Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Montaż ESP z mk70

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Montaż ESP z mk70

    Witam nie znalazłem na forum nic konkretnego więc pisze.
    Więc chciał bym zamontować ESP i tu pytanie czy jest sens montować sterownik mk60(nie ec1) tylko ten starszy z duosensorem pod siedzeniem i czy taka wymiana będzie kompatybilna z moimi przewodami hamulcowymi z mk70 (elektryka/kostka wiadomo ze do zrobienia) i czy w przedliftach były jakieś bajery typu hhc i xds niby w instrukcji jest ale czy tam już montowali nowe pompy
    jak by ktoś miał pinologie tych sterowników to chętnie bym przejrzał
    Octavia 2 08r 1.9tdi

  • #2
    Cześć, niektóre pompy mk70 (np. taka o oznaczeniu 1K0614117AD) miały już dziurki w bloku zrobione tak samo jak w MK60EC, więc w takim wypadku nie ma potrzeby stosowania redukcji czy wymiany przewodów hamulcowych. Na Twoim miejscu szedłbym w MK60EC i to jakąś najnowszą, żeby później nie żałować, że czegoś tam nie można odpalić na niej.
    Aktualne zużycie paliwa

    Komentarz


    • #3
      To mnie teraz zainspirowałeś
      chodzi mi o to że kostka to już jest dużo gmatwaniny a jeszcze przewody albo redukcje to już za dużo
      U mie elektrycznie siedzi:

      Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 P
      Komponent: ASR FRONT MK70 0105
      Kodowanie: 0000641
      Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
      VCID: 3F8C7B606E7DBDB9D0-806A

      Trzeba fizycznie sprawdzić czy wszystkie zlaczki przewodów takie same czy są większe i mniejsze?
      słyszałem że nawet na mk60 chodziło PLA 1.0 (automatyczne parkowanie) choć już nie planuje tego w aucie.
      ​​​​

      Komentarz


      • #4
        Ja mam auto z końca produkcji przed FL (2008.09) i u mnie przewody hamulcowe pasowały. Musisz zobaczyć napis na pompie, bo VCDS Ci tego nie odczyta raczej. Mi VCDS pokazywał tak:
        Kod:
        Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70M.lbl
        Part No SW: 1K0 907 379 AF HW: 1K0 907 379 AF
        Component: MABS MK70M 0104
        Revision: 00H32001
        Coding: 0000257
        Z przepinowaniem wtyczki jest sporo zabawy. Nie wystarczy przełożyć konektory do nowej obudowy tylko trza zakładać nowe. Dodatkowo trzeba pociągnąć jeden przewód zasilający z E-Boxa.
        Pamiętam, że cierpiałem wtedy dwa dni po tej operacji, bo pozycja przy pinowaniu wtyczki nienajlepsza.
        Aktualne zużycie paliwa

        Komentarz


        • #5
          Sprawdziłem Fizycznie siedzi 1K0614117H rurki wydają się być takie same ☹️
          teraz pytanie czy u cb rozmiar klucza którym odkrecałeś jest taki sam a sama część z gwintem jest większa czy "łeb" też powinien być większy
          ​​​​​​masz może schemat tych sterowników? Co i w jaki pin?
          no i jeszcze co byś radził szukać jakiego oznaczenia pompy?

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X