Witam forumowiczow . Pytanko mam takie odnosnie mojej skody . Czy ktos sie orientuje ile blacharz wezmie za takie cos ? Niestety nie ma mnie w kraju i nie mam mozliwosci sie dowiedziec na miejscu . Moze ktos sie orientuje ? Z gory dziekuje za odpowiedz
Blacharka
Zwiń
X
-
Gość
Może poczekać, aż wrócisz, bo da się z tym jeździć. Zawsze można to różnym blacharzom wysłać i porównać ceny.
-
W takiej sytuacji ja bym ograniczył koszty naprawy (i polepszył jej jakość) poprzez wymianę tylnych drzwi na używane w kolorze lub do lakierowania - byleby proste były. Wtedy dwoje drzwi to 800-1000zł za polakierowanie a siekierka i próg to na oko jakieś co najmniej 1000-1500zł (najlepiej znaleźć kogoś kto to wyciągnie w miarę możliwości bez cięcia i spawania). Bez szpachli sie nie obejdzie ale zawsze to lepiej niż wspawany element z innego auta.CFHC:
140 HP-> 185 HP
320 Nm -> 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamdn Zobacz wpisWtedy dwoje drzwi to 800-1000zł za polakierowanie
Zamieszczone przez adamdn Zobacz wpisnajlepiej znaleźć kogoś kto to wyciągnie w miarę możliwości bez cięcia i spawania). Bez szpachli sie nie obejdzie ale zawsze to lepiej niż wspawany element z innego auta.
kit i szpachla to najgorsze co można zrobić.
jeszcze w miejscu gdzie w o2 lubi wyleźć rudzielec
a technologicznie wyspawać będzie lepiej niż szpachlować centymetrową warstwą.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpispo co dwoje? przednie są ledwo draśnięte
wolałbym ćwiarę od innego i spawanie - a najlepiej nową ćwiarę we wersji długiej z progiem pod drzwi
kit i szpachla to najgorsze co można zrobić.
jeszcze w miejscu gdzie w o2 lubi wyleźć rudzielec
a technologicznie wyspawać będzie lepiej niż szpachlować centymetrową warstwą.
Co kto lubi - ja wole nie miec spawanych wzmocnien i ktorych poszyc od wewnatrz sie nie zabezpieczy porzadnie przed korozja po ingerencji spawarki/zgrzewarki. Ingerencja w niewymienne elementy w jak najmniejszym stopniu - jesli nietykane od wewnatrz (zbytnio) i dobrze zabezpieczone od zewnatrz - powinno troche posluzyc. Chyba ze wytniesz cwiartke tak by do kazdego spawu byl dostep od wewnatrz, to ok.CFHC:
140 HP-> 185 HP
320 Nm -> 436 Nm
Komentarz
-
-
I tak decyzja nalezy do wlasciciela pojazdu i zrobi z tym co bedzie chcial. Ja osobiscie bym wyciagnal ile sie da i "zaolowiowal" pozostale nierownosci a mikrofale wyrownal cienka warstwa szpachli. Ale sa rozni ludzie i rozne potrzeby Nie bede sie upieral ze "moja" metoda jest najlepsza, po prostu ja bym tak dla siebie robil bo wspawywanie siekierek i progow zawsze konczylo sie w rudy sposob.
Pytanie co auto watku z tym zrobil? Moze juz moze sie pochwalic sposobem naprawy i jej kosztami, hmm?CFHC:
140 HP-> 185 HP
320 Nm -> 436 Nm
Komentarz
-
-
Witam . Troche mnie nie bylo bo praca niestety pochlania duzo mojego czasu . Wracam z kontraktu za dwa tygodnie i bede dopiero robil . Znalazlem goscia ktory powiedzial ze to wyciagnie ile sie da no a reszte niestety trzeba bedzie nadrobic szpachla . Koszt takiej uslugi to 1500zl razem z polakierowaniem . Dowiadywalem sie w innych punktach to kwota zaczynala sie od 4 tysiecy . Tak ze mam nadzieje ze ten gosc zrobi to w miare porzadnie i na pare lat bedzie spokoj . Dzieki za podpowiedzi . Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Damiandamian1992 Zobacz wpisKoszt takiej uslugi to 1500zl razem z polakierowaniem . Dowiadywalem sie w innych punktach to kwota zaczynala sie od 4 tysiecy .
CFHC:
140 HP-> 185 HP
320 Nm -> 436 Nm
Komentarz
-
Komentarz