[O2 FL] Kierownica multi jeszcze raz- szybkie pytanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gracious
    Classic
    • 2011
    • 5

    [O2 FL] Kierownica multi jeszcze raz- szybkie pytanie

    Zamieszczone przez rafiki
    eaglemirek, litr :P
    wziąłeś pod uwagę gęstość cieczy?
  • radekb31
    Classic
    • 2010
    • 30

    #2
    [O2 FL] Kierownica multi jeszcze raz- szybkie pytanie

    Witam,

    Wiem, że dużo było o wymianie kierownicy na multifunkcyjną i góry przepraszam jeśli powielę pytanie.

    Żeby założyć kierownicę multi, muszę wymienić sterownik kierownicy na 1K0 953 549 CH.
    Mój aktualny sterownik to 1K0 953 549 CQ.

    I tu pojawia się pytanie. Mój aktualny sterownik nie ma zintegrowanego czujnika kąta skrętu (jest osobno). Sterownik kierownicy 1K0 953 549 CH jest wyposażony we wbudowany czujnik.

    Czy 'wolnostojący' czujnik kąta skrętu należy 'wyjąć'. Czy znajduje się on obok sterownika kierownicy?

    Pzdr.
    Radek

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      Myślę, że powinieneś poszukać sterownika CD.
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • LUKI
        RS
        • 2005
        • 5776

        #4
        radekb31, cały temat o multi

        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

        Komentarz

        • radekb31
          Classic
          • 2010
          • 30

          #5
          Witam,

          Wątków na ten temat było kilka i jak widać kilkadziesiąt stron, różnych sytuacji, potrzeb, konfiguracji.

          Zdaje się, że mój przypadek sprowadza się do następującego pytania: czy sterownik midline 1K0-953-549-CQ (bez wbudowanego czujnika kąta skrętu) należy zastąpić
          jednym z tych:
          1K0-953-549-CD, 1K0-953-549-CE, 1K0-953-549-CF highline (bez wbudowanego czujnika kąta skrętu)
          czy może tym:
          1K0-953-549-CH Highline (z wbudowanym czujnkiem kąta) i jeśli tak, to jakie to niesie ze sobą konsekwencje?

          W jednym z wątków czytałem, że sterowniki bez czujnika kąta zostały zastąpione 1K0-953-549-CH.

          Źródło do listy sterowników: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...odule_Versions

          Czy ktoś może pomóc w rozwiązaniu tego dylematu?

          Pzdr.
          Radek

          [ Dodano: Pon 02 Lut, 15 20:22 ]
          Odpowiadam, z forum golfa zaczerpnięte: http://forum.golf6.pl/mk6-retrofitti...a-t911-50.html.

          Ma być 1K0-953-549-CD.

          Enriquez, dzięki za podpowiedź.

          Pzdr.
          R

          Komentarz

          • Enriquez
            RS
            • 2009
            • 7685
            • Superb III (3V3)

            #6
            Spoko, CD to najbezpieczniejszy wybór, CF za to chyba najtańszy.
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            • radekb31
              Classic
              • 2010
              • 30

              #7
              Jeszcze nasunęło mi się pytanie o wiązkę kabli. Zdaje się, że 1K0971584C?

              Pzdr.
              R

              Komentarz

              • marcink_1
                Rider
                • 2010
                • 312

                #8
                CF i CD różnią się jak dobrze pamiętam tym, że CF nie obsługuje łopatek do DSG i kluczyka na fale radiowe. Jeżeli nie masz takiego wyposarzenia, to bez różnicy który kupisz.
                Ja swój CQ zamieniłem na CF, bo myślałem że jest nowszy niż CD, a mogłem kupić ten i ten w tej samej cenie. Jednak nie mam DSG i kluczyka radiowego więc bez problemów działa CF.

                Pozdrawiam.

                Komentarz

                • radekb31
                  Classic
                  • 2010
                  • 30

                  #9
                  Dzięki za info. Obsługa DSG i kluczyka nie jest mi potrzebna.
                  Kable jak do CH: 1K0971584C?

                  Pzdr.
                  R

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10996
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    CH jest uniwersalny i działa z czujnikiem i bez czujnika

                    kabelek do multikiery nie ma związku ze sterownikiem
                    musi być do kiery FL - wtyczka 6pinowa 3T0971584A
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • radekb31
                      Classic
                      • 2010
                      • 30

                      #11
                      Dzięki za pomoc. Wszystkie elementy układanki pozbierane.

                      Btw. może już ktoś korzystał: http://www.eskoda-shop.cz/.

                      Rozsądne ceny nawet po dodaniu przewalutowania EUR i kosztów przesyłki (tak mi się wydaje . Są tam części zarówno nowe jak i używane w dobrym stanie.
                      Człowiek mówi po angielsku i jest bardzo pomocny. Zamówiłem od niego kierownicę i moduł. Twierdził, że kable dorzuci za darmo, zobaczymy jak przyjdzie paczka

                      Pzdr.
                      Radek

                      [ Dodano: Pon 09 Lut, 15 11:13 ]
                      Wszystko dotarło z bonusem kabelkowym, kierownica założona, klient zadowolony

                      Komentarz

                      Pracuję...