Chyba logiczne, że nie dałbym za to tyle ile oni wołają każdemu. Pozatym skąd taka opinia i skąd wiesz ile dałem. Powiem Ci tylko tyle, że całość za ten interes wyszła super cenowo. Ale ja byłem traktowany na innych warunkach.
Zbyt osobiscie traktujesz moja wypowiedz. Sam wyzej piszesz, ze jest "logiczne" to, ze nie zapłacilbys tyle, ile wolaja w ASO. Skoro logiczne, to wynika z tego ze zmysly masz w porzadku :lol: Nigdzie nie napisalem rownież, ze wypowiedz dotyczy Twojego moda i Twoich poniesionych kosztow. Tym bardziej, że lampy kupowales poza ASO, co juz automatycznie wyklucza Cie z grona "niezdrowych zmyslow"
Pozdrawiam i zycze wiecej dystansu do dyskusji...
Nie, że nie ma ochoty, tylko gdybyście czytali uważnie posty to pisalem, iż wszelkie info na priva. Kto napisal do mnie, informacje uzyskal.
Z pewnych wzgledow nie moge tego pisac oficjalnie, chyba rozumiecie.
a czy ktoś dokładnie opisał jak montuje się krok po kroku ksenony do OIIFL, tak jak to jest opisane w przypadku jetty mkIV podawane jako poglądowe. Chyba ze podpięcia pod piny i sterowniki wygląda tak samo?
rafik11, w OIIFL wygląda trochę inaczej, bo przejście z ori H7 na ori ksenon wiąże się dodatkowo z wymianą wtyczek do lamp ( H7 - 10 pin, Xe - 14 pin w OII były identyko tylko brakowało jednego pinu ) i ciągnięciem większej ilości dodatkowych przewodów. Różnią się też oczywiście numery pinów w lampach, sterowniku i centralnej elektryce. Najprościej było by użyć dodatkowej przejściówki przy lampach ( wtyczka 14 pin Xe <--> gniazdo 10 pin H7 ), poza tym robota podobna: założenie czujników przód/tył, pociągnięcie od nich przewodów do sterownika poziomowania, pociągnięcie dodatkowych przewodów od lamp do sterownika poziomowania, dodatkowo do tego sterownika 2 x zasilanie, 2 x CAN i to chyba tyle. Po zakodowaniu CE i CAN Gateway jest nawet szansa na światła skrętne ( pod warunkiem, że odpowiednie moduły się ze sobą dogadają - w jakiś tam MINT-ach może się to okazać problemem ).
Witam!
Panowie, dołączę się do tej dyskusji ponieważ jestem bardzo zainteresowany wymianą reflektorów na ksenonowe w mojej fl-ce. Powiem tak, nasz forumowy kolega misiek^wro ma w swojej ofercie oryginalne kompletne nowe reflektory ksenonowe za 1700zł komplet czyli P+L, oraz kompletny zestaw do samo-poziomowania za 950zł, kwota kompletu jest akceptowalna zważywszy na fakt iż zdemontowane lampy H7 możemy sprzedać, bo to chodliwy towar - pozostaje kwestia montażu i uruchomienia. Aby nie stracić gwarancji trzeba dogadać się z ASO ile by wzięli za taką usługę i druga sprawa jak oni to zrobią, nie ufam im za bardzo bałbym się że coś pop...dolą wolałbym sam to zrobić, tylko wtedy muszę czekać do końca gwarancji i sprawa się sypie :cry: Macie jakieś pomysły? Tak cholernie żałuję że nie zamówiłem tych ksenonów przy zakupie auta :?
Witam!
Sprzedam BOLERO (Blaupunkt) stan perfekcyjny z kodem (ok. 8000km przebiegu)
Cena z wysyłką - 1200zł
Gregor-Wrocław, jest kilka polecanych serwisów- np Emida w twoich okolicach czy Złomańczuk bliżej mnie
skoro to dla ciebie ważne, może warto podjechać te kilka kilometrów aby po dogadaniu mieć założone w ASo
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Właśnie fajnie byłoby to zrobić w serwisie, który już to robił i wie co i jak, bo wszystkie wrocławskie ASO dziwią się jakbym spadł z kosmosu, kiedy pytam ich czy i za ile zrobiliby mi przekładkę z H7 na zenony i stąd moje obawy...
Witam!
Sprzedam BOLERO (Blaupunkt) stan perfekcyjny z kodem (ok. 8000km przebiegu)
Cena z wysyłką - 1200zł
czyli tak czy inaczej to dokładnego opisu "do samodzielnego montażu" nie ma. Dla mnie nie jest problemem przeciągnięcie dodatkowych przewodów tylko problem będzie do jakich konkretnie pinów się podpiąć. Owszem zostaje montaż w ASO ale ile oni sobie za to policzą ?
kowal 2002, Kolego jeśli masz rozpiskę, to też bym o nią poprosił jeśli to nie problem...
[ Dodano: Sob 19 Lut, 11 23:21 ] rafik11, Ja dowiadywałem się w ASO we Wrocławiu i w 2-ch wogóle mnie wyśmiali, mówili że to jest sprawa zupełnie nie opłacalna a w jednym facet powiedział że ok. 1000zł taki przeszczep by kosztował. :roll:
Witam!
Sprzedam BOLERO (Blaupunkt) stan perfekcyjny z kodem (ok. 8000km przebiegu)
Cena z wysyłką - 1200zł
OK. Wiem, że nie wszyscy ogarniają ori schematy więc po południu wrzucę rozpiskę połączeń.
Kolego jeśli dysponujesz oryginalnym schematem, to podrzuć mi go na maila jeśli możesz, chyba że już był gdzieś publikowany, chociaż szukałem i nic nie mogłem znaleźć.
Z góry dzięki
Witam!
Sprzedam BOLERO (Blaupunkt) stan perfekcyjny z kodem (ok. 8000km przebiegu)
Cena z wysyłką - 1200zł
Panowie w ASO nie opłaca się tego robić, stawka za godzinę pracy to 170zł. Mi dzisiaj oszacowali że koszt założenia BT to uwaga 700zł :shock: :shock: :!: :!: :!:
Myślę że lepiej poczekać do końca gwarancji i wtedy zrobić to sobie samemu
rafik11, to raczej nie jest ta przejściówka ( nie ma dokładnie rozpiski ilości pinów ), podejrzewam, że skoro jest do Jetty to jest to 10pin <-> 12pin. Przejściówkę do Skody trzeba by zrobić samemu, ale pojawia się problem, bo prawdopodobnie nie dostaniesz nigdzie w ASO gniazdka 10 pin, bo nie występuje ono oddzielnie, tylko jako kpl. z lampą H7.
Z wtyczką 14 pin nie powinno być problemu, bo występuje chyba jako oddzielna część.
Rozwiązania są trzy.
Pierwsze to kupujesz gdzieś rozbite/połamane ori lampy H7, wyciągasz z nich gniazdka i robisz przejściówkę ( prawdopodobnie takie samo gniazdo 10pin jest tez w lampach OII przed FL, ale to trzeba by sprawdzić, bo tylko tak spekuluje ).
Drugie to zdobywasz gdzieś numer/typ tego gniazda i szukasz go na wolnym rynku.
Trzecie to olewasz przejściówkę, kupujesz tylko wtyczkę 14 pinową i przekładasz odpowiednie kabelki z wtyczki 10 pin do 14 pin + dokładasz dodatkowo te których fabrycznie w H7 nie ma. To trzecie rozwiązanie oznacza niestety, że nie będziesz mógł "w razie czego" łatwo "wrócić" do H7. W dwóch pierwszych przypadkach "powrót" jest dużo łatwiejszy.
w etce nie jestem biegły ale znalazłem taka 14 pinową oprawę 1J0973737, natomiast jesli chodzi o wtyczke 10 pinową to faktycznie nic takiego nie znalazłem ale pomyślałem ze moze wiązke od lampy(tylko ile ona bedzie kosztowała?)i nr 1Z0 941 813D.
rafik11, to co znalazłeś 1J0 973 737 to wtyczka 14 pinowa, taka jaka jest oryginalnie w instalacji z Xenonami. Czyli tak jak pisałem ta strona "przejściówki" jest dostępna oddzielnie. Problem ( prawdopodobnie ) będzie z gniazdkiem, w które przypasuje oryginalna wtyczka jaka jest przy instalacji z lampą H7. Ta ori wtyczka H7 ma numer 6R0 973 735 i do niej trzeba by znaleźć gniazdko.
BTW. Określenie gniazdko i wtyczka może być trochę mylące jeśli ktoś będzie to oceniał "na oko", bo zakładam, że to co kończy wiązkę to wtyczka ( choć tak naprawdę są tam piny "żeńskie" ) a to co siedzi w lampie to gniazdko ( choć tam wystają piny męskie ).
Tak wygląda wtyczka 14 pinowa
EDIT
OK. w takim razie gniazdko 14 pinowe to będzie prawdopodobnie 1J0 973 837 ( ale to trzeba by potwierdzić bo na fotce nie widać na 100% czy jest tam miejsce na piny, czy to tylko obudowa.
Bardzo możliwe że kolega w linku wskazał gotową przejściówkę, bo wygląda na to porównując foty kolegi Kowal2002 i z kufateca, że wtyki i gniazda są takie same...
[ Dodano: Pon 21 Lut, 11 23:48 ]
A jednak nie jest tak jak myślałem, pogrzebałem trochę w kufatec`u i okazuje się iż zdjęcie tych przejściówek jest tylko poglądowe i dla różnych modeli z vag jest takie samo, ale nr części się zmienia...
Witam!
Sprzedam BOLERO (Blaupunkt) stan perfekcyjny z kodem (ok. 8000km przebiegu)
Cena z wysyłką - 1200zł
Witam
podepnę się pod temat, rozpocząłem kompletację niezbędnych do przeróbki elementów, ale mam kilka pytań:
1. czy nowa wtyczka kupowana w serwisie ma już piny czy to tylko obudowa?
2. tylny czujnik wysokości - czy można kupić same blachy montażowe- na aledrogo jest kilka czujników ale nie konkretnie do FL-ki
3. gdzie powinien w ori znajdować się sterownik samo-poziomowania ( wiązkę zamówiłem w Kufatec-u) doczytałem że za popielniczką więc chodzi mi tylko o potwierdzenie
4. masa z wtyczki gdzie jest w ori podpięta- czy w skrzynce bezpieczników jak 12V
Komentarz