Po dzisiejszej, pierwszej wizycie związanej z przeglądem mojego "szkodnika" również mogę dołączyc do grona kolejnego, zadowolonego klienta DobregoGrzesia. Pewnie powtórzę się po przedmówcach ale przede wszystkim ogromny plus dla DGW za:
- kulturę osobistą i empatię dla klienta - byl to pierwszy warsztat, w którym nie czułem się jak petent zbywany półsłówkami po dowolnie zadanym pytaniu,
- skrupulatność i dokładność - po sposobie w jaki pracuje widać, że przywiązuje uwagę do tego co robi, nie spieszy się,
- czystość wykonywanych prac - wszystkie wykręcane, dotykane elementy silnika były od razu czyszczone.
- całokształt - przyznam szczerze, że tak zawsze wyobrażałem sobie długo poszukiwanego "mojego" mechanika.
DGW zyskał tym samym kolejnego zadowolonego klienta.
- kulturę osobistą i empatię dla klienta - byl to pierwszy warsztat, w którym nie czułem się jak petent zbywany półsłówkami po dowolnie zadanym pytaniu,
- skrupulatność i dokładność - po sposobie w jaki pracuje widać, że przywiązuje uwagę do tego co robi, nie spieszy się,
- czystość wykonywanych prac - wszystkie wykręcane, dotykane elementy silnika były od razu czyszczone.
- całokształt - przyznam szczerze, że tak zawsze wyobrażałem sobie długo poszukiwanego "mojego" mechanika.
DGW zyskał tym samym kolejnego zadowolonego klienta.
Komentarz