Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] FL Mint - wymiana kierownicy na MLF z DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] FL Mint - wymiana kierownicy na MLF z DSG

    Gnusma, to jeszcze opis zgodny z regulaminem zrób :diabelski_usmiech

  • #2
    [O2] FL Mint - wymiana kierownicy na MLF z DSG

    W swojej O II FL 2009 Mint mam moduł pod kierownicą DA i zwykłą kierownicę. Chcę zamontować tempomat + MFA i kierownicę MFL. Mam moduł CD i manetki z końcówkami odpowiednio G i J. Mam też trójramienną kierownicę MLF do DSG - ma manetki do zmiany biegów. Pytanie, czy ta kierownica będzie ok? Czy będzie działać klakson? Te manetki od DSG da się w jakiś sposób zakodować w aucie - do obsługi czegoś, czy je wykręcić? A moze ta kierownica nie będzie pasowała do mojego auta?
    Moja Octavia II Combi 1.6 Mint Anthracit - "odmintowiona"

    Komentarz


    • #3
      Hej, udało Ci się dołożyć tę kierownicę z łopatkami do DSG?? dużo pracy?? ja sterownik mam ok czy wystarczy wymienić wiązkę między kierownicą a taśmą... taśma jest ok?? i czy air bag pasuje do tej drugiej kierownicy z multifunkcją...??

      Komentarz


      • #4
        sparrov, wg. mnie to brakuje Ci tylko kabelka w kierownicy. Nie wspomniałeś czy go masz czy nie.

        Z łopatkami to nie wiem jak będzie w Octavii ale w F2 FL zakładałem taką kierownicę i działała. Oczywiście łopatki nie działały ale reszta tak.

        Manetkę od tempo sprawdź czy ma zmostkowane piny 5 i 10. Klakson powinien Ci działać.

        Jakbyś potrzebował pomocy to będę niedługo na północy kraju. W okolicach Darłowa.
        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

        Komentarz


        • #5
          Hejka ja ma z 2012 rok kombi z dużym fisem i tempomatem... dołożyłem Blutootha, radio miałem Bolero... fajnie wszystko działa tylko brakuje teraz kierownicy i możliwości odbierania rozmowy z kierownicy... nie mogę sobie poradzić z odblokowaniem przycisku Phone na radiu... druga spr czujniki parkowania tył... gdzie jest głośnik, oryginalne miejsce??? pozdrawiam

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez artur822
            druga spr czujniki parkowania tył... gdzie jest głośnik, oryginalne miejsce???
            Słupek B po stronie kierowcy.
            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

            Komentarz


            • #7
              problem z kierownica mulifunkcyjną z łopatkami DSG

              Witam, wymieniłem sterownik pod kierownicą na 5k0 953 569 E... ma przyjąć wszystko a tu zonk... nie przyjmuje skrzyni automatycznej... ma zakodowana mutifunkcję i łopatki a nie obsługuje automatu coś nie tak...??? zamontowałem kabelek od golfa 6 i nie działa klakson plus błąd magistrali lin jak odłączę kostkę od multifunkcji to dodatkowy błąd dotyczący przycisków. kierownica nr 3T0 419 091 L i do tego pasuje przewód od golfa6 jest trochę krótki ale nr kostki ok 4B0 971 978 B... może ktoś jakiś pomysł ma??
              Wtorek,06,Pazdziernik,2015,18:20:50:19083
              VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujacy w srodowisku Windows
              Wersja VCDS: AKP 14.10.2.0
              Wersja danych: 20150506
              Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS®




              Adres 16: Kolo kierownicy Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
              Oznaczenie elementu: 1K5 953 521 AR HW: 5K0 953 569 E
              Komponent i/lub wersja: LENKS.MODUL 014 0140
              Kodowanie: 001A140000
              Kod serwisu: WSC 00066 790 00186
              Zbiór danych ASAM: EV_SMLSNGVOLWSXS A01004 (SK35)
              ROD: EV_SMLSNGVOLWS.rod
              VCID: 7DFA1FEFECBBE5C9059-8028
              Znaleziono 1 blad:

              530190 - Lokalna magistrala danych
              U1030 00 [009] - Usterka elektryczna
              Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
              Ramka zamrozona:
              Stan bledu: 00000001
              Priorytet bledu: 6
              Czestosc bledu: 1
              Link bledów: 71
              Przebieg: 28322 km
              Data: 2040.14.21
              Czas: 18:14:49

              Komentarz


              • #8
                Re: FL Mint - wymiana kierownicy na MLF z DSG

                Zamieszczone przez sparrov
                W swojej O II FL 2009 Mint mam moduł pod kierownicą DA i zwykłą kierownicę. Chcę zamontować tempomat + MFA i kierownicę MFL. Mam moduł CD i manetki z końcówkami odpowiednio G i J. Mam też trójramienną kierownicę MLF do DSG - ma manetki do zmiany biegów. Pytanie, czy ta kierownica będzie ok? Czy będzie działać klakson? Te manetki od DSG da się w jakiś sposób zakodować w aucie - do obsługi czegoś, czy je wykręcić? A moze ta kierownica nie będzie pasowała do mojego auta?
                Nie wiem czy ten moduł CD obsługuje to co chcesz, według Ross-Tech na 100% podejdzie z T, H i E.
                Ja u siebie wymieniałem na kierownicę multi+DSG i musiałem wymienić tylko kierownicę + wiązkę od airbagu i moduł. Tempomat i MFD już miałem. Oraz odpowiednie kodowanie.
                KOMAND

                Komentarz


                • #9
                  KOMAND1306 Mam pytanko jak na wiki sprawdzić jaki moduł co obsługuje? kiedyś natknąłem się na taką fajną tabelę ale nie potrafię teraz tego wyszukać. Pozdrawiam

                  Komentarz


                  • #10
                    Masz. Szukaj sobie... Steering Wheel Control Module Versions - Ross-Tech Wiki
                    Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Angel Zobacz wpis
                      Ok, dzięki, znalazłem to przed chwilą ale nie widzę, albo nie umiem tego czytać ale nie ma info który moduł obsługuje manetki dsg

                      Komentarz


                      • #12
                        manetki DSG są spięte z MFSW czyli z przyciskami multifunkcji. Jeśli dany sterownik ma obsługę MFSW to opierdzieli też łopatki DSG
                        Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

                        Komentarz


                        • #13
                          czyli jeżeli mam fabrycznie mf i sterownik 1K0-953-549-CD to rozumiem, że wystarczy przełożyć kierownice i zakodować i będzie działać, tak?

                          Komentarz


                          • #14
                            Raczej nic nie będziesz musiał kodować. Powinno zadziałać od razu.
                            Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X