Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Rdza na tylnej klapie Octavia 2FL RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] Rdza na tylnej klapie Octavia 2FL RS

    TREI, dokładnie w elastyczności zapewne, ale jak na obroty pocisnie tego fabiszona do końca, to raczej takie tsi 85 koni w cięższej OIII nie odjedzie....poprostu wolnossak potrzebuje pałowanie, moje 1.4 też musze ostro kręcić, żeby szło tak samo, turba nie trzeba.

  • #2
    [O2FL] Rdza na tylnej klapie Octavia 2FL RS

    Witam,

    Ostatnio po umyciu auta, zauważyłem spękany lakier po obu stronach klapy, na łączeniach blach a pod nim rdza :shock:
    Zgłosiłem to do dealera Skody, Pan porobił zdjęcia klapy razem z miernikiem lakieru dla potwierdzenia, że klapa nie była powtórnie lakierowana.
    Została przyznana gwarancja od Producenta Skody - lakierowanie klapy.
    Auto odstawiłem 03.02. do dealera Skody w celu naprawy gwarancyjnej.
    Dzisiaj miałem odebrać auto, ale okazało się że pod spojlerem także jest rdza :evil: Porobili znowu zdjęcia i wysłali do producenta - odpowiedź wymiana klapy na nową.

    W poniedziałek ma im przyjść sama klapa bez szyby, bez spojlera, nie polakierowana.
    Mają wycinać starą szybę i wklejać do nowej klapy, oraz wiercić dziury w celu przykręcenia spojlera.

    Pytanie do forumowiczów, czy nie powinienem dostać kompletnej polakierowanej klapy z wersji RS?






    Fabia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 2.0 TSI V/RS

    Komentarz


    • #3
      Niestety to gwarant ustala co i jak...

      Myślisz, że czymś różni się klapa z wersji RS i cywilnej? :diabelski_usmiech
      W sumie nie wiem czy bym nie olał montażu spojlera - chodzi mi o wiercenie.
      Fajnie byłoby dobrze klapę zabezpieczyć, od środka, jakimś preparatem.

      Komentarz


      • #4
        Nigdy nie element blacharski nie przychodzi z fabryki w kolorze. Zawsze sa to elementy do malowania.

        Sam spojler tez przychodzi w podkladzie.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Dejwid, koszt malowania pokrywa SAP czy Ty?

          pytam, bo przechodziłem podobny problem w o2fl combi

          SAP 'klepnął' nową klapę ale z pomysłem takim, że ja pokrywam koszt malowania

          kwestia czasu i SAP 'klepnął' również malowanie

          oczywiście szyba była wycinana ze starej klapy i wklejana w nową
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz


          • #6
            To jakiś słaby punkt w tylnych klapach u mnie w tym samym miejscu zardzewiała niestety już po gwarancji :evil:

            Komentarz


            • #7
              LUKI, Wszystko pokrywa SAP.
              aronus, U mnie też jest po gwarancji na powłokę lakierniczą - ale podciągnęli to pod perforację nadwozia.
              Fabia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 1.9 TDI V/RS-Line ---> Octavia 2.0 TSI V/RS

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Dejwid
                LUKI, Wszystko pokrywa SAP.
                aronus, U mnie też jest po gwarancji na powłokę lakierniczą - ale podciągnęli to pod perforację nadwozia.
                Moje auto od końca gwarancji nie widziało ASO, także mi pewnie na rękę by nie poszli. Sam zrobiłem zaprawki i tyle.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Dejwid
                  U mnie też jest po gwarancji na powłokę lakierniczą - ale podciągnęli to pod perforację nadwozia.
                  Powiedz a czy jak sike ma ksiązke z NL z wpisami ze sprawdzana powierzchnia lakiernicza to uznaja w PL zastanwiam sie czy robic sam przegląd w ASO aby kontunuowac "gwarancje na blache/lakier"
                  Spalanie - Motostat.pl
                  Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
                  Moja OII FL 2.0TDI Kombi, oszust RS
                  Sprzedam na OLX!!

                  Komentarz


                  • #10
                    A u mojej dziewczyny w Passacie B5 z 1997 roku nie garażowany, ani grama rdzy... ANI GRAMA! od spodu wygląda jak nowa:



                    Dało się w 1997 roku a dziś się nie da... Dla wszystkich którym np numer z panewkami z BXE wydaje się tylko propagandą a auta są coraz lepsze... Niestety dobre auta były...
                    SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

                    Komentarz


                    • #11
                      Dejwid, też miałem coś podobnego tylko w przed FL

                      gomar, prawda jest taka, że O2 jakoś super przed rudą to zabezpieczona nie jest

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez maymer
                        prawda jest taka, że O2 jakoś super przed rudą to zabezpieczona nie jest
                        superby zresztą też. ale i tak są lepsze od mazd.
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Rdza na tylnej klapie Octavia 2FL RS

                          Witajcie
                          Nie wiem, czy wiecie, ale klapa w miejscu przetłoczenia, ze zdjęć, które przesłała kolega Dejwid jest spawana (z tego co pamiętam łączenie mosiądzem) To podobno powoduje tak częste przypadki korozji. U mnie też koroduje na tym łączeniu ale we wnęce na tablicę rej.

                          Siemion
                          "Doświadczenie przychodzi z wiekiem, szkoda tylko, że czasami jest to wieko od trumny..."

                          Komentarz


                          • #14
                            Podłączę się pod ten temat, bo mam podobny problem, z tym że:
                            1) moja O2 (combi) jest przedliftowa
                            2) rdza i "purchel" pojawił się tuż pod szybą po lewej stronie
                            3) raczej wynika to z mechanicznego uszkodzenia lakieru, rdza jest pewnie następstwem.

                            I tutaj moje pytanie: lepiej oczyścić, zabezpieczyć i lakierować czy szukać używanej klapy w dobrym stanie? Cenowo wyjdzie pewnie podobnie, ale jest pewne ale - kupiona klapa pewnie będzie miała inny odcień. I zastanawia mnie czy jeśli mam szybę w dobrym stanie to lepiej ją byłoby przełożyć, czy kupować klapę z szybą?

                            No a jeśli chodzi o lakierowanie to boję się sytuacji (przyzwyczajenie z mazdy), że zajmę się tym, a rdza znowu wyjdzie za jakiś czas - dlatego skłaniałbym się ku fabrycznej powłoce z innej klapy. Co sądzicie o tym? Jutro wrzucę zdjęcie uszkodzenia, to pewnie też ma spore znaczenie.

                            Z góry dzięki za odpowiedzi.

                            Poniżej przykładowe klapy w moim kolorze.
                            Klapa z szybą - 599 zł (allegro)
                            Klapa z szybą - 400 zł (allegro)

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez maciekGD
                              I tutaj moje pytanie: lepiej oczyścić, zabezpieczyć i lakierować
                              zazwyczaj żeby to zrobić dobrze należy wyciąć szybę.. :idea:
                              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                              GVI 1.4TSI
                              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez leszekmw
                                Zamieszczone przez maciekGD
                                I tutaj moje pytanie: lepiej oczyścić, zabezpieczyć i lakierować
                                zazwyczaj żeby to zrobić dobrze należy wyciąć szybę.. :idea:
                                Tego się właśnie obawiałem... Obiecałem foto i go nie wrzuciłem :P Po robocie się zrehabilituję, bo nie jest to typowa korozja moim zdaniem, tylko spowodowana uszkodzeniem lakieru :P

                                Ale zobaczymy, zastanawia mnie mocno czy by całej klapy nie spróbować kupic (jeśli znajdę w okolicy żeby obadać odcienie).

                                Komentarz


                                • #17
                                  Mam 2007 i problem jest ten sam ile jest gwarancji na blache
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...kal_84&start=0

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Szakal_84
                                    Mam 2007 i problem jest ten sam ile jest gwarancji na blache
                                    Masz 12 lat gwarancji na blachę.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez pejo
                                      Zamieszczone przez Szakal_84
                                      Mam 2007 i problem jest ten sam ile jest gwarancji na blache
                                      Masz 12 lat gwarancji na blachę.
                                      Wg ASO jest warunek gwarancji: co roku trzeba dokonywać przeglądu w ASO, podczas którego dokonywana jest kontrola stanu blach... Nie wiem co prawda, czy jest to przepis obowiązujący, czy tylko wymysł niektórych ASO... Ale tak ja usłyszałem w ASO.
                                      Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                      MOJA FURKA

                                      Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                      Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Eidos71
                                        Zamieszczone przez pejo
                                        Zamieszczone przez Szakal_84
                                        Mam 2007 i problem jest ten sam ile jest gwarancji na blache
                                        Masz 12 lat gwarancji na blachę.
                                        Wg ASO jest warunek gwarancji: co roku trzeba dokonywać przeglądu w ASO, podczas którego dokonywana jest kontrola stanu blach... Nie wiem co prawda, czy jest to przepis obowiązujący, czy tylko wymysł niektórych ASO... Ale tak ja usłyszałem w ASO.
                                        Jak to było w pewnym kabarecie: "Bezedeura (czyt. bzdura)". Przeglądów nie musisz robić w ASO. Spytaj się czy wiedzą co to GVO?
                                        Eidos71 zgłaszałeś coś w ASO czy tylko słyszałeś?

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          pejo,
                                          Warunki gwarancji o tym mówią.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez prezes73
                                            pejo,
                                            Warunki gwarancji o tym mówią.
                                            Warunki mówią o wykonywaniu przeglądów. Nigdzie nie jest napisane że w ASO. Możesz żadnego przeglądu niewykonać w ASO a i tak naprawę korozji zrobią w ramach gwarancji. ASO tak tylko mówi.

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X