Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Składane lusterka od anglika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Składane lusterka od anglika

    Witam, prosze o podpowiedź czy lusterka od anglika elektryczne, składane bedą pasować do auta wersji europejskiej, octavia 2fl.

  • #2
    Tak P&P to raczej nie. Ponieważ wiązka kierowcy jest po prawej stronie. A pasażera po lewej. Może jakbyś przełożył stronami mechanizmy lusterek wraz z wiązkami to jakoś by to działało. Wiązki musiałbyś rozpruć aby zostawić kabelki od składania.
    Generalnie rzeźba by była.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz


    • #3
      dziękuję za odpowiedź, generalnie chodzi mi czy fizycznie pasują P&P do mocowania na drzwiach, silniczki i szkła przełożę ze starych luster z wiązką też nie będzie problemu

      Komentarz


      • #4
        No pasują do drzwi. Da się przykręcić. Problem z lusterkami UK jest taki, że mają inne konty ustawienia. W sensie, że np. lewe jest mniej wychylone na zewnątrz i trudno je ustawić.
        Ja zmieniałem w O2 lusterka na poliftowe i kupiłem angielskie. I lewe musiałem wymienić na EU. Prawe zostało angielskie.
        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

        Komentarz


        • #5
          to chyba dam sobie spokój z anglikami i poszukam europy

          Komentarz


          • #6
            Hej

            Odgrzewam temat, bo może się komuś przyda ta informacja.
            Ja robiłem retrofit lusterek składanych z pamięcią i podświetleniem z podwójną kumulacją - do OIIFL wsadzałem lusterka od Superb II FL na dodatek z anglika.

            Bez problemu wszystko pasuje - "trójkąty" i obudowy pozostawiłem z mojej OIIFL, pozostałe elementy poszły z anglika. Trochę pracy przy wymianie trójkątów (trzeba rozebrać sprężynę) - ale da się ogarnąć mając podstawowe narzędzia. Przy okazji nasmarowałem w środku smarem wszystkie mechanizmy - lusterka pracują płynnie i są zabezpieczone przed wilgocią.
            Tu jest świetnie pokazane jak rozebrać mechanizm lusterek.

            Link

            Trzeba było też rozpinować wtyczki i poskładać je wg schematów OII. Musiałem też zamienić miejscami silniczki ustawiania szkieł lusterek, bo działały odwrotnie.
            Przyda się umiejętność czytania schematów - trzeba patrzeć na kolory kabelków. Jedno popołudnie w garażu i zrobione.

            Dodatkowa motywacja - kpl 2 szt lusterek (13 PIN pełna elektryka z pamięcią) z SIIFL anglika wyrwałem za 250PLN, podczas gdy za 1szt do OIIFL europa żądają 500-800PLN

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X