerwa bo auto poszło na wymianę magla na 1K0
                                            20210408_191630.jpg
                                            ByŁ Leonsio 1.8T 200 km. Jest Szkodnik 140km

                                            Komentarz


                                            • #97
                                              Ludziska czy jest ktoś z Wawy lub okolic kto posiada tablicę kalibracyjną do LA? . Magiel wymieniłem na 3 GEN ale rozjechała się kalibracja dynamiczna a moja tablica jest 500km od domu i nie mam jak tego ogarnąć
                                              ByŁ Leonsio 1.8T 200 km. Jest Szkodnik 140km

                                              Komentarz


                                              • #98
                                                Jeszcze chciałem się upewnić czy ori navi jest niezbędne?

                                                Wysłane z mojego RMX2063 przy użyciu Tapatalka

                                                Komentarz


                                                • #99
                                                  Do kamery 3AA jeśli side assist ma działać tak do 3Q...nie musi być

                                                  Wysłane z MI 10 pro przy użyciu Tapatalka

                                                  Komentarz


                                                  • Serdeczne dzięki za pomoc. Wiesz może czy 3AA będzie działać z MiB2 bo to w sumie by było dobre rozwiązanie.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X