Witam,
Dzisiaj podczas rocznego przegladu diagnostycznego (przebieg 46tys km) pan diagnosta dopatrzyl sie sladow przetarcia przewodu z plynem chlodniczym ze zbiornika wyrownawczego z przewodem od wtryskow gazowych. Niestety gdy silnik pracuje oba przewody sie ocieraja i w wyniku drgan przeciera sie slabszy - w tym przypadku ten ze zbiornika wyrownawczego z plynem chlodniczym. W przyszlosci przewod moze sie przetrzec calkowicie i mamy gwarantowane holowanie. Szczegoly na zdjeciu, ktore wyglada podobnie jak u mnie. Sprawdzcie u siebie czy tez wam sie te przewody ocieraja i czy macie jakis pomysl zeby inaczej je ulozyc? Moim zdaniem ten przewod z plynem chlodniczym powinien isc nizej ale nie mam pomyslu jak go inaczej ulozyc.
A nie można minimalnie przekręcić tego całego ustrojstwa z gazem delikatnie do góry? Z prawej strony jest na opasce z gumowym przewodem ale nie wiem dokładnie jak jest umocowane z lewej strony.
u mnie na przewodzie z plynem chlodniczym sa slady przetarcia, wiec po jakims czasie on peknie. tymczasowo owinalem tasma przewod chlodniczy w miejscu scierania i najwyzej wezme jeszcze na jakas opaske zeby te przewody byly na stale ze soba zlaczone
Aligator1, nie jest to trudne. Skoro wymiana oleju to podnośnik lub kanał to od spodu auta odkręca się dolną osłoną silnika i dostęp jest prosty.
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz